ليلا فروهر در عهد جواني!!!

201 Responses

  1. خوشگل بوده وا

  2. مرسی
    چه زشت بوده حالا خوشکل تره

  3. الان خوشگلتره هـــــــــــــــــــــــــا

  4. تابلو

  5. خیلی خوشگل بودحالاهم خوشگلترشده.

  6. خیلی زشته الانم بعد از 100 تا عمل هنوز زشته

  7. به نظر من اینجور آدما اگه واقعا هم خوشگل باشند به خاطر تابلو بودنشون واسه خیلی ها اصلا جذاب نیستن ولی واسه بعضیااااااااا…………

  8. نظری ندارم

  9. خيلي باحالي كه همه مردها تو كفت موندن

    • زهراخانوم خودتو تو ایینه دیدی تا حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. با زهرا خانوم موافقم

  11. خیلی زشت بود اول زشت بود اخر ش هم زشت بود بابا خوشگل ندیدید اگه ما رو ببینید چی می گید هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

    • هسودیت میشه ازش که تو خوشگل نیستی
      هر چی که هست فکر کنم از تو خوشگلتره

  12. خیلی زشته شما اگه ما رو ببینین چی می گین هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

  13. تلخه خیلی تلخه … خوشگلی به تنهایی ملاک نیست … نمک خیلی مهمه که لیلا اصلا نداره . و جالبتر اینه که خودشو خیلی حوری میدونی و آدم از اینش خندش میگیره … خوشگل یهنی نیکول کیدمن .. یعنی گوگوش … یعنی … کنده نمک یعنی من!!!!!!!!!!!

  14. کشته ابروهاشم با موهاش. الان خوشگل تره به نظرم

  15. هم زشت بود هم هست

  16. نه خوشگله نه زشته چیزی که خدا بهش داده هیچ وقت زشت نمی شه دمت گرم ناشناس

  17. واقعا زشت بوده خدا این طور قیافه ای برای دشمن ادمم نیاره

  18. لیلا هم خوشگله هم متشخص

  19. اصتا ذاتا خوشگل بوده و هست الان خیلی با کلاس تره

  20. کسی حق نداره به لیلای من بد بگه لیلا بهترینه به نظر من
    لیلا عشق منه
    عزیز دل منه اگه نمیدونین بهتره بدونین

  21. لیلا خانم فروهر دوست دارم خیلی زیاد

  22. خوشگله و بانمك

  23. چه خوشگل چه زشت داهاتيه

  24. بدگله و بی نمک و دیگر هیچ ……

  25. بعضي ها خيلي گنده تر از دهنشون حرف زدن، ليلا خيلي هم خوشگله اونايي كه مي گن ليلا زشته و فقط خودشونو مي بينن لابد با كلي آرايش خوشگل شدن ليلا تو اين عكس آرايشي نداره و خوشگه اگه آرايش كنه چي ميشه.
    من خيلي دوسش دارم.

  26. ليلا زيبا و يكي از ستاره‌هاي درخشان موسيقي پاپ ايران عزيز است هميشه سلامت باشه و صداي زيباشو هميشه بشنويم خيلي دوستت دارم.

  27. من موندم کلاه سرش گذاشته یا موهاشه؟

  28. نمی دونم چرا اینقدر ازش بدم میاد؟بیچاره.

  29. من از طرفتارانتونم . هم قبلا” خوشكل بودين الانم خيلي خوشكل ترين .

  30. ليلا جون هميشه خوشگل و خوش لباس و خوش صدا و خوش ادا و با نمك بوده وهست اونايي كه با گوگوش ولگرد مقايسه اش مي كنن يه احمق بيشتر نيستن .
    ليلا هميشه خواستني و زيبا و تودل برو بوده وهست
    بدخواهاش كور بشن
    من كه عااااااااااشقشم

  31. خوش قيافه است

  32. فرقی نمی کند

  33. khob in ke akse babash bood pas key akse khode leila ro miarin bebinam

  34. من كه ميرم به ميري رفته ………شما چه نظري داريد؟دليل اينكه ميگم به اون رفته به خاطر يه كم خوشگليشه

  35. من كه ميگم به ميري رفته ………شما چه نظري داريد؟دليل اينكه ميگم به اون رفته به خاطر يه كم خوشگليشه

  36. من لیلا رو خیلی دوستش دارم و همیشه از طریق ماهواره اهنگ ها شو نگاه می کنم و گوش میکنم

  37. خیلی گنده

  38. من از لیلا خشگل تر بودم میگی نه بیا ببین

  39. سلام .ليلافروهر خوبه بد نيست ولي به كوكوش نميرسه .

