عکسی یواشکی از شهاب حسینی و همسر محترمه

shahab-hamsar

348 Responses

  1. خیلی وقته کاراتون رو دنبال می کنم انتخاب عکس ها که حرف نداره بخصوص مونیکا بلوچی که خیلی دوسش دارم دمت گرم کارت درسته .

  2. البته به نظر شخصی من زیاد به هم نمیان. شاید اصلا زن و شوهر نیستند و تصادفا در یک کادر قرار گرفتند.

  3. خفه کردی خودتو اینکه مال 100 سال پیشه!!!!!!!خداییش خودت تابلوتر از عکساتی با این عکسای خز و قرن بوقی که میذاری واقعا خسته نباشی…!!!

    خب! نیگا نکن! برو جلو خونتون خاک بازی !!!

  4. اينها كه اصلاً به هم نميان ! بايد بره شركت عوضش كنه [ :D ]

    موفق باشي

  5. نازی….چه ایده ال اصلا به هم نمی یان…….جای مادرشه

  6. اخ جون بازم اول شدم دلتون اب

  7. اخ جون دوم شدم

  8. خاك بر سرت اينكه جا ننته

  9. سلام

    عکس خانوادگی رو نگیرید
    زشترین کار ممکن است

    کجاش خانوادگیه آخه!!!

  10. ghfhdtregfdcxv casdf

  11. ممنون از زحماتت قربون لطفت

  12. خودش از زنش خوشگلتره.ماشاالله سید…!

  13. bemiram shahab hoseini talaf shode/

  14. مبارکه

  15. ,slan jaleb nist shahab jan kheyli sar tar az zaneshe zanesh a

  16. این خانه خراب است – معرفی یک کلاه بردار اینترنتی (امیر باقری)
    هشدار به دوستان بلاگ نویس!

    http://freeblog.ir/2008/11/30/amir-bagheri/

    http://www.gigasoft.ir/article1835.html

    لطفاٌ این مطلب را به دوستان زحمت کش بلاگ نویس اطلاع دهید.

    با تشکر

  17. jalebe eyval babaaaaaaaaaa

  18. لبتابل

  19. عکس عشق من را انداختی

  20. تفلکی شهاب پسر خوبی بودی بالاخره قسمت لین بوده

  21. منم می گم اصلا به هم نمی یان عزیزم نمی خواهم ناراحتت کنم عککککککککسسس های مانند عکس نانسی و انجلیا و عاشقانه البته خوشگل و داغ غ غ و جدیددددد *باشه* lovey

  22. وای چقدر خز بود زنش

  23. من نمیدونم چرا اکثر بازیگرای مرد ایرانی زناشو نو این ریختی انتخاب میکنن

  24. khanomesh kheyli ham naze.cheshme hasoda kor. chon jelf nist zeshte?

  25. زنش خیلی زشته جای مامانش

  26. bache ha shahab dare talaf mishe biyai nejatesh bedim man daram degh mikonam in chiye??????????/???

  27. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyfe shahab nabood shodi pesar

  28. سلام

  29. زنش خیلی زشته

  30. به هم میان

  31. shomayi ke miaid comment midid kheili biadabid! aslan be hoarmanda ehteram nemigzarid age khodesha doost darid bayad khanoomesham doost dashte bashid! chon entekhabe oon boode! alan 12 sale ke ezdevaj kardand va zendegie kheili khoobi ham darand! pas lotfan harfe ezafe nazanid! khanoome agha shahab kheili mahe!! akhlagh mohemme garche be nazare man chehrash aslanam bad nist! be ghole oon doostemoon ke comment dad! shoma be harki ke jelf nabashe migid zesht! berid salighatuno yekam maghoolane konid!

  32. از اين عكسهاي يواشكي زياد بگيريد

  33. زنش خيلي زشته

  34. بچه ها خواهشا اینقدر تو زندگی مردم دخالت نکنین مهم اینه که با عشق زندگی آغاز بشه و این در حالیه که قیافه اصلا مهم نیست . لابد عاشق بودن و ما باید بهشون تبریک بگیم . کی با نظر من موافقه ؟
    مرسی ، اکثریت هم نظر من رو دارن

  35. اولا این عکس مال زنان دایناسورهاست دوم اینکه علف باید به دهن بزی شیرین باشه ! که هست.چشم حسودا کور

  36. اولا این عکس مال زمان دایناسورهاست دوم اینکه علف باید به دهن بزی شیرین باشه ! که هست.چشم حسودا کور

  37. قیافه اش مثل عهد بوق خاکتوسرش با این زن گرفتنش آدم قحطی بود

  38. برو بمیر قحطیه دختر بود

  39. چيزخورش كردن

  40. جالب نبوووووووووووووود

  41. شاید قبل ازدواج خوشگل بوده بعد با طرف ازدواج کرده از ریخت افتاده

    • شایدم اون موقع ها شهاب خوشگل نبوده!!!قوره بوده خب……..!!!!!!!:D

  42. عزیزم من عاشق شهابم خانمشم حالا دیگه انتخاب خودش بوده
    چه میشه کرد

  43. اصلا به هم نمیان. ولی دلش رو نشکونید. ساید یه چیزایی داره بدرد می خوره!

