همه با هم، يه دل ميگه برم برم، يه دلم ميگه….!

One Response

  1. چنگي زنو بر دل بزن اي تاجدار ناز من

    دل را مصفا كن كنون اي دلبر و دمساز من

    زنجير زلفت برفكن آن خال لب بنما بمن

    مستانه ساز امشب مرا اي هم نواي ساز من

    اين كهنه،غمهاي مرا در زير خم پنهان نما

    آرامش جانم بده ، اي مونس هم راز من

    از صوت خوش الحان تو گشتم خراب و باده نوش

    پر کن کنون پیمانه ام اي مرغ خوش آواز من

    بر دشت كنعان دلم چون يوسف گم گشته اي

    باز آي بر كنعان ما اي سرور شهباز من

    “يغما” كه خود دل ميبرد تو گوي سبقت برده اي

    بر كش بر اين هجران قلم اي مهوش تن ناز من

    هدیه من به وبلاگ شما

Leave a Reply