  40. مگه اون درباره قیافه ما نظر میده که من نظربدم
    احسان ساکتی

  41. سلام
    من برای اولین بار این سایتو میبینم ،جالبه . ازش خوشم اومد

  42. درود بر ليلا و طرفدارانش

  43. هر كه چشم نداره هنرمندان عزيزمون رو ببينه . كور بشه الهي . به اميد روزي كه همه هنرمندان را در مملكت خودمون از نزديك زيارت كنيم . دوستتو ن داريم .

  44. kheili zesht boode khoda pedare in jarahaye pelastiko biamorze ke leyla ro ghabele royat kardan

  45. manam leilam vali az in leila foruhar ham khoshgeltaram ham banamaktar faghat ye chanta amal lazem daram

  46. اصلا خوشگل نبوده الان بهتره شده ولی بازم خوشگل نیست!!!!

  47. اول یه نگاه تو آینه به خودتون بکنید بعد نظرهای چرت و پرت بنوسید عکس مال 30 سال پیش است فکر می کنید خودتون بودید مثلا چه شکلی بودید واه واه واه

  48. هر كس گفته خوشگل نيست خيلي بي سليقه است من كه دوسش دارم

  49. لیلای عزیز شده تک ستاره ی موسیقی پاپ الان خیلی قشنگ شده او نایی که نمیتونن قشنگ تر شدن لیلا رو ببینن باید کور شن

  50. تو جوونی خوشگل نبود اما حالا هست من دوسش دارم

  51. looooooooooooool khandedar bode hala bad nist vali na onjorai ke khodesh mige ye zaram javadeeee

  52. chiye baba khazoo khilooo

  53. معلوم نیست چیکار کرده اینقدر خوشگل شده

  54. چرا همتون كليك كرديد رو خشگلي مگه خودش قيافش رو درست كرده كه شما بخوايد بهش نمره بدين يه خواننده فقط بايد صداش مهم باشو و پيامي كه ميرسونه نميدونم چرا فقط تو ايران بايد به اين چيزا اهميت بدن اگه مرلين مانسن تو ايران بود چيكار ميكرد؟!!!!!………

  55. می دونید نظر من چیه نظر من اینه همه زنا این مو این چهره این سینه وباسن وووووووووووو رو دارن حالا یک خوش ریخت ویا یکم بد ریخت تر که اکثرا همه خوش ریختن ولی هیچ ضرورتی برای نمایش اون نیست اگه ضرورت داشت مطمئن باشید خدا تو قران میگفت زنان برهنه باشند خیلی عجیبه که جامعه شناسان غربی فهمیدن علت اکثر فسادهایاجتماعیشون بی حجابی ولباسهای بدن نما هستش ولی من وتو واین لیلا خانم بعد از اینهمه وقت که اسلام وارد کشورمون شده این مسئله رو درک نمی کنیم که بی حجابی وبرهنگی باعث فساد در جامعه است واین لیلا خانم با این سن وسالش از گذشته هم بدتر می پوشه صدماشاءالله به موقع هاش……..