  44. من هم باحرف ثنا جون موافقم

  45. خوشبخت باشی شهاب عزیز . همسرشم خیلی خوشگله . اونایی که میگن زشته بهتره برن یه نگاهی تو اینه بندازن !!!

  46. مال زمان دقيانوس عظم(پادشاه زمان اصحاب كف)آره گلم

  47. kheili khob boooooood_movafagh bashin

  48. به نظر من شهاب اشتباهی این زنو گرفته البته واسه اون فرقی ناره که!!!!!!!!!!!مگه نه؟

  49. واقعا حیف شده

  50. واقعا حیف شده شهاب

  51. بابا اين عكسه . بعضي وقتها مي بيني طرف خوشگله ولي تو عكش شكل گلابي مي افته

  52. این داغونو از کجا گیر اوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عینه بشکه می مونه

  53. خدا بده شانس

  54. سلام . من خانم شهاب حسینی رو تو نمایشگاه دیدم…. قیافه خوبی داشت و اینکه به نظرم خوب بود.و اینکه به نظرم شهاب حسینی آدمی هست که همه چیز رو جامع می خواد…. نه فقط یک عروسک ! زیبایی ، عقل و منطق و .. همه چیز در حد معقول.

  55. ماشاالاماشالاچه زن خوشگلی داره

  56. خیلی هم قیافه خانم اقاشهاب خوبه مگه چشه.اره منم بانظراون دوست گلم موافقم که گفت مهم اخلاقومنش ادماست نه قیافشون.اون ادمی که خوشگل باشه اما بلانسبت مثل سگ باشه به چه دردمیخوره؟؟؟؟؟؟ها؟؟//

  57. salam babate aksat mamnon vase man shahab khodesh moheme na zanesh

  58. hala harki harchi mikhd bege bege

  59. i love you shahab

  60. سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم بچه ها توی این عکس خانومش بارداره حدود 5سال پیش. من توی تئاتر کرگدن پریچهر رو دیدم< هم خوش هیکل بود هم زیبا.

  61. منم ايشونو تو تئاتر كرگدن ديدم قيافه خوبي داشتند و خوش هيكل و دقيقا اونجا باردار بودن.

  62. آخه به شما چه!!! خاله زنكا! به شما چه كه كي به كي مياد! خاك تمام عالم تو سرتون كنن. بدبختاي بيكار!

  63. EHTEMALAN SHAHAB VAGHTE ZAN GEREFTAN TO KOMA BOOOOOOODE VAY KHODA

  64. زندگي خصوصي افراد به خودشون مربوطه
    از قديم گفتن علف بايد به دهن بزي شيرين باشه.

  65. باحال بود

  66. خیلی مخلصیم

  67. دوستان عزیز بهتر است نگاهی به خودتان ونزدیکانتان بیند ازید تا در مو رد خواهران عزیز ایرانی با دید مثبت بنگرید مثلا اگر این خانم ارایش تند ولباسهای انچنانی می پوشید باز هم اینگونه قضاوت میکردیت نظر این حقیر امیرفردین ازفردیس رادو بار بخوانید ودر موردش نظر بدهید

  68. همجين يواشكي هم نبود

  69. به نظر شهاب زنش بهترین و خوشگل ترین زن دنیاست و نظر ما در مورد زنش هیچ اهمیتی براش نداره جز اینکه حسش نسبت به مردم خراب تر بشه پس سعی کنیم در مورد عکس های دیگه نظر بدیم

  70. فقطيكي بود پس بقيه اش كو

  71. good.babajon

  72. حیف یه تار مو شهاب واسه این زنه چه اعتماد به نفسی داره من چند بار از نزدیک دیدمش بهشم گفتم که شوهرت خیلی خوشگله

  73. دوستان محترم انسانیت زیبا ترین زیبا ییست وحسن جمال با انسانیت زیبا دیده می شود به امید روزی که بتوانیم هم وطنانمان را زیبا ببینیم باتشکر من نسسسسسسسسسسسل سوختهام امیر فردین

  74. شهاب وافعا حیف شد پسر خوبی بود

  75. man zanesho to farhangsaraye shafagh didam ghiafash khobe aslanam chagh nist.

  76. تناسب فیزیکی یکی از معیارهای مهم زندگی دو نفره می تونه باشه ولی به نظر من مهم اینه که یه جورایی به هم بیان همین
    آرزوی خوشبختی باسه دوستان قشنگم

  77. خسته نباشی چن سال ازدنیاعقبی!

  78. این عکسا که مال صد سال پیشن خودتم کم تابلو نیستیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  79. salam kheyli ham beham miyan chon hamo dost daran mage na?

  80. ay.pas in dige kie?!khodesh ke behtare!!!

