محمدرضا گلزار با گیس تا کمر !!!

366 Responses

  1. سامورايي

  2. چه وبلاگ جالبي
    خوشحالم اينجا رو ديدم

  3. دوستت دارم

  4. از بس فیلم کره ای پخش کردن بدبخت به این حال و روز افتاده

  5. zsht

  6. چه دختر خوشگلی

  7. زشت

  8. معرفی میکنم ………………………….. خفاش شب

  9. بی ریخت

  10. گلزار در حالت عادي چه نوري ازش مي باريد كه حالا اين شكلي هم شده باشه

  11. اوه،چه افتضاحي!!!!!!!!!!!

  12. چه جالب اکثر خوانندگانی که به محمد رضا گلزار علاقه دارند و این مطلب شما را خوانده اند دختر هستند.

  13. زشت شده

  14. اه اه اه…

  15. حتی اگر کچل کنی هم دوستت دارم

  16. veb logeton khaili aliee a
    afarin

  17. نمی تونم بگم زشت چون خیلی دوستش دارم

  18. بی ریخت

  19. واقعا تابلو بود که موهای خودش نیست

  20. واااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییی

  21. زشت بودی زشت ترم شدی

  22. واقعا تابلوی

  23. گلزارم مثل نانسي بزرگش كردن

  24. سلاااااااااااااااااااام

  25. هیچ قشنگیی نداره و نداشته . مگه نه

  26. خیلی جیگر شدی

  27. خوشگل بودی خوشگل تر شدی

  28. خسته نباشی! معلومه فوتوشاپت خیلی خوبه ها! خوب طراحی کردی. به ما هم یاد بده…

  29. گلزار خيلي نازه-لطفا دخترهاي ترشيده نظرندن

  30. اونايي ميگن زشته حسودن چون بهشون محل نمي ده و ازدواج كرده اين حرفا را مي زنن

  31. بد نیست اینجوری شبیه گلابی شده.

  32. بایدم با این موها این ژستو بگیرن

  33. برو بابا جمع كن با اين گل وگيست.بي بارت

  34. و دیگر هیچ…….

  35. اه اه اه اه حالم بد شد

  36. اقای گلزار عیبی نداره موهات بلنده خب امامانه ما هم موهاشونو بلند میکردن.من طرفدارت نیستم دوستم ندارم. ولی فیلماتو جدی بازی میکنی.از این که همه ی بنده های خدا رو خشنود میکنی ممنونم. برات ارزوی خوشبختی میکنم. موفق باشی.

  37. موهای خودش نیست.
    جالبه که این مطلب این قدر خواننده داره :)

  38. علاوه بر صورت زيبا و جذابشون شخصيت و سيرت زيبايي هم دارند.
    من كه دوسشون دارم خيلي هم زياد…

  39. منم دستم بهش نمي رسه ولي لازم نيست اين حرفام هارو هم بزنم
    خيلي هم جيگر

  40. ممنون از وبلاگتون، عاليه

  41. اين دختر خوشگل كيه

  42. موهاي خودش نيست ولي زشت نشده

    ((زشت بودی زشت ترم شدی))

  43. اعتماد به نفست منوكشته…

  44. بي ادبا

  45. didan hamana ridan hamana

  46. هر جوری باشی دوستت داریم

  47. هر جوری باشی همون گویی که هستی میمونی

  48. به نظرم خيلي مسخره است اصلاً از اين جور افراد بخصوص گلزار متنفرم.

  49. بلا نگیره تو روووووووووووووووووووووووووووو

  50. عقده اي بدبخت مثل ميمون شده

  51. چه با موي كوتاه چه موي بلند همه جوره خوشگله.

  52. بیجنبه و تازه به دوران رسیده ندیدی………. حالا یه قدرشو ببین

  53. عزيزم با چي موهاتو ميشوري

  54. واسه در قندون خيلي خوبه

  55. hame jorash to del borost

  56. حال میده اون موها رو قیچی کنی ههههههههه هههههههه هههههههههه ههههههههه ههههههههه ولی مصنوعیه حالی نمیده هههههه هههههههه ههههههههه ههههههه ههههههه

  57. ای ول …دلم خنک شد.خیلی عکس توپی بود.واسه تعدیل اعتماد به نفس اشون لازم بود.

  58. 1)حسادت
    2)گربه دستش به گوشت….
    3)میخوان بگن ما کلاسمون بالاست

  59. گلزار زیباست حالا با هر گریمی

  60. ضایع است که ساختگیه

  61. رضا جونم دوستت ارم

  62. رضاجونم دوستت د ارم دارم خیلی زیاد

  63. ناشناس تو اینجا ه رضای منو ول نمی کنی رضا تو جیگرمی

  64. حقیقت داره که گلزار ازدواج کرده یا دروغه

  65. رضا جان کاش می ومدی با من عروسی می کردی

  66. خبرت در مورد بکهام خنده دار بود!پس عموی من بود که راز رابطه نامشروعش با مترجم تیم رِئال مادرید فاش شد!

  67. لین چانه که.

  68. همه جوره زشته

  69. رضا 1 سوالي دارم ازت
    تا حالا تو آينه خودت و ديدي جون سارا…

  70. خودش خوشتیپ بود ولی حالا افتضاح شده!

  71. اول و آخر بهترینی

  72. بعد نبود

  73. بد نبود

  74. زياد جالب نيست ولي باهال

  75. آخه يكي نيست به اين آشغال بگه تو كه وقتي شام آخرو بازي ميكردي انگار عصا رو درستي قورت داده بودي حالا واسه من آدم شده

  76. این هاخودشونو مسخره میکنن نه رضاجونو

  77. هنوزم عشقه

  78. از شما بعید بود

  79. اخه کی گفته این مرتیکه بازیگره؟ دلمون خوشه سوپر استار داریم هه!!!!