  56. man az avalam azash khosham nemiyomad

  57. من كه نمي فهمم همه پير كه ميشن شكسته تر ميشن اما اينا……پولداريه ديگه

  58. الان خيلي قابل تحمل تره

  59. به نظر من اصلن خوشگل نبوده و نیست

  60. خدایا یک عقل به این ادما بده و یک پول هم به ما خواننده یعنی کسی که میخونه نه خودشو به مردم نشون میده صدای لیلا ی عزیز هم خوبه پس بهش میگن خواننده گوگوش هم به سبک خودش خوانندگیشو داره وظرفدارای خاص خودشو. نمیدونم چرا در ایران فقط دعوا یاد میگیرن نباید دوستی تو ایرانی ها باشه همه ی خواننده ها ازدوستی خوششون میاد اونا این طرفدارا براشون بدرد نمیخوره

  61. عزیز تو باید تو این سن ازدواج می کردی نه تو 90 سالگی

  62. مهشر بابا مهشر به کوری چشم بعضی ها

  63. خیلی گله واقعا

  64. duset daram

  65. چي بوده پدر سوخته

  66. be nazare man hamishe khoshkel boode makhsosan bazi az axsash adam to kafesh mimone har kasammige ke zeshte az hasodish dare mige man irani nistam iranam zendegi nemikonam vali man in hame axs dokhtare iraniro didam hichi kodomeshon endazeye javoniyahe leyla khoshke nabode vaghan migam hala har kas ye nazari dare

  67. از کجا تا کحا

  68. salam
    dosstetan darm
    omid varam khosh shad bashid

  69. والا ما که خوشگل تریم این همه طرف دار نداریم خوش به حالش

  70. ما که خوشکل تریم این همه طرف دار نداریم خوش به حالش باز اون صداش خوبه

  71. از ته دل میگم عاشقشم.ولی هیچ کی درکم نمیکنه چون عشق یه دختر به یک زنو ندیدن!!!!!!!

  72. خیلی خوشگله

  73. خیلی نازی

  74. بهترینی

  75. نازی

  76. حالا خوشگليش به من و تو چه ربط داره مهم يه چيزاي بهتري كه خوشبختانه خدا نصيبش نكرده اونم نجابت و انسانيت

  77. بد نبود خدادادي كاريش نميشه كرد

  78. خدایش خوشگل بوده ولی الان نه زیاد

  79. جواد ترین آدمی که تو عمرم دیدم. با اون لباسها و مدل موهای مزخرف جوادش.

  80. ابروهاشو برنداشته وگرنه بد نیست

  81. خوشگله اما عكس جذابي نيست

  82. هي بدكي نبوده

  83. سلام لیلای من فوق العاده است خوشگل بوده هست و خواهد بود. کسی که از نفس من خوشش نمی یاد دلیلی نداره اظهار نظر کنه. می خوام بدونم لیلا باید با چادر ترانه بخونه اره خوب بقیه خواننده ها هم همین کار را می کنن. لیلا از اهمه بهتره از گوگوش از شهره و … امیدوارم در همهی مراحل زندگیش اول بشه چشم حسود بترکه الاهی

  84. انصافا خیلی با مزه بوده اون موقه هاشو …ابروهای کلفت مث یه بچه داهاتی که تازه رفته باشه تو خط…من همیشه می خواستم بدونم جونیاش چجوریا بوده…الان خوشگلتره …رنگو رویی گرفته … اون وره اب بهش ساخته … موضوع پولداریشم هست هان …هالا هم نازتره هم خوشگل تره …میگم شایدعکس گدای سرکوچشون باشه … یعنی نیست…بای

  85. لیلا صورت و موهاش خوشکله ولی حالا خیلی بد هیکله به خصوص بازوهاش که مثل بادکنکیه که تا حد انفجار باد شده با اون قدش که اندازه ی مموله(1.40)

  86. ماهان چرا چرتوپرت ميگي!!!!!!!!!!!!من ديونه ي ابروهاش شدم########## #########

    ( @ ) ( @ )

    @ @

    . .
    ———————————————–

  87. هم با مزه . هم خوشگل . هم خوشتیپ . هم اینکه از هر انگشتش یک هنر می بارد . هر کی بهش چیزی بچسبونه حسودیش می شه

  88. همه ي اون هايي كه به ليلا بد و بيرا گفتين بايد بهتون بگم: شما غلط مي كنين راجع به ليلا اين طور حرف مي زنين. شما اصلا در حد اين نيستين كه در باره ي ليلا نظر بدين