  81. ah ah gofteshon eyne haman

    • baba bikheial …shahab ke khoshgele …. khodet hatman kheili khoshgeli ke be oon migi zesht …. are…axet befrest bebinim

  82. مهم اینه علف به دهن بزه شیرین اومده خیلی هم خوبه

  83. نظر بچه ها از خود عكس جالب تره. ولي به نظر من از سرش هم زياديه.ماشاال.. مامان خوب مونده!!!!!

  84. خب شاید خواهرش.تو از کجا انقد مطمئنی که زنشه؟ همین شماهایید که انقد شایعه پراکنی می کنید

  85. khob shayad khahareshe.az koja enghad motmaeni ke zaneshe?hamin shoma hayid ke enghad shayee parakani mikonid…

  86. قابل توجه اونایی که میگن زنش زشته بهتر عکس جدیدشونو تو جشنواره امسال ببینند هم عکس پسرشو که شبیه مادرش شده

  87. به شما ربطي نداره

  88. دخترا از حسودیشون این نظرا رو دادن چون شوهر خشگل گیرشون نیومده

  89. خاك برسرت با اين عكساي قديميت

  90. وااااا اينكه زنش نيست من زنش رو ديدم اين
    نبود خيلي شيك و خوشگل بود از خودشم بهتره

  91. آقا خيلي باهال بود عكساتون به نظر ما خيلي خوب بودن هم شهاب هم همسرش شما يه كم باانصاف نظر بدين

  92. بخدااااااااااااااااااااااااااااااااشهاب خوشگلتره اخه دختر قهط بود

  93. خیلی کار زشتیه که از کسی که یواشکی عکس بیاندازید. این کار با کارهایی که الوات تو خیابونها انجام میدن چه فرقی داره؟!

  94. زن خوبی داره!! من نمیدونم اصلا به من و تو چه ربطی داره
    !!!!!

  95. aaaaaaaah che zaniiiiiiiii:&miyomadi mano migereftiiiiiiiii

  96. این شهاب حسینی چندتا زن داره

  97. فکر کنم که تو تخم مرغ شانسی پیداش کرده

  98. خدا شانس بده والا پس منم یه دستی برا
    ی مادربزگم بالا بزنم

  99. دختر قحطی بود؟ این چیه؟!!!

  100. khodayiiiiiiishhhh heife shahab hosseini…

  101. kheyliM Neze khNOOMEAH arezooye khoshbakhti baratoon daram vali khanoomet maloome senesh kame vali chon topole bishtar neshoon mide melse mane bichare

  102. من شهاب و واقعا دوست دارم وبه كسي كه شهاب اونو دوست داره احترام ميذارم مطمئنا اونم دوست داشتنيه چون انتخاب شهاب.

  103. زنش مثل باقالی میمونه.

  104. AGHA ORZE DASHTE KHODESHO GHALEB KARDE BE PESARE MRDOM U HAM DARI ? BESMELA NADARI TEREEEEEEEEEE NAKON

  105. زشته عكس خانوادگي ميگيرياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  106. بنظر من به خیچ کس ربطی نداره که زنش شهاب جون چه شکلی مهم اینه که شهاب قبولش داره که این به عقل شما نمیگنجه.شهاب بنظر من زیبا ترین وبهترین ادم دنیا.تو دنیا هیچکی رو به غیر شهاب دوست ندارم شاید الان یکی مثل تو بگه من شهاب رو بیشتر دوست دارم ولی بدونیم من با اینکه 17 سالمه ولی 9 ساله از عشقم نسبت بهش کم نشده

  107. خدای زنش خوشکله

  108. aslan be shomaha che rabti dare

  109. mohem ine ke ba ham khosh bashan
    be kesi ertebati nadare ————– hala khodton kheily 2rostin ………….. ye seri ahmagh miam pn mizaran

  110. DASH BASHIVA

  111. این دل ها هستند که باید به هم بیایند

  112. zane zesh gerefte ke kasi negash nakone

  113. شهاب جون آخه اين چي بود که گرفتي؟کجا بودي که صالحه مارو ببيني؟يا حداقل من يا زهرا رو؟حالا به درک ضرر چه جوري تونستي از مهديه دل بکني؟

  114. شهاب جون نوش جونت خوشبخت بشين الهي اما کجا بودي که صالحه مارو نديدي يا حداقل من و زهرا رو(مينا هستم) حالا ما به درک اما چرا واقعا چرا دل مهديه رو شکستي؟

  115. خوش به حال زنش حالا چه خوشگل چه زشت…..