  80. بهت میاد<
    میبافتیش قشنگتر نمی شدی

  81. قبلا بهتر بود الان شبیه سرخ بوستا شده…….

  82. به نظرم سايت جالبي اومد

  83. وقتي گلزا رو ديدم يا جانگ بوگو افتادم

  84. MAMNON AZ WEB KHOBETON

  85. بد نیست اما شکل خودش رو همه بیشتر دوست دارن

  86. خیلی نازه کور شه چشم حسود

  87. ای کاش منم مثل گلزار خوشتیپ و خوشکل بودم
    دیگه از خدا هیچی نمی خواستم

  88. واقعا نا عادلانست

  89. اشكان جونم قشنگتره.بيريييييييييييخت…موهاش فشن بود بهتر بود!!!!!!!!!!!!!

  90. مرسي عزيزم…. موهاش مثل دم اسب ميمونه!!!!!!!!!

  91. والا به لا به کی قسم زشتی

  92. اميدوارم دو خواهرموفق شود

  93. پارتی دار عوضی ایرج قادری اوردتت فکر کردی خریم

  94. عوضی پارتی دار

  95. حسودیتون میشه ….؟

  96. قربونت بشم خوشگلم

  97. شبیه سامورایی ها شدی گلزار جون

  98. خیلی ماهی. شوخی کردم. خاک بر سرت

  99. که که

  100. خیلییییییییییییییییییییییی حسودین

  101. تابلوکه ساختگی خرخودتی

  102. خیلی مسخره

  103. به زودي وقتي وارد سينما شدم مي فهمين جذابيت و خوشكلي يعني چي ؟ فكر كنم شماها نهايت زيبايي رو اقاي گلزار مي دونين ولي ايشون فقط چشماشون زيباست همين و بس . زيبايي اون اصلا با من قابل مقايسه نيست .من همه ي اطرافيانم رو انگشت به دهن كردم . تازه ايشون به سبب همين چهرشون كه 10% زيبايي منو نداره بازيگر گيشه شده نه به خاطر بازيشون . با همون اداهاي تكراري كه من از اون در فيلم مجنون ليلي ديدم فكر نكنم اميدي براي بازيگر شدن واقعي او باشد حداقل هم سطح رادان و نه دي كاپريو .ولي من چي ؟ كاش مي فهميدين كه چقدر استعداد بازيگري دارم ولي فعلا دارم كنكور هنر مي دم به خاطر اومدن به تهرون . به موقعش شايد بعدا حدس بزنيد كه اينو چه كسي نوشته ؟ بي خودي خرده هاي الكي نگيرين كه من مثلا از خودم تعريف كردم نه… من فقط اينو گفتم كه در دفتر خاطراتتون يادداشت كنيد اين نوشته رو و سوپراستار جديد سينماي ايران كه حدود بهار 89 غوغا به پا خواهد كرد .اسممو به خاطر بسپاريد . قدرتمند و موفق و شاداب باشيد.

  104. اين عكس و بايدبزنن رودروازه قزوين!!!!!!

  105. به رضاي من چيزي نگين اون هيچم پارتي نداشته حسودا اون چون خوشگله و مستعد هنرمندشده

  106. zesht

  107. یه چیزیو بگم حقیقته
    باید ادم واقع بینانه به یه موضوع نگاه کنه نباید از رو تعصب چیزیو بگه
    رو یکی بخوان سرمایه گذاری کنن ملومه مشهور میشه
    قیافش خوبه درست شماهم فکره اینجاشم بکنین که چقدر رو قیافش کار کردن باهاش ور رفتن
    قیافش به کنار بازیش خداییش مزخرفه
    بعد میبینم بعضیا قربون صدقش میرن اخه وقتی 2 نفر قربون صدقش برن هر کسی باشه روش زیاد میشه شما واسه یه افغانی ‘ 2 نفر قربون صدقش برن روش زیاد میشه
    ایشون چند وقت پیش خودشو به هالیوود معرفی کرده اونا گفتن کی گفته شما خوشگلی حالا حساب اینجاشم بکنین

  108. هر وقت عقل پیدا کردید نظر بدید

  109. عشق منه دیگه

  110. من فکر میکنم آقای گلزار چهره ی زیبایی داره هرجور گریم کنه بازم خداییش زیباست کسی که این چهره رو زشت توصیف میکنه یاحسوده یا کج سلیقه

  111. خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهه خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی

  112. نه بابا !!!چه دارویی گذاشته رو سرش که موهاش اینقده
    بلند شده

  113. نه بابا!!!چه دارویی گذاشته رو سرش اینقده بلند شده

  114. سلام خانم دلشاد ميخواستم ببرسم شما بچه اهل نيستي

  115. اقای گلزار من خیلی شما رو دوست دارم تمام کارهایی که بازی کردید رو دیدم توی اتاقم روی یکی از دیوارهاش عکس شما رو بززززززززززررررررررررگگگگگگگگ کردم خیلی بزرگ هر جوری هم باشید دوستتون دارم

  116. به وب منم سر بزنید تک ÷سر سینما

  117. عاشقم بمون بدون عاشقت نخواهم بود

  118. شوخی کردم من یکی دیگه رو دوست دارم ولم با یک تار موی گندیده ی گلزار عوزش می کنم

  119. دلم برای بی قراری هایت میتبت ولی من مشهد وتو تهران تقدیم به ستاره ی سینمای دلها

  120. واقعا آبرو منم بردی برو زودتر بتراش ریدی

  121. آخه گلزار اون جوري چه تحفه اي هست كه حالا مو بلند كرده آخه مويه بلند به آدمايه خوشگل مي آد

    • سلام محمد رضا خيلي خوش تيپ و خوش قيافه است ولي خيلي يخ بازي مي كنه اما دوست داشتنيه………..