  89. خیلی نازی

  90. فرقی برام نداره ولی چرا بعضیاز شماها به گوگوش گیر دادید

  91. امريكا بدجوري بهش ساخته

  92. ول کنید کی عمل کرد کی نکرد خودمون چی اهل عملیم

  93. خشگل نيست
    هست
    هست كه هست
    به من چه!
    باي

  94. سلام وبلاگ باحالي داري
    حالا نمي خواد خودتو بگيري
    بهت سر ميزنم
    باي

  95. با اجازه ي فرزانه خانوم
    ليلا العانش خشگل تره
    جوونيهاش آش دهن سوزي نبوده

  96. صداش عالیه

  97. ZARTOSHT JAN HARGEZ FEKR NAKON KE LAILA AZ GOOGOOSH BEHTAREH , GOOGOOSH HAMISHE ZIBA , KHOSH TIP BOODEH O HAST ..SOORATE PHOTOJENIQE GOOGOOSH KE VAAVALAA , KHOOBEH TOO VIDEOYE TALAGH AXHAYE BACHEGISHO HAM BA DEGHAT BEBINI

  98. زشتی و خوشکلیش به کسی ربطی نداره مهم اینه که نزدیک 60سالشه اما این قدر خوب مونده

  99. نمی شه بگیم خوشگل بوده ولی من دوستش دارم

  100. نمی شه بگیم خوشگل بوده ولی من دوستش دارم

  101. اصلا هم خوشگل نيست

  102. راس می گن گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

  103. خوشکب بوده اما حالا با چند عمل جراحی جزعی
    خشکل تر هم شده هر کی میگه زشته حسسسسسوده

  104. خشکله خشکل تر هم شده ماهه!

  105. خوشگلی هم دردسر به خدا

  106. خوشگلتر از من که نیست

  107. ليلا خيلي هم قشنگه اين عكس مربوط به دوران قبل از انقلاب و تصور كنيد دروبين هاي اون زمان چطوري بودن اگه شماها با دوربين هاي اون دوره عكس مي گرفتيد فكر كنم از هيولا دست كمي نداشتيد. البته قابل توجه اونايي كه به ليلا جون من جسارت كردند

  108. به نظر من اهنگ های قدیمیش خیلی بهتر بود

  109. AZEZM AGE DARYOOSH DARE BEFREST

  110. khili khoshgel bood bachegish

  111. بیچاره چقدر لاقر بوده؟

  112. ای بد نبود ولی العا بهتری

  113. خوبه ای بد نیست ولی العا بهتری

  114. صداش خوبه ولي قيافه ي اصليش تو اون دنيا معلوم ميشه

  115. sooratesh khoshkele ama ghadesh kheili kootast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  116. لیلا اسطوره زیبائی است و تکرار نخواهد شد چشمان لیلا و صدای لیلا و موهایش و لبهایش بی نظیر و تک است آدم سالمی است و اهل وزرش . کجا دیدیم نظیر صدایش را ؟ هر کس می گوید زشت است حسود است و میخواهد زیبائی لیلا را پنهان کند با زیبا دانستن خواننده های دیگر با قیافه های معمولیشان

  117. قابل توجه عزيزان
    ليلا با گوگوش عزيز هر دو صدا و قيافه ي خوبي دارن

  118. سایت خوبیه اما عکس های جالب تری باید داشته باشه

  119. mosalame alan behtare jok migin azizan on moghe faghat14 salesh boode

  120. ای بدنیست

  121. بابا من نه اون روزش رو ديدم قبلش رو هم حالا ديدم اصلا من تو همتون مثبت ترم. بعدش اگه من بگم تو روحش كيه كه ميخواد زرت و پرت زيادي كنه بعدش هم بكنه كه واسه من فرقي نداره ……. من ديگه رفتم كه الان كارم تمومه!!

  122. ادم اگه واقعا قشنگ باشه بدون ارایشم قشنگه اگه راست میگه یه بار ارایش نکنه.