  116. هر دو خوبن

  117. va bejoz dornaz balaee ke ham esm va ham nazarim

  118. khak tu sare khale zaanketun.be shoma che behesh miad ya na? vaghean mozakhrafid…

  119. به شما چه خوشكل هست يا نيست كوتاه يا بلند گرد يا پهن مياد يا نميادكي بهتره كي بدتر فضوليد خودتون هرچي دلتون ميخواد
    انتخاب كنيد برا ديگران هم نظر نديد

  120. من دوسش ندارم پس ولش کن

  121. aaaaaaaalyan زن. زنه زندگي مرد .مرده عاشقي

  122. همه ی این حرفا از حسودیه….همون بهتر که زود ازدواج کرد که از دست بعضیا نجات پیدا کنه…اونم با یه زنی که قیافش معمولیه….وگرنه از چشم زخم بعضیا معلوم نبود چی میشد!
    ایشاا… شاد و سالم و خوشبخت باشن با همدیگه

  123. به هم نمیان

  124. زنش حاملست به احتمال زیاد

  125. زنش خیلی گامبالوست

  126. mage u fozooolin?????????

  127. خیلی هم خانم باشخصیتی هستن. یه کم به خودتون بیاین و برای مردم احترام قائل باشین. همین اندازه که با سختی کار همسرش کنار اومده باید تحسینش کرد.زن صبوریه که با شهاب حسینی زندگی میکنه

  128. خوشبخت ترین زن دنیاست

  129. بیش ترشبیه دم کنیه تا زن شهاب حسینی

  130. shsahab jun omidvaram khoshbakht beshin zanetam kheili khube harki mige zeshte GHALAT kard(surste zibaye zaher hich nist ey baradar sirate ziba biar)ino bayad be hame hali kard.

  131. خلايق هر چه لايق به شما- چه مربوط

  132. شهاب اين همه دختر تورودوست دارن واقعا زنته؟جاي مادربزرگته البته منظورم از دختر خودم نبودا من كه محلت هم نميدم با اين سليقت

  133. همسرش اصلا بهش نمیاد واقعا شهاب چه فکری کرده

  134. حیفه شهاب آخه این چیه که باهش ازدوهج کرده اه اه حالم بد شد

  135. حیفه شهاب آخه این چیه که باهش ازدوج کرده اه اه حالم بد شد

  136. خاک توی سر شهاب بااین زن گرفتنش حیف شهاب نیست

  137. خیلی هم به هم میان، شهاب و پریچهر دیوونه وار عاشق همدیگن!!!!!!

  138. زوج دوست داشتنی و خوشگل ماشاالله

  139. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.be shoma che .az to birkht bhtare , zanesho miga .khily delsh bekhad

  140. مگه خود شهاب خیلی خوشگله در ضمن به هم میان خوشبخت باشن

  141. به کسی ربط نداره که زنش چطوریه. از نظر زیبایی که زیباست .فقط یکم تپله که شاید شهاب اونجوری دوست داره.امیدوارم خوشبخت بشن..

  142. تو مو بینی و من پیچشش مو
    حرف نزنییم سنگین تریم……

  143. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حیف شهاب نیست اخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  144. حتما شهاب انقدر دوسش داشته که به ظاهرش توجه نکرده به هرحال خوشبخت باشن

  145. ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

  146. براش دعا می کنم.

  147. سلا م شهاب حالت خوبي حالت زن زن دو ست يچه دارد

  148. JHGFJHHGMHGMHGHGMHG,HG,GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

  149. بچه ها به نظر من ما اگه شهاب رو دوست داريم دليل بر اين نميشه که زنشم باب ميل ما باشه مر30

  150. شهاب جان در انتخابت تجدید نظر کن

  151. عكس يواشكي

  152. bad nabood

  153. همسر خوشگل مال مردم . طفلی زنش که شهاب تحمل میکنه همین قدر که تاحالا باهاش مونده یعنی اقا شهاب کلاهش بنداز بالا که زن حسابی داره و داره زندگیشو میسازه.

  154. زنش خيلي زشته

  155. سلام زنش اصلا به خودش نميادخيلي خنوكه

  156. به هم میان

  157. VOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    in dige chie????????????

  158. dar harsorat khosh behaleesh

  159. khak bar saret einke zane shahab nist.

  160. شهاب فقط عشق خودمه

  161. من يه خاله دارم عاشقه شهابه بخاطر عشقه به اون اينقدر گشت تا يكيو پيدا كرد شبيه شهاب

  162. جون ما اين زنشه من ككه از زنه خوشگل ترم

  163. اتفاقا”حیلی هم به هم می یان وامیدواریم که همیشه شاد وسرزنده باشند

  164. بد نيست ولي ميتونست بهتر باشه

  165. ميخواد چيكارش كنه. بعدم لابد دوستش داشته كه باهاش ازدواج كرده

  166. خودمونيما ولي كجاي اين شهاب خوشگل…………..

  167. اصلا خوشم نيومد اه اه

  168. نه مثل اينكه شهاب بد صليقه ست

  169. امیدوارم همیشه درزندگیتون هم همچون هنربازیگریتان موفق باشد.دوستارتان سعید35ساله

  170. خودش خوشگل تره!!!