  122. گلزار اوسكول زشت بد تركيب اخه تو مگه كي هستي كه اينقدر هم جنسايه بي عقله من قربون صدقت مي رن خاك تو سرشونواقعا مايه تاسفه حالا خوبه به هيچ كدوماشونم محل نمي دي

  123. گلزار جان عاشقتم همه مدل مو بهت میاد اینا از کون سوزیشون

  124. من رشته ام طراحي گرافيك رايانه ايه

    مشخص با فتوشاپ كار شده

  125. مشخصه با فتوشاپ كارشده

  126. قشنگه ولي نازم با موي كوتا خوشگل تره

  127. kheyly hasodin….baba khoshgeleeeeeee….ghashangam bazi karde 90%filmashaaaa…..chikareton karde lajeton nemigire besh……mitonid be pash beresiddddddd ….ton..misoze?1

  128. خیلی بی ریخته حالم بد شد

  129. به نظرچیز عجیبی نمیاد مخصوصا از وقتی فیلمش باامین حیایی پخش شده

  130. اون وقتی که ائمه (ع) موهاشونو بلند میگذاشتند اون جور مرسوم بوده.کاشکی جوونا چیزای دیگه ای از امامان رو سر مشق می گرفتن.(به خصوص بازیگرا که خودشون یه پا الگوند)

  131. مادر چه قدر گفتم بااين محمد حسين لطيفي نرو روت اثر ميذاره بيا اينم اخر عاقبتش

  132. خوبه

  133. قیافه اولیت بهتربود

  134. خيلي رفته تو حس ! خوبه نه بازي جالبي داره نه قيافه جالبي ……..

  135. اون که دیگه ممنوع التصویر شد

  136. حالا که ممنوع التصویر شده این عکسارو میذارین

  137. سايت جالبي داري

    عكسهايي در مورد شركت در پارتي امين حيايي همراه با گلزار هم در سايتت قرار بده

  138. عالي

  139. ةخه خره حوصله داري 2 ساعت همه چرت و پرت ها رو خوندي . همه جمع بشن بگن زشته ولي هنرپيشه است . به كوري چشم حسودا

  140. shayad dost dashte dokhtar bashe

  141. خيلي با حال بود !حال كردم
    بازم از اين كارا بكنيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  142. گيس بريده خيلي خوشگلي تو خوشگا تكي (تا چششون دربياد)

  143. گيس بريده خيلي خوشگلي تو خوشگلا تكي (تا چششون دربياد)

  144. عزیزم همیشه خوشگلی.

  145. اینا حسودن که میگن زشتی همه میدونن صورتت قشنگه البته نه به خوشگلی رادان و من

  146. يه جورايي تابلوكه فتوشاپ شده ولي من ميگم اولا چرااونايي كه الگوي جامعه مان اجازه ميدن كار به اينجاها برسه وچراباوجوداين همه دليل واسه زندگي من وامثالم ميشينيم پاي اين برنامه ها

  147. ma to tehran pesarae darim ke sad barabar az golzar khoshgeltan faghat shanso eghbale eeeshono nadaran khak to saree dokhtaresh konan meymon

  148. آیا واقعاًمهناز افسار همسرت بوده؟

  149. اگه تلاق گرفته بگو

  150. جون زنت بگو

  151. به قیافت اهمیتی نمیدم.احتمالا ساعتت مارک دار بوده خواستی نشون بدی عقده ای نشی……هههههههههههه

  152. خوشتیبه ولی با این موها زززززززززززززززززشت شده!!!!!!!!

  153. اينا رو با فتوشاپ درست كردند بعدشم اين زنه دقت كنيد

  154. اينا رو با فتوشاپ درست كردند بعدشم اين زنه دقت كنيد

  155. maghror va motekaber

  156. فک کنم با اسب نسبتی داره

  157. بهت نمياد

  158. جیگرشو با اون موهای نازش

  159. خيلي دلم مي خواد بدونم اونايي كه ميگن گلزار زشته و بيريخته و…. دركل از گلزار ايراد مي گيرن، خودشون چه گهي هستن كه اين حرفا رو ميزنن؟

    اصولا كسايي كه خودشون هيچي ندارن، از كسي كه يه چيزي داره ايراد ميگيرن كه يعني فكر نكني از ما بهتري درحالي كه از حسوديشونه. اون دخترايي هم كه دري وري ميگفتن بهتره برن با همون عباس سر كوچه شون بپرن.البته اگه محلشون بدن.(اگه عباسه محلتون نداد اشكالي نداره افغانيه حتما محلت ميده) .

  160. در جواب اون آقاي از خود راضي ( بهروز) كه اين قدر از خودش تعريف ميكرد: بهتره كه پات به سينما نرسه چون جوري …. تو سرت كه از اون چيزي هم كه بودي ….تر بشي.

  161. خیلی سرخوشین.چقدر بعضی ها بد بخت اند که برای گلزار جون میدن.اصلا این اقای گلزار کجاش قشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  162. راست مي گفتن گرفتند جيگر

  163. حتمابرای ارباب حلقه های 8 بش پیشنهاد بازی شده!!

  164. خوب زندگی این آدمم از قیافش می چرخه. بایدم به خودش برسه. نمیگم خوشگله ولی صورت خوش ترکیبی داره. در ضمن خانمهای ترشیده اگه ببیننش هم همینارو میگن یا………………………………..

  165. شیطون شدی, جیییگررررر ‍!!