  123. خوشگله فقط قدش کوتاهه

  124. خوبه همه شماها که میگین لیلا زشته تا میرین آرایشگاه ( البته اگه برید ) موها و آرایشتون رو مدل لیلا فروهر عزیز انتخاب میکنید.
    حسودی هم حدی داره
    درود به همه ی عاشقان لیلا فروهر
    و از بقیه مردم و طرفداران خانم گوگوش و شهره و … خواهشمندم که همون واسه خواننده خودتون میزنید کافیتونه دیگه واسه لیلا نزنید
    میبینید لیلا هیچ مشکلی نداره عقدتون میشه….
    قربونش برم بازم تو کداک تیاتر گل کاشت.

  125. لیلا تو کارش بهترینه

  126. من صدا شو دوست دارم

  127. خوبه همه خانم ها که از لیلا جون بد میگن تا میرن آرایشگاه مدل موها و آرایششون رو مدل لیلا انتخاب میکنند.
    خانم ها حق دارین از لیلا متنفر باشید
    چون ماشالله با 50 سال سن هم قیافش از همتون سره
    هم شوهری داره که شما ها تو رویاتونم نمیبینید
    و هم هنرمنده و طرفدارای زیادی داره
    درود به همه ی طرفداران لیلا فروهر
    براش همیشه آرزوی موفقیت دارم
    دوست دارم لیلا…
    همیشه جاودان باش و قلب مارو شاد کن از حضور خودت

  128. خوبه ولی لیلش دیگه سنش رفته بالا جووناشو انتخاب کن

  129. زيادي اعتماد به نفس داره …همين

  130. كار اصليه ليلا خوندنه كه صداشم قشنگه…حالا داشتن ظاهر زيبا هم بد نيست ….بهتره با حس حسادت نظر نديم

  131. نازه.عاشق صداشم.

  132. نازه.عاشق صداشم.

  133. صاعقه بخوره تو كله اش ! اگه ماهم از اين پولا داشتيم 100 سال كه سهله……تا120 سالگي هم پير نميشديم هيچ (بعد شونصدتا عمل)معلومه كه خوشگل تر هم ميشديم!

  134. خوشگله ولی چرا سینه نداشته

  135. فوق العاده بوده وحالا بیشتر خیلی می خوامت

  136. ليلا اومد با گوگوش رقابت كنه اما نتونست
    اما خوبه
    ولي خيلي به خودش مينازه

  137. عکس جونیشاش خوشکله ولی نمیگم تک چون خوشکل تر از لیلا و گوگوش هم پیدا میشه

  138. لیلا دوست دارم خوشگله.

  139. خيلى ناز و خشكله

  140. kheylly zesht boode

  141. خوشکلتر از لیلای من نیست

  142. ghorbone etemad be nafse baziya ke enghadr az khodeshon tarif mikonan

  143. صد رحمت به میمون الان خیلی خوشگل تره***

  144. زشت ترین عکسی که ازش دیده بودم

  145. kheyli ghiafash ironie. Va ziba albate

  146. توزندگي ام خوشگل ترازاون نديدم
    صورتش نقص نداره
    خيلي خيلي دوستش دارم

  147. ليلا هميشه بهترين بوده،هست و خواهد بود… زيبايي ليلا فروهر خداداديه ،هنرش هم همينطور، همه ما ايراني ها بايد به داشتن ليلا فروهر عزيزمون افتخار كنيم …

  148. leila Forouhar===>the BEST singer in all of the world
    I and all my relatives are love her
    The Star of all time ===>Leila Forouhar

  149. تمامه زنديگي من ليلاست .هيچ كس حق نداره به زندگيم حرف بزنه .من ميپرستمش. اگه ليلا نباشه من ميميرم.من به خاطر ليلا خيلي با مشكلات زياد بر خوردم .تا پاي مرگ رفتم ولي از عشقم كم نشده . و براي عشقم دليل دارم و چون ليلا با صداش و نگاهش و حركاتش به من جون تازه ميده و تمامه غم هام يادم ميره. تنها آرزوم اينه كه ليلا را ببينم ولي افسوس كه مشكل مالي دارم ونميتونم برم دبي و ليلا را اونجا ببينم. اي كاش ليلا ميدونست كه خداي منه.ليلا با شخصيت ترين زن ايراني و الگوي همه ماست. عاشقشم

  150. بدون ليلا ميميرم.