  171. فکر کنم شصت سال از خودش بزرگ تر است

  172. سلام نظر من اینکه تمام دختر خانومها و اقا پسرای ایرونی ماه خوشگلن و تو دنیا تک هستن من عاشق همشونم

  173. زنش زشت نيست ولي به شهاب نمياد در ضمن اين خود شهاب بوده كه عاشق خانمش شده والبته قبلا از ازدواج يك ماه تلاش كرد تا از همسرش جواب سلام بگيره

  174. زنش خیلی هم خوبه چرا به سلیقه افراد توهین میکنین

  175. خیلی هم همسرش خوشکله فضول نباشید

  176. واقعا حیف شهاب ! این کلثوم رو از کجا گیر اوورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  177. خيلي هم به هم ميان بريد خودتونو اصلاح كنيد

  178. شما خیلی خری که این زن به شهاب می آید

  179. آخه چرا نمياد منو بگيره؟؟؟؟؟ آخه اينم شد زن؟؟؟؟؟؟؟

  180. خاک بر سر هر کدومتون که ادم ها رو با ظاهرشون محک میزنه

  181. البته علف بايد به دهن بزي شيرين بياد كه ظاهراً شيرين اومد ولي متأسفانه زمين تا آسمون باهم فرق دارن من يكي از طرفداران پرو پا قرص آقاي حسيني هستم وقتي عكس خانمشو مي‌بينم خيلي ناراحت مي‌شم آخه اصلاً به هم نميان چي مي‌شد اگه شهاب مجرد بود.

  182. البته علف بايد به دهن بزي شيرين بياد كه ظاهراً اومده ولي قيافشون مثل زمين و آسمون مي‌مونه شهاب جون اصلاً بهت نمياد اينقدر بدسليقه باشي چطور باهم زندگي مي‌كنيد

  183. خخخخخخخخخاک خخخخخخخخخخاک بر سر این پسره معلوم نی چیز خورش کردن یا نه ولی دختره چه شانسی دار ه ها

  184. با یه عکس که نمیشه راجع به قیافه ی کسی نظر داد . عکس رو کارت ملی خوده من مثل هلاکو خان افتاده!! بر عکسشم ممکنه

  185. واقعا براي تمامي كسايي كه اينقدر ظاهر بينند متاسفم معلومه هيچكدومتون درك زندگي ندارين

  186. avlan zanesh aslan be khodesh nemikhore dovoman momkene bara in ba on khanome aroside chon har kari mikone hochi nemige!!!!!!!!!!!!

  187. شاید اخلاقش خیلی از شهاب بهتر باشه

  188. من دوستت دارم امید وارم خوشبخت باشی

  189. شهاب حسینی تمام زندگی و عشق و عمر منه

  190. خاک تو سرت شهاب خودت به این خوشگلی قحطیه زن بود خجالت بکش

  191. خیلی چرنده از کدوم دهاته؟

  192. به نظر من مهم اخلاقه ، شهاب خيلي شانس آورده كه زنش تا حالا تركش نكرده ، البته براي اون كه فرقي نداره ….؟؟!!!

  193. تذنت

  194. ازانتخابت بدم نيمد اما چرا اينجوري

  195. شايدم عكس بدافتاده

  196. علف بايد به دهن بزي شيرين بياد به من وتو چه

  197. آخه خدااااااااااااااااااااااااااا این چه زنیه؟چه زشتو بد هیکل خداااااااااااااااااااا شهابم حروم شد

  198. سلام یادمه چند سال پیش توی یه مجله مصاحبه ایشون رو خوندم که درباره ازدواجش میگفت که اونموقع مشهور نبوده بازیگر هم نبوده یه جوون معمولی که تازه از سربازی اومده بوده کله اش هم کچل بوده! اونوقت این خانم به همسری پذیرفتش اونموقع این دخترای بی چشم و رو کجا بودن

  199. لطفا این عکس را از اینوب سایت بردارآبروی شهاب حسینی را بردی

  200. طفلکی سید حروم شد به خدا

  201. اصلا به هم نمیان
    دور از جون خودمو اطرافیانم و گلاب به رومونو رومون به دیوار و بلا نسبت خودمون والبته سید
    این زنه خیلی بی ریخته

  202. zanesh kheyli zeshte.man nemidonam khodesh che jori entekhab karde.khodesh kheyli khoshgelo jazab va khosh ghiyafast.man kheyli dosesh daram

  203. akhe be ma che bikhial donya ro bechasb.

  204. be ma che.
    valy age rejim begire behtare.

  205. تفلکی خوب عاشق شده شما عاشق نیشید هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

  206. rafte to pachash bad raghammmmaaaaaaaaa!

  207. لطفا اینقدر به شهاب جون و خانم خیلی محترمش توهین نکنین

  208. مهم اینه که دو انسان در کتار هم آرامش بگیرند واین آرهمش رو در روح هم جستجو کنند نه جسم هم………

  209. بيچاره پسر مردم از دست رفت. اخه اين چه سليقه اي كه تو داري

  210. 60tam be hame khale zanaka

  211. اتفاقا خوشگله. فقط تیپ نداره البته این عکس خیلی قدیمیه که شهاب خیلی هم معروف نبود. بهتره بدونین یه عکس جدید با همسرش داره که حسابی به خودش رسیده و لاغر کرده آخه فهمیده که همسر یک سوپراستاره باید به خودش برسه وگرنه شهاب جون پــــــــــر
    !!!!