  166. میزانپیلی رو هم امتحان کن ; خوشگل میشیییییییی

  167. mimiram barat golam

  168. خودت خوشگلی، از این کارا نکن
    کلاه گیسسسسسسسس

  169. واقعا بی فرهنگین چرا همه چیزو به ازدواج ربط میدین؟ خوب یه بازیگره یکی خوشش میاد یکی خوشش نمیاد خیلی عقده ای تشریف دارین

  170. به سلا م برو بچ خوبین ؟ یه سوال دارم اونم اینه که اخه چه طوری عرض چند ماه اینقدر موهات بلند شده ؟!!!!!!!!! تو عید موهاش کوتاهه کوتاه تو خرداد که اومده بودی اصفهان تو هتل صفوی واقع در خیابان فلسطین واسه فیلم 2 خواهر مو نیمه بلند وحالا اینقدر !!! اااااااااااا مگه میشه من موهام تو عید از گلزار یکم بلند بود و حالا کوتاهتر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ببین بگو چه کودی میزنی تا منم همونو بزنم تا اینقدر بلند بشه هر چند که به په تو نمیرسم . من هنوز تو کف اینم که چطوری این طور شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  171. تو رو جون هر کی رو که دوست داری بگو چه جوری………………………………………………………….نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حداقل اسم کود رو بگو ………………………………………. جیگر

  172. آيليني تو نميخواد اينقدر زر بزني به تو چه

  173. يكي از نواده هاي ملكه انگلستان به من زنگ زد گفت به آقا آيلين بگيد من خيلي دوسش دارم با من ازدواج ميكنه؟

  174. خاک بر سرش کنند عقده ای رو اصلا من نمی دونم کدومه این بازیگرا ادمن که این باشه؟

  175. vaghan vasash joon midam khoshgeltarin o khoshtiptarin pesare donyast

  176. dooooooooooooooset daram ilin akhareshi vaghan rast migi migan ye dafe mareke i dare khaili khoshkele mesle khodesh

  177. يكي از نواده هاي ملكه انگلستان با من تماس گرفت گفت به آيلين بگيد من خيلي دوسش دارم با من ازدواج ميكنه؟

  178. بد نيست

  179. مغرورزشت

  180. مثل نقش منفی هاشده،ترسناکه

  181. هه ههه هههه ههههه هههههه هههههههه ههههههههه هههههه هههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بابا بردار عکسو شاشم ریخت

  182. اينو به همي ي دختر هايي كه انطوري نظر دادن ميگم…آخه شما كه اگه يروز از نزديك ببينينش كه حاضرين جلوش …..پايين كه!!!لا اله الا الله.عجب.

  183. بعد من میگم این آقا اُبه میگن نیست.

  184. از صميم قلب ميگم آيلين جان ، آبروي هرچي دختره بردي.
    از وقتي كثافت كاري گلزار و حيايي رو ديدم ازش متنفرم.
    زشت ترين آدمها هزار بار بيشتر مي ارزن به خوشكلاي اين مدلي كه اگه حمايت امثال تو نبود الان در حال غاذ چروندن بود.
    مگه نه عاقلا؟

  185. در هر صورت عاشقشم و یه روزی به دیدنش می رم

  186. چی بگم والا

  187. با احسان و نیما هستم.کاری با دخترا ندارم خداییش زشته.باموی کوتاه باهاتون موافقم.خوشگله. ولی حالا………

  188. دارم بالا میارم

  189. ali bod fogholade shik .baghiyeh nemifahman

  190. اعتماد به نفس در حد تیم ملی……………………………

  191. اعتماد به نفس در حد تیم ملی………………………………

  192. ریدی با اون قیافت

  193. نظر من نيست نظر بقيه است ميگن در هر صورت خوشگليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ولي به نظر من شبيه افسر مينجانگو شده

  194. khak toooo saret by hoviyat

  195. خیلی خشکل شده به خدا راست میگم. من دوسش نداشتم اما بهد از دیدن موی بلندش عاشقش شدم .

  196. من دست گلزار میبوسم. موهاش به صورتش مییاد.اون سرور تمام جووناست.انشالا که موهاشو کوتاه نکنه. با موی بلند بیشتر دوسش دارم

  197. آقای گلزار هر جوری باشه مهم نیست من ان رو به بازیگرای خارجی ترجیح می دم.

  198. موهاش خیلی هم قشنگه حسودا .من خودم حاضرم کلفتش بشم موهاشو براش شونه کنم. ای کاش منم همچین موهایبلند و خشکلی داشتم

  199. شبیه سالی تو سریال پزشک دهکده شده

  200. قربون سیاوش خیرابی خودم بشم…….
    چه ربطی داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!

  201. بدبخت وبیچاره اونی که دوست یه ادم بی لیاقتی وتازه به دوران رسیده مثل رضا را داشته باشه

  202. بی لیاقت بخاطر اینکه نتونست ازمشهوریت خودش به درستی استفاده کنه

  203. سامان معلومه که کله ی کچلی داری ای بدبخت که اینقدر قربون صدقه ی موهای پشم گوسفندی رضا میری

  204. زشت بیریخت به چیت مینازی

  205. سامان منم موهام بلنده کتفتم میشی

  206. چه خبر از مهناز افشار خبری ازش داری شبها با هم میری بیرون هوا خوری انشالله خوش بگزرد

  207. ايول ،براي خودش يه پا ،زن شده ماشاالله

  208. MAN DOST DOKHTAR MIKHAM

  209. خیلی بی مزه تشریف دارید

  210. خیلی بی مزه تشریف دارید.

  211. این یارو چه کاره هست؟؟؟مغازهداره؟؟

  212. zeshte

  213. گلزار افسانه جومونگ2

  214. گلزارهمبازی سونگ ایل گوگ در نقش حموسوکور

  215. asalan adam jalebi nist az khod razi engar az damaghe fil oftade va vaghan vase dokhtaraye ke hazeran kolfatisho konan vaghan mote asefam,ina adadi nistan vase khodeshon,

  216. دوست دارم

  217. برات ميميرم

  218. reza bazihaye donya faribet nade. be zoodi hamash tamoom mishe va az zibayie ma ye mosht khak va karhaye khoob o bademoon baghi mimoone

  219. فقط گلزار

  220. حالم ازس به هم می خوره………

  221. به نظر من هنرمند توانائی هست همچنین خیلی هم خوش استیل و جذاب.برایش آرزوی موفقیت دارم…..