  151. behesh begin in kara male javonast az ishon seno sali gozashte

  152. خودمانیم ولی واقعا به قیافه امده حالا

  153. فداي صداي نازش و خنده هاش

  154. نه نه خوشگل تر از ليلا خيلي ديدم به اين خوشگل نميگن اين واقعيت حسودي نيست ولي خدايش خيلي اعتماد به نفس داره ولي من فقط ياسي… و دوست دارم

  155. salam kheyli bahal bid

    • baba chikar darin kii zeshte ki khoshgel.oon dare zendegisho mikone.mage ooon shomaro dideo rajebe shoma nazar mide ke enghadr azash bad migin.enghadaaaaam bad nist.jalebtar in ke man ye pesar dayi daram 12 saleshe shaba be yade leila mikhabe.soba be yadesh bidar mishe.ahangiyam nist ke az leila hefz nabashe. khosh bashin

  156. لیلا مثل طروف تلفن می مونه نمی چسبه
    بی نمک الکی الکی می خواد خودش رو گنده کنه ولی نمیشه نمیشه نمیشه

  157. لیلا هم ظاهرش قشنگه هم باطنش مثل گوگوش گوشت تلخ نیست.

  158. به نظر من اونهایی که می گن لیلا زشته و نمک نداره اصلا معیار زیبایی شناسی رو نمی دونن هم بیسوادند هم بی سلیقه دست خودشون هم نیست از صبح تا شب خودشون رو تواینه نگاه می کنن فکرمیکنن اونها خوشگلن کسی که ازگوگوش دفاع کنه دیگه شخسیتش معلومه به نظر من لیلا هم زیبایی ظاهری داره هم زیبایی روح که گوگوش نداره

  159. اون موقع هم خراب بوده

  160. من لیلارو بدون ارایش دیدم زشت ترین زن دنیاست

  161. من خوشگل ترم

  162. هرروز بهتر از ديروز@*

  163. هرروزبهتر ازديروز

  164. يه دونه بوده

  165. به نظرم ببخشیدا ولی ریده به الک

  166. اونایی که میگن لیلا خوشگل نیست خودشونو تو ایینه نگاه کنن بعد نظر بدن
    اگه این لوازم ارایشی نبود شما چیکار میکردین
    لیلا بدون ارایش قشنگه

  167. به نظر من قیافه نداشته ادم باید جوونیاش زیبا باشه نه سر پیری معلومه صور تشو دست کاری کرده اصلا کلیپهای قبل انقلابشو میبینه با موهای مشکی خیلی زشته اصلا یک چیز دیگه ای بوده فقط هم موهای طلایی بهش میاد برای همینه حا لا موهاشو رنگ دیگه ای نمیکنه چون بهش نمیاد اگه موهاشو کو تاه و مشکی کنه میشه عین جوونیاش بیچاره اون زمان لباس پو شیدن هم بلد نبود انگار کت وشلوار باباشو میپوشید مثل سا لهای اولی که رفته بود امریکاوبد لباس بود خلاصه حقیقت را گفتم خودلیلا فروهر هم حرفامو باور داره

  168. لیلا فروهر جوو نیاش مثل باباش لب نداشته یعنی لباش باریک بوده حالا چطوری لباش کلفت وقلو ه ای شده امپول زده میشه علتشو شما به ما بگید بیچاره خوانند ه ها چقدر حسرت داشتن لبای درشت وقلوه ای دارن لب فقط لبای گوگوش عزیزم که احتیاج به هیچی نداره تو پر وخوشگل خصو صا جوونیاش لب لب گوگوشی

