عکسی از تابلو وقتی آمار بازدیدش از یک میلیون هم گذشت !!!

15 Responses

  1. ترکوندی ولی آمار فیدت چرا اینقدر پایینه!

  2. يك سري هم به ما بزنيد خوشحال مي شم .
    فكر كنم مال ماهم تابلويي باشه كه خوشتون بياد .
    http://www.axn.blogfa.com

    در ضمن يك سوال داشتم كه اگر شما با بلاگفا كار كرده ايد ، آيا مي توانيد من را راهنمايي كنيد كه چگونه صفحات جداگانه مثل شما ايجاد كنم و چه جوري چند تا پست رو تو يك صفحه بنويسم ؟

    خيلي خيلي ممنون مي شم اگه به وبلاگم سري بزنيد و در نظر ها جواب را بنويسيد .

    با تشكر . در ضمن منم مي تونم دوست تابلوي شما باشم …

  3. ادمهای لوچ انقدر تماشایی اند.

  4. من باچشاش خیلی حال کردم رنگشون

  5. خودمونيم …..

  6. خسته نباشيد عكسه هم مثل خودتون جيگر بود

  7. خيلي نازه خوشم امد

  8. ناز نازی به کی رفتی انقدر نازی

  9. hamah baead baran golo bogggggggggg bazanan

  10. کاش بچه من هم اینشکلی بود

  11. vay avalin pesarie ke inghadr naz o khordanie jooooooooooooooooooooooooooooooooojooye man

  12. نه نه نازی

  13. الهی قربونش خیلی نازه

  14. چه باحال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. سلام عکس بچه من خوشگلتره خداییش

Leave a Reply