  222. خیلی مزخرفی

  223. بیاین با خودمون رو راست باشیم.اونایی که نوشتن اه چقد زشت شده الان بدو برو تو آیینه خودتو ببین”باید کفاره بدی.بعد گیر دادی رو تیپ گلزار؟
    همین قدر بگم که:گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.

  224. خیلی افتضاح شده اوناییم که میگن قشنگ شده حتما خودشونم عین اونن

  225. هیچ قشنگیی نداره و نداشته
    albate vase man asalan budo nabudesh mohem nis/ama khodaii marjan dorost mige kheyli efteze baba

  226. خیلی زشتههههههههههههههههههههههههههههههه

  227. دستو پاتو میبوسم گلزار.خیلی خوشگل شدی تو با همه فرق میکنی.بدون افتخار همه ایرانیا هستی. همه پیرو جوون پای تو رو میبوسیم.موهاتم واقعا خوشکله .هر کسی آرزوش جای تو باشه
    پدرو مادرم هم از دور دستتو میبوسن

  228. با سلام وتشکر گلزار یک بازیگر درپیتیه که بچه ها و تحصیل نکرده ها دوستش دارن

  229. این فلک زده توهم زده فک میکنه ال پاچینو.آخه کسی که ایرج قادری کشفش کنه بهتر از این نمیشه

  230. چه قدر زشت. موی کوتاه بیشتر بهت میاد.

  231. البته شما مردا خیلی حسودین که میگین قشنگ نیست چون واقعا زیباست به نظرم یه چهره وحشیه مثل یه پلنگ

  232. گل گل گل گل از همه رنگ سرتو با چی میشوری با شامپو گلرنگ

  233. زنش ببینتش سکته کامل میز نه

  234. به قول علی پهلوان میخواد تکی جلوه کنه تک اور

  235. بچه ها من قبول دارم تخمی شدم خاک تو سرم

  236. رضا جون ساسی فقط با تو hapiye محلم نمیذاره به بقییه بیا با هم گی شیم

  237. بچه ها به نظر من خیلی زشت شده ولی در کل من از گلزار خیلی خوشم میاد

  238. در هر حالت دوسش دارم

  239. گل گل گل گل از همه رنگ سرتو با چی میشوری با شامپو گلرنگ

  240. مثل پشه ای میمونه که تو گوه گیر کرده

  241. خود گلزار خیلی قشنگ ولی این عکسش زیاد جالب نشده

  242. عزیزدلم قربونتش برم الهی

  243. هالم بهم خورد

  244. واقعا که زیباست پسر به این خوشگلی کجا سراغ داری؟؟؟؟

  245. محمدرضا گلزار: هرگز به دنبال پول نبوده ام
    محمدرضا گلزار: هرگز به دنبال پول نبوده ام
    مدیرعامل ارتعاشات صنعتی برای اینكه تیمش ازسایر رقبا در لیگ والیبال عقب نماند و اسم این تیم در ردیف تیم های پیكان و سایپا قرار بگیرد محمدرضا گلزار بازیگر سینمایی ایران را با عنوان مربی بدنساز به لیست كادر فنی تیمش اضافه كرد. گلزار نیز خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفت تا بعد از مدت ها دوری از والیبال، حال مجددا حرفه ای تر از قبل به این رشته ی ورزشی ادامه دهد. سوپراستار سینمای ایران با قراردادی كه امضا كرده است برای یك فصل روی نیمكت والیبال ارتعاشات می نشیند. وی در بازی هفته هشتم این تیم مقابل بیم مازندران برای اولین بار در تركیب كادر فنی تیم قرار گرفت و از نزدیك بازی والیبالیست های این تیم را نظاره كرد. آنچه می خوانید حاصل گفتگوی ما با محمد رضا گلزار ستاره سینمای كشور است.

    ● به اعتقاد اكثر كارشناسان والیبال كشور، حضور یك ستاره سینما در والیبال كمی عجیب به نظر می رسد. چه عاملی سبب شد كه شما به جمع تیم ارتعاشات صنعتی بپیوندید؟
    ▪ من خودم را از خانواده والیبال می دانم. درحال حاضر هم بسیارخوشحالم كه به جمع والیبالیست ها برگشته ام. من والیبالیست بوده ام و مدت طولانی در تیم های پارس خودرو، شیشه و گاز و… كار كرده ام. مدتی هم در باشگاه دیهیم تمرین می كردم و زیر نظر مربیانی همانند فرهاد داخم، حسن نبی، فرید صائبی و حیدرخان به تمرین می پرداختم همچنین در تیم پاس هم بازی كرده ام .

    ● عامل اصلی كمرنگ شدن حضورتان در ورزش حرفه ای چه بوده است؟
    ▪ اصلی ترین عاملی كه سبب دور شدن من از ورزش شد ورودم به عرصه ی سینما و موسیقی بود و مدتی كه وارد حرفه سینما و موسیقی شدم به طور كلی از ورزش دور ماندم.

    ● آیا حضورشما در تیم والیبال هنرمندان در پیوستنتان به تیم ارتعاشات نقشی داشته است؟
    ▪ من ۳ سال به عنوان كاپیتان تیم والیبال هنرمندان مشغول به فعالیت بودم ولی متاسفانه درحال حاضر این تیم فعالیتش كمتر شده من هم به درخواست آقای شهیدیان مدیرعامل ارتعاشات به این تیم آمده ام و فكر می كنم سابقه ام در تیم والیبال هنرمندان در تصمیم مسئولان ارتعاشات بی تاثیر نبوده است.