  212. فكر كنم اين ساسي علافه

  213. شهاب با اين سليقه فكر كنم يه چيز بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  214. ay halam ne ham khord zan ghahti bod?

  215. زن شهاب خیلی خوشگله ولی به پای پارمیدا نمیر سه

    ساسی مانکن و انیشمست

  216. به عكس كاري ندارم ، خود شهاب حسيني هم مالي نيست. اين قدر از زن بيچارش انتقاد نكنيد

  217. البته من همسایه خانم شهاب حسینی هستم پریچهر خانوم بد افتاده تو عکس اینقدرهاهم زشت نیست

  218. زنه خوبه بدنيست ولي شهاب حسني خيلي خيلي سرتره

  219. خوب شاید دوستش داره چی کارش دارین بد بخت رو
    ولی خیلی زشته ها
    بی چاره مادر شهاب

  220. اصلا به هم نمیان قربون هر چی زشته

  221. عاشقتم شهاب همین………….

  222. سلام……………………..شهاب زن داره خاک توسرش من نمیدونستم……………………………انشاا…..خوش بخت بشن ولی دختر قهط بود دیوونه خر اینهمه دختر خوشگل دوروبرشاگرفتن خدامرگش………….دیوونه نفهم

  223. امروز يه عكس جديد از شهاب و همسرش ديدم مثل هميشه اعصابي ازم خرد شد كه نگو و نپرس حيف شهاب، من واقعاً تو شك‌ ام آيا شهاب زنشو دوست داره يا باري به هر جهت داره زندگي مي‌كنه

  224. har dotashon shabiye…man in oskolo nemishnasam zeshte/eftezah/

  225. shahab bichare deg nakone! zane be in kolofti chi dadi behesh in modeliye?

  226. هر دو خیلی خوبند- اگه میشه عکس هارو تو وبلاگتون زیاد تر کنید.

  227. این عکس که مال عهد بوق بود یه عکس جدید بگیر تازه شهاب جونم خیلی از خانمش خوشگلتره ولی باید به انتخابش احترام گذاشت

  228. مهم خوشبختي نع قيافه نصف اينهاي كه اظهار نظر ميكنند در مورد زن شهاب حسيني بايد زندگي ها وقيافهاش ديد

  229. salam
    man o mahboobe ham axetono didim
    khodaeesh in che kari bood ke kardi?

  230. سيد جون مباركت باشه. خربزه خوردي …. پس بايد پاي لرزش بسوزي وبسازي .

  231. خیلی زنش زشته
    اصلا به نظر من این زنش نیست مگه خله بره اینو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  232. من مطمئنم این مادرشه نه زنش اگر هم زنش باشه برا شهاب واقعا متاسفم با این سلیقش

  233. اتفاقا منم یه مادر بزرگ دارم خیلی شبیه زنشه

  234. فکر کنم اگه زنش اینارو بخونه افسرده میشه

  235. بیچاره از حولش که زن گیرش نیاد همینو گرفته.بمیرم براش. ولی ایشاالله خوشبخت باشن

  236. بیییییییییییییییییییییییییییییییییی انصافا قیافه زن که خوووووووووووووب بوووووووووووود انقد حسوووووووودیییییییییی نکنییییییییییییییییین

  237. همسرش خیلی هم خوشگله وشبیه هندی هاست در ضمن من ایشون رو از نزدیک دیدم و با هاش هم کلام شدم خیلی خوش برخورد و نازنین

  238. khak bar saret shab

  239. khosh be halesh

  240. حییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییف

  241. salam shab jon man yeki az tarafdaran shoma hastam kheili duseton daram

  242. خییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش تیبیییییییییییییییییییییییی خوش به حال زنت

  243. اصلا هم حروم نشده- شايد عكس دوران بارداريشه بنده خدا الان كه خيلي خيلي خوش تيپ شده و البته خوش پوش

  244. enshaalah ye shohare ali behtar az shahab gire man va marzie biad.be ma che ke shahab va zanesh be ham mian ya na.

  245. من که خوشگل تر از زن تو هستم

  246. واقعا خسته نشدین این همه حف های چرندزدید برید فکری به حال خودتون بکنینند بدبخت های فضوت

  247. واقعاخسته نشدید این همه چرت وپرت گفتید بدبخت ها برید فکری به حال خودتون بکنید

  248. هر چند من خودم عاشق شهابم ولی خانمش خیلی هم خوشگله امیدوارم خوشبخت بشن

  249. خیلی خوشگل

  250. KHODET AZ ZANET KGHOSHGEL TARY

  251. اصلا شاید این زنش نباشه

  252. dokhmala ba ham jense khodetunam are. dokhtar harchi bashe az sare pesaram ziyade. inam hast ke alaf bayad be dahane bozi shirin biyad.