    ● نظرتان در خصوص تیم ارتعاشات صنعتی چیست؟ فكر می كنید در ادامه رقابت های لیگ برتر بتوانید با این تیم به نتایج مناسبی دست پیدا كنید؟
    ▪ بعد از مدت ها تصمیم گرفتم با سمت مربی بدنساز به والیبال بیایم و این بار حرفه ای تر كار كنم. ارتعاشات اولین سالی است كه در لیگ برتر حاضر شده و تیم جوانی دارد ولی با این كادر فنی كه در حال حاضر در تیم ارتعاشات است امید زیادی به موفقیت این تیم دارم.

    ● حضورتان در عرصه ی ورزش سبب ایجاد تداخل در فعالیت هایتان در سینما نمی شود؟
    ▪ یقین دارم كه تداخلی در كار سینما و ورزش برایم پیش نخواهد آمد. با اینكه لیگ برتر وقت زیادی از من می گیرد اما مطمئنم با علاقه ای كه به ورزش دارم و با برنامه ریزی می توانم در هر دو جبهه مثبت عمل كنم.

    ● به عنوان یك مربی حرفه ای به جمع كادر فنی ارتعاشات پیوستید. مبلغ قراردادتان هم همانند سایر مربیان این تیم بوده است؟
    ▪ هرگز به دنبال پول نبوده ام همچنین به خاطر دوستی كه با مدیر عامل ارتعاشات داشتم به این تیم پیوستم و تاكنون برسر مسائل مالی هیچ صحبتی نكرده ایم. قصد من این بود كه تاحدودی ورزش و هنر را به هم گره بزنم. مطمئنم مدیر عامل باشگاه می توانست مربی بدنساز حرفه ای تری برای تیمش داشته باشد اما به خاطر سابقه دوستی كه با هم داریم این تصمیم را گرفت.

    ● علی عروجی سرمربی تیم والیبال ارتعاشات معتقد است كه حضور شما در این تیم سبب شارژ روحی بازیكنان شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟
    ▪ اگر واقعا این چنین باشد من از صمیم قلب بسیار خوشحالم چرا كه دوست دارم هر كمكی كه می توانم به این تیم بكنم.

    ● آیا تاكنون تجربه بدنسازی آنهم به عنوان مربی را داشته اید؟
    ▪ من چند سال درباشگاه اكسیژن كار بدنسازی انجام دادم. بنابراین تجربه لازم برای انجام این كار را دارم و سعی می كنم در كادر فنی ارتعاشات صنعتی مفید فایده باشم.

    ● چهارشنبه شب دیدار مقابل بیم مازندارن در هفته هشتم مسابقات را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار كردید فكر می كنید علت شكست تیمتان در این دیدار چه بوده است؟
    ▪ بازیكنان ما در این دیدار از نظر انفرادی عملكرد خوبی داشتند اما نبود هماهنگی تیمی در بین آنها باعث واگذاری نتیجه شد. سعی می كنیم در دیدارهای آینده روی این نقطه ضعف بیشتر كاركنیم تا بازیكنان با استفاده از توانایی‌های انفرادی خود به نتیجه برسند.

    منبع: موج

  246. خیلی خوشتیپ

  247. از دوستاني كه نظر ميدن ممنونم ولي با احترام به همه شما بايد بگم كه خيلي مغروره ، آدم گنديه.
    ازش بدم مياد.

  248. خیلییییییییییییییییییییییی دیگه باحاله

  249. زیباترین پسر دنیا یک پسر پارسی اصیل همانند بردیا هخامنشی فرزند کوروش بزرگ زیبایی خیره کننده زنده باد گلزار

  250. مغرور، زشت بي ريخت. ماها عادت داريم چپل چوله هايي مثا گلزار، دايي و غيره رو بزرگش كنيم تا اينا از اين قبل پول مفت برا كاراشون بگيرن

  251. kesaie ke reza ro ba in moha az nazdik bebinan mifahman kheyli behesh miad

  252. خاک تو سر همتون که دل بستین به یه آدم شارلاتان احمق که از بازیگری هیچی نمی دونه باپارتی اومده و خیلی زوووووووووووووووووووووووووووووووووووووود میییییییییییییییییییییییییییییره

  253. ايييييييي……………….
    كي گفته شبيه سالي تو پزشك دهكده شده ؟ :(
    بيچاره سالي به اون خشگلي . ….
    ولي خدايي اين فيلماي رزمي روش تاثير گذاشته….
    هي ميگيم اينا رو نذارين واسه بچه ها و كندذهنا بد آموزي داره …. ولي كو گوش شنوا/ اينم نتيجش . :Q
    عشق است و
    سالي . حامد كميلي . مصطفي زماني .

  254. سالي خيلي خــــــــــــــــــــــــــــــوشگله . :(

  255. تكليف خودتونو با خوتون مشخص كنيد!
    خدايي خشگله!
    زنده باد پسراي ناز ايرونييييييييي!!
    و همچنين دختر خانوماي نازتر!
    كلا زنده باد هرچي نژاد آريايي!

  256. زشتوک

  257. عزئزم هر کارئ کنئ خشگلئ

  258. هر کس میگه گلزار زشته از حسودیشه……………………….گلزار عشقه

  259. فکر می کنم عادی بودن بیشتر بهت میاد.از طرف یه دوست

  260. دوستت دارم

  261. گلزار همینجوری خوشگلتره این موها اصلا” بهش نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  262. مغروره!!

    کمی خوشگله

    ولی مغروره!!!

    دوست داشتنیه

  263. سلام ممنون از وبلاگتون.
    نظر:آقای گلزار من یه بچه جنوب شهری ام و فقط یه خواهش دارم ازت ادای آدم های مومن را در نیاور.
    از کوزه همان برون تر اورد که در اوست

  264. گلزار جان من يكي خيلي دوستت دارم عزيزدلم موفق باشي و الهي دشمنات بميرن

  265. خیلی طبیعیه. جالب درستش کردن … (:

  266. بدبختای ترشیده ی حسود !!!
    اگه اون زشته شم دامغ عملی های چشم لنزی بد قواره ی بدقیافه ی ترشیده دیگه چی هستید

  267. بد نیست ولی خوووووووووووشگل تر از این مثلا با موهای فشن هم میتونستی بزاری م ر سی love y

  268. گلزار عزيز منه

  269. کارت حرف نداره

  270. بابا بچه پولدار

  271. یادم باشه بهش آدرس آرایشگاه بدم

  272. حیف که الآن کوتاه کرده

  273. چه فایده گرفتنش

  274. از گلزار لوس تر ندیدم پسر نباید خوشگل باشه که

  275. دوست دارم ولی مو کوتاه واهتری

  276. بابا بي معرفت ها يه كم عكس پارتي هاي گلزار و امين حيايي را بگزاريد

  277. موهای فشن بیشتر بهت میاد.جیگر

  278. وا!!!!!!!!! این چه جورشه؟؟؟
    این پسره یا دختر؟ بی معنی!! اه اه!!

  279. گلزار جون موهای فشن خیییییییییلیی بیشتر از موهای بلند بهت میاد

  280. خیلی خوشگلی گلزار جون..ولی چرا رفتی پارتی اعتبارتو خراب کردییییی؟؟؟؟؟

  281. دوسث دارم وحشتناک

  282. این عوضی کجاش خوشگله بیجنبه ها نظر ندن

  283. بابا دیگه شورشو در اورده

  284. باحال شده قربونش

  285. جون خودت بگو این موها ساختگیه اگه ساخته گی نیست مطمین باش ولت نمی کنم اگه ساخته گی هست برم سراغ یکی دیگه

  286. اولین بار تو میلاد نور این پوسترو دیدم، اگه تو ایران بود مطمئن می شدم که واسه تبلیغ کلوپ گی ها این عکسو گرفته من از گلزار بدم نمی یاد ولی نباید خودشو بازیچه دست هر آشغالی که ادعاش میشه گریم یا هر کوفت دیگه ای بلده بکنه مرد باید ابهت داشته باشه این پوستژ مسخره چیه آخه الان هر دهاتی هم تو عروسیا و پارتیا از اینا رو سرش می ذاره واقعا ضایع کردی گلزار اونم از کلیپی که ازش پر شده معلوم نیست مسته یا چت کرده که حالیش نیست به چه جنده خیابونیایی دار پا میده

  287. ای جان فدات بشم شدی مثل مارادونا

  288. چون معروفه مسخره اش کردی اونم مثل تو، دوست داری مسخره ات کنند. به کوری چشم همه خوشگل بود خوشگل تر شد.

  289. از قيافش متنفرم موندم دخترا از چيه اين خوششون مياد

  290. متاسفم بلاخره امین حیایی ضربه اش رو بهت زد تا تو باشی با کسی که زنش و پسرش رو رها کرده و با نیلوفرخوش خلق ازدواج کرده به ظاهر ادی عاشقا رودر میارن ولی هر شب مهمونی بدونه زنش وزنش بدونه شوهرش؟؟ به عنوان هنرمند گفتی بعد از اون همه تهمت که اینا تو روزنامه ها زدن خودشونو معروف کنن چه بلای به سره این مادر و پسر در اوردند ایا یک بار هم شده معذرت از تهمتشان خواستند در ایران هر کسی تهمت بزنه خیالی نیست ولی اینا اگه جای دیگه بودن وای به حالشون باید این بلا به سرت میامد تا ببینی با کیا طرف بودی نامردترین ادم روزگار دوسته صمیمیت بود؟اینم عافبتب اش

  291. خیلی خری من تو رو دوت دارم

  292. dar mo0rede akset nazari nadaram vali be nazare man dar halat adit kheili kho0shqel tari!maqe mohat che eibi dasht ke az kolah qis estefade kardi?!kheili tablo0 bo0d!

  293. سامورایی

  294. خیلی هم خوشگله من که از نزدیک دیدمش عالی بوووووددد من تمام قسمت های فیلم را دیدم

  295. افتضاح بود

  296. چی بگم والا
    اگه بدتون می یاد چرا نظر می دین اصلا چرا می بینین که نظر بدین

  297. به نظر من موهای کوتاه خیلی بیشتر بهتون میاد. هر کی میگه خوشگل نیستی از حسودیش.مواظب خودت باش که مورد سواستفاده ادمهای سودجو قرار نگیری

  298. یکی نیست بگه اخه سطل مکانیزه مدل شدن داره

  299. یکی نیست بگه اخه سطل مکانیزه هم مدل شدن داره

  300. من از مو خیلی خوشم می امد ولی بادیدن این موها که چقدر یه آدم خوشگلو زشت کرده باید یه کمی تجدید نظر کنم

  301. این نظر مخصوص احسان جان که لطف کنن وفکر دخترا نباشن وسعی کنند دیگه نظر ندن

  302. افزاه

  303. چراتو ممنوعی ولی امین حیایی نیست ؟چون اون ادم فروشه با اون زنیکه عقده ای از شهرستان میان تهران خانه خراب کن نمیشن نیلوفر بدبخت در ضمن جوجه رو اخر پائیز میشمارن

  304. وااااااا اين چرا شبيه اسب شده ؟؟؟؟؟؟؟؟

  305. adame mozakhraf

  306. گلزار به نظر من خیلی باید تلاش کنه تا یه بازیگر درست وحسابی بشه فیلم اش همه مزخرفن

  307. شبیه جومونگ شده

  308. اشغال

  309. هههههههههههههههههههههههههههههههههههه……………………………………………………………………………..هه هه

  310. خیلی جیگر شده .خیلی میخوامت ولی خودمونیم اکسیشن خیلی بهت میاد .دوست دارم

  311. رضا جون تا کی ممنوع تصویری؟دوست دارم هانی.