  253. حیف شهاب نبود فعلا علف باید به دهن بزی شیرین بیاد که اومده شوما ها هم خاله زنک بازی در نیارید

  254. شما ها هم خاله زنک بازی درنیارید :))

  255. in ke andazeie nanashe!

  256. من فکر میکنم خودش هم همچین اش دهن سوزی نیست پس به هم میان

  257. چقدر بی ادبی واقعا ازین جور ادمها متتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتنفرم

  258. فقط می شه گفت خاک بر سر شهاب

  259. سلیقه ی دختر پسندیش سوخته.

  260. خدا شانس بده.

  261. کشتین خودتونو با این عکس های…

  262. اه اه اه عالم بهم خورد ادم دیگه ای نبود این بگیره این همه دختر ایی ایی

  263. cheghadr zanesh birikhte

  264. سلام شهاب جان
    مبارکت باشه
    زنت هم خوشکله
    دیگران رو بی خیال

  265. امیدوارم روز طلاقشون هر چه زودتر برسه

  266. گلشيفته فراهاني دوست دارم

  267. khak 2 sare harki ke mige in khoshgele kari bash nadaram ama liaqate shahab bishtaraz inas!!!!!!!!!!!!1

  268. khiliam khoshgelan azizam

  269. اصلا به هم نمیان اگه منو می گرفت بهتر بود حیفت بود ولی

  270. عکس جالبی بود دستتون درد نکنه
    ماشالا خیلی بهم میان معلومه که خانومش واقعا متین و موقره
    براشون آرزوی خوشبختی و موفقیت میکنم
    نگین

  271. گور اقات ای گاومیییییییییییییییییییییششششششششششششش

  272. آقای شهاب حسینی بازیگر خوبیه.امیدوارم با همسر و پسرش زندگی خوبی داشته باشه

  273. خیلی هم دوست داشتنی

  274. اين زنشه يا مادرشه!!!!!!!!!چه قدر ضايه ان

  275. همه چی که تو قیافه نیس شاید این خانوم خیلی چیزای باارزشتری داشته باشه مهم قلب ادماست که پاک باشه نه قیافشون مبارکشون باشه انشاالله پای هم پیرشن تا چشه حسودا دراد

  276. خوش بحال شهاب حسینی خانومش خیلی متین وبا شخصیته

  277. وای جقد زنش زشته . خدا بهش صبر بده .

  278. حالم بهم خورد

  279. آخه به شما چه ربطی داره که نظر میدین الافتر از شما هم گیر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟///

  280. akhe alaftar az shoma ham peyda mishe vaghean moteasefam bara hamaton.

  281. منم بانظر بقیه موافقم که همدیگه رو دارند همین کافیه زشتی و زیبایی معنی نداره

  282. اگه ميشه عكس ساسي بيشتر بذارين مرسي باي

  283. من با ثنا جون موافقم.خوب وقتی هر زنی زایمان میکنه از قیافه میوفته

  284. اولا این عکس قدیمیه دوما زنش زشت نیست اگه مثل دخترای خیابونی بود به نظر مردم قشنگ بود سوما اطراف بازیگرا دختر خوشکل زیاد هست ولی دختر خوب کمه.من انتخابشو تحسین میکنم شاید با تیپ جدید قشنگترم شده باشه

  285. baba in koga zanesheeeeee :)))))))))))))))))))))

  286. man motmaenam zanesh nist

  287. وااااای.حیف شهاب حسینی نیس به این خوشکلی.زنش این باشه

  288. aieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

  289. من عاشق شهابم اگه دختر بودم حتما باهاش ازدواج می کردم خاک تو سرش با این انتخابش واقعا خودشو حروم کرد این همه جیگر تو این مملکت وجود داره بعد رفته با چه قزمیتی ازدواج کرده بی لیاقت

  290. زنش خیلی خیلی زشته
    اصلا قیاه ندارم
    حیف شهاب

  291. زنش خیلی زشته
    اصلا قیافه نداره
    حیف شهاب

  292. ah ah ah ah …………. vaghean barash motasefam ba madarbozorgesh ezdevaj karde,,,,,,,,,,,,,,

  293. به نظر من هم شهاب بی چاره حیف شده

  294. انسان باید سیرت قشنگی داشته باشه زن شهاب جون خیلیم خوبه مگه چشه؟؟؟؟از این دخترای خیابونی که هر روز ده مدلن که نیست.دلتون میسوزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  295. be nazar man khaily ham khosh gheiafast chon jelf nis migin zeshte (khosh bakht beshsn)

  296. با شما هایی که میگید شهاب حیف شده هستم.اگه یه زن جلف و بد لباس که با کلی ارایش خودشو خوشگل کرده بود کنار شهاب ایستاده بود اون وقت دیگه شهاب حیف نشده بود اره؟زن به این سنگینی ایول داره خدایی دمش گرم