  312. لطفا معدب باشید آدمارو از روی اخلاق انتخاب میکنن . دوستت دارم رضا گلزار عزیز

  313. خیلی باحالی عاشقتم

  314. به نظر ما آدم اگه خوب باشه به تيپ و قيافه نيست خوب آقاي گلزار هم قيافش خوبه ولي موي بلند بهش نمياد در ضمن هر كسي يه سليقه اي داره پس لطفا نظرات تون رو براي خودتون نگه داريد .آقاي گلزار هر جوري كه باشه خيلي ماهه و ما دوسش داريم تمام.

  315. shabiye jomunge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fek konam alaghe dare be un film!!!!!!!!!!!!!!!na????????????????????

  316. مدل مو روبره ازساسی یادبگیره!!

  317. شما که این لندهورو دوست دارین چقدددددددددددددددددددررررررررررررر بدبختین متاسفم براتون

  318. خیلی بد ترکیب شدی حداقل با موهای کمت یه کوچولو شبیه آدم بودی بهت بر نخوره شبیه سگهای گرون شدی

  319. راستی میگفتن تو رو واسه نقش یوزارسیف انتخاب کرده بودند چه خوب شد انتخابشونو رد کردن چون انگشت کوچیکه جیگر منم یعنی همون یوزارسیف نمیشدی خیلی به خودت امیدوار نباش چون منم اولش خیلی عاشقت بودم ولی با این عکست حالم به هم خورد متاسفم یه حقیقت دیگه ازت بدم می یاد

  320. وبلاگ جالبی دارید

  321. mamaneshina shoharesh nemidan in khanoom khoshgelarooooooooo.

  322. قيافه ي خوشگلي كه نداري تيپت هم شبيه آدميزاد نيست

  323. هيشكي يوزارسيف من نميشه

  324. معرفی میکنم ………………………….. خفاش شب
    واااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییی
    خیلی بی ریخته حالم بد شد
    خیلی بد ترکیب شدی حداقل با موهای کمت یه کوچولو شبیه آدم بودی بهت بر
    نخوره شبیه سگهای گرون شدی
    اییییییییییییییییییییییییییییییییییی……
    كي گفته شبيه سالي تو پزشك دهكده شده ؟
    بيچاره سالي به اون خشگلي . ….
    ولي خدايي اين فيلماي رزمي روش تاثير گذاشته….
    هي ميگيم اينا رو نذارين واسه بچه ها و كندذهنا بد آموزي داره …. ولي كو گوش شنوا/ اينم نتيجش

  325. بيشتر از اون كه خوشگلباشه احساس مي كنه خوشگله

  326. خاک تو سرررررررررررررت

  327. گلزار خيلي بدي

  328. خاک تو سرش عین میمونی که می خواد از دیوار بالا بره ……………..اه….اه اه اه………جمش کن حالم بد شد

  329. بی ریییییییییییییییییییییییییییخت

  330. به پای محسن افشانی نمی رسه

  331. دوست داشتنی ولی با این موها خیلی زشت شده

  332. خیلی مزخرفی در کل اقا حالمو به هم کردی

  333. khob

  334. ای ابلهان کم عقل حسود که این چرت و پرت ها را درباره مهندس محمد رضا گلزار در این سایت مسخره نوشته اید .

    این موهای بلند گلزارموهای خودش نیست مربوط به گریم فیلم جدیدش هست

    کارگردان خواسته که طبق داستان فیلمنامه موهایش این طور باشد

    البته شما از فیلم وهنرو این حرفها چیزی سرتان نمی شود
    ولی البته از حسادت وعقده مغزتان و وجودتان خیلی پر هست

  335. نیلوفرجان دمت گرم

  336. گلزار هر چی باشه چه کچل چه مودار از شریفی نیا وطن فروش بهتره از این به بعد فیلم این انگل تحریم می کنم

  337. چقدر خوب

  338. چقدر خوب

  339. به نظر من گلزار از مصطفي زماني خيلي خيلي بهتر هست (الكي)

  340. ایییییییییییییی

  341. bad bakhta hasoditon mishe behesh…areeee khak to sareton….tahe bache bahale

  342. به نظر من بازی در یک نقش منفی گلزار رو به یه معجزه تبدیل می کنه
    باشین و ببینین

  343. khoshgel khoshgele to har sharayetiiiiiiiiiiii.
    shomam ke balad nistid harf bezanid lotfan khafe shiiiiiiiiiiiiiid

  344. كشته منو اقا بهروزتورو خدا تادوروبرت شلوغ نشده يه امضا بده ميترسم بعدا زير دست وپا له شم منو نبيني

  345. salam aziz movafagh bashe va salamat ke betone be niyazmand komak kone.

  346. بلاخره تو هم گلی کاشتی البته تقصیر هم نداری با این همه خشگل که دورتن
    ماهم بودیم گل میکاشتیم

  347. حالم رو بهم میزنی با این همه پول چرا نمیای یکی از ما رو بگیری که حالا ممنوع التصویر بشی

  348. به من نمی رسه

  349. مرد باید ابهت داشته باشه خا نومی

  350. چه شامپوی استفاده میکنی

  351. حالا واقعا ازدواج کرده؟

  352. خداييش قيافتم خوب باشه بازيت خوب نيست موندم با كدوم پارتي شدي سوپر استار

  353. عاشقتم

  354. خیلی ازت خوشم میاد ولی خداییش موهات طبیعی نیست
    آرزوی من برای تو طلوع آرزوهایت و غروب غم هایت

  355. قشنگ شده

  356. خوشگل بودی خوگتر شدی که هیچ.تازه خوردنی هم شدی قربونت

  357. KHILI MAGHRORI VA SHABIHE KHANOMA SHODI

  358. yadesh bekheirrrrrrrrrrrrrrrrrrr,khak bar saret,shokhi kardam kheili goli.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