  297. خیلی خوشگل و خانومه

  298. من شخصا عکس شهاب رو با 3 نفر دیگه هم به عنوان همسرش دیدم

  299. الهی بمییییییییییییییییییییییرم واسه شهاب جووووووووونم گیر چه عظمتی افتاده

  300. من الان هندزندگی می کنم بازیگری شهاب رو دوست دارم ولی فکر نمی کردم اینقدر بد سلیقه باشه چون اینجوری به نظر نمیرسه به هر حال هر کی یه قسمتی داره براش متاسفم در ضمن امیتا باچان بهش سلام رسوند

  301. aslan b ham nemiyan

  302. بابا همجین گفتین زشت زشت که من گفتم وقتی عکس باز بشه میمون می بینم این بنده خدا که قیافش خیلی ملوس تازه بجه ها میگن ایجا باردار شما هم اگه جرات دارین وقتی باردارین باقیافه طبیعی و بدون آرایش عکس بندازین بعد مقایسه کنید همچین می گن زشت که انگار خودشون ملکه زیبایی ان

  303. دخترا چقدر حسودن از نظراشون میشه فهمید که همه آرزو داشتن زنش باشن. واقعا متاسفم!!!!!!!!!!!!

  304. یه جوری نوشتین عکسهای یواشکی کسی ندونه فکر می کنه چند تا عکس هست..اما با این حال بد نبود.

  305. من که میدونم چه طوری باش ازدواج کردی زیدت بود بردیش خونه خالی پلیس گرفتتون تو هم مجبور شدی بگیریش الاغ خر گاو نره بی ناموس

  306. سلام واقعا عكساي جالبيه خيلي ممنون اگه ميشه از عكساي جاني دپ هم بزار

  307. Bada Bada mobarak Bada

  308. فكرنكنم حقيقت داشته باشه

  309. MOZAKHRAF” YE TORI GOFT YAVASHAKI GOFTAM LABOD AKSE SHABE ARO30 SHONO GOZASHTE.

  310. بهتر از این نبود

  311. راستی بچه هم داره یا نه؟زنش که 180 درجه با خودش فرق داره من که میگم زنه تورش زده

  312. من میگم مهم اینه که فضای سالم در خانواده حاکم باشه
    از قیافه خانم محترمش معلومه خیلی خانمه که اقا شهاب انتخابش کرده
    راستی میخوام یه پیشنهاد بدم به بعضی که دارن خییلی حرس میخورن….
    ایقدر حرس نخورین که یه مرض میگیرین به شما چه شما لیقت اینجور خانم خانما رو ندارین ( چشمتون کور هست)
    از کابل

  313. زنش اصلا بهش نمیاد شاید هم تو این عکسه زشت افتاده بیچاره

  314. خداییش خوب مردم فضولی داریما نه؟؟؟

  315. Akhe chera? shahab ia mano begirrr man khoshgel taram

  316. شهاب تو خیلی نازی فدات شم من عکسشون قشنگه حتی یواشکی

  317. عكسشون قشنگه شهاب جونم هميشه خوشگللهههههههههههه

  318. اين زنشه ياننشه

  319. واقعا چقدر انسان های بی کار و کوته فکر و بی سوادی هستین که به خودتون اجازه می دیدن به این راحتی در مورد دیگران قضاوت کنید جای بسی تاسف برای اقشار بی سواد و بی فرهنگ این جامعه

  320. be ham nemiyannnnnnnnnn shahab jigareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii loveeeeeeeeeeee youuuuuuuuuuu

  321. مهم اينه كه شهاب زنشو دوست داره و البته خانمش خيلي نازه،شهاب فقط به خود مي بالد كه در اين عصر يخي زني دارد كه دلش آيينه ي خورشيد است
    در ضمن چشم نداري توهين نكنخود شماها كه پي ام ميذاريد از طرز نوشتنتون معلومه كه خيلي زشتيدهاهاهاهاهاها

    • ham u zeshti va ham khanooomet!!!!!!!
      vali az shokhi gozashte u az khanomet ye chocholo sartari vali kheyyyyyyyyli bad saligheyi

  322. خییییییییییییییییییییییلی زنکش زوقرته

  323. شهاب وللش علو حاج عباس بچسب

  324. خیربهره نبینه شبیه سوسکه زنش

  325. shahab jon topol dost daran

  326. واقعا حیف شهاب با این تیپ و قیافش………………….. زنش اصلا بهش نمیاد ولی خداییش خیلی به خودم امیدوار شدم

  327. من عکس های خیلی بهتری از خانوم شهاب دیدم .اینجا بد افتاده طفلی…البته شهاب در هر صورت بهش سره

  328. بیشتر عکساتون فوق العاده هستند مخصوصا سوژه هاتون

  329. aslan be ham nemiyaaaaaan ! in che vazeshe , chera axaran yeki kheili khoshgel bashe hamsaresh birikhteo be ham nemiyaaan ? az shahab khan bishtar az ino entezar dashtam … dar har surat be paye ham pir shan …

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