  169. این حرفا همه چرته خوشگل یعنی گوگوش که در جوانی تو اون سالها که تجهیزات حالا نبوده بدون هیچی اونم با موهای کوتاه پسرانه سه سانتی انقدر خوشگل بوده یعنی احتیاج به هیچی ند ا شته گوگوش از شش ماهگی خوشگل بوده تا اوج جوانی مثل خواننده های الان نبوده که با خرمن موهای طلایی و گذیشتن لب هزاران کار دیگه خودشونو خوشگل کنند هر کی موهاشو پسرانه زدوارایش وکارهای دیگه نکرد خو شگله خوشگل یعنی گوگوش کاری به حالاش هم نداریم معیار جوو نیه ادم تو جوونی رنگ و لعاب داره نه پیری توپیریکه توقعی درش نیست عین حقیقت وگفتم

  170. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy halam bad shod

  171. سلام من خانم لیلا فروهر رو از نزدیک دیدم ایشون بسیار خانم جذاب و محترمی هستند و بسیار مودب و با وقار.آدم از همنشینی ایشون لذت میبره لیلا فروهر در آستانه 50 سالگی همچنان زیباست و یک خانم ایرانی بسیار جذاب با رفتاری متین . البته هنرمندی ایشون که جای خود داره .

  172. . لیلا فروهر هنوزم زیباست خیلی ها با دیدن چهره لیلا در ویدئو ماه من حسرت خوردند و تشت حسادتشون از بام بلندی افتاد به زمین….هر کی میگه لیلا زشته بره یه بار دیگه ویدئو ماه من رو نگاه کنه البته اگه حسادت بذاره…

  173. جامعه ی ایران وقتی راه مدینه ی فاضله رو آغاز میکنه که به زیبائی اندیشه هم همین تعداد اظهار نظر داشته باشه

  174. shahla, on April 19th, 2009 at 3:00 pm Said:

    من لیلارو بدون ارایش دیدم زشت ترین زن دنیاست
    Reply
    in nazare ye khanom bud<<<<
    yeki behesh bego hala to ke khoshkel budi che goii khordi gheir az in bude ke har roz zire paye yeki budi:X

  175. dar zemn in dostemon MARYAM khanom ham rajebe gogosh sahi mifarmayand :X babay to all

  176. لیلا واقعا نمونس خوشگل مخصوصا مدل موهاش و مدل لباساش که دیدم اکثرا استفاده میکنن

  177. جونی اش که اصلا خوشگل نبوده پیریش هم همین طور

    از این ها گذشته اصلا نمک هم نداره به دل نمیشنه
    خیلی بد هیکله بالا تنه اش به پایین تنه اش میگه زکی

  178. لیلا دوست داشتنی ترین زن ایران زمین است خوشبحال شوهرش

  179. من عکس ليلا رو روي جلد يه مجله زمان تاغوتي بنام جوانان ديده‌ام که اونو از کويت آورده بودند. تو اون عکي ليلا توي زمين جمن يه زانوش رو چمنه و دستش هم روي زانو ديگه اش هست. اون عکس اونقدر زيبا بود که من عاشقش شده بودم و هرچي نگاش مي کردم فقط حسرت مي خوردم. حالا هرچه ميگردم اون عکس رو در اينترنت پيدا کنم نيست. دلم مي خواد يه بار ديگه اون عکس رو ببينم. اونايي که ميگن ليلا خوشگل نيست بايد يه جنين عکسي رو بهشون نشون بدي. راستي تو اون عکس ليلا يه پيرهن که قديما بهش مي گفتند ماکسي، پوشيده بود

  180. فنانة جميلة
    خيلي خشنكي

  181. هر وقت لیلا مو هاشو مثل جوو نیاش کوتاه کرد .مشکی کرد آرایش نکرد. گوشه چشماشو نکشید. لباشو از حا لت قلوه ای در آورد.جرا حیهایی که برای گردی صورتش کرد و در آورد.لباشو مثل بابا ش لباش و قیطانی کرد .لباس هم که بلد نبود اونوقتها بپوشه کت وشلوارهای با باشو میپو شید. قول میدم میشه لیلای سابق. ترو عکس بالا شو نگاه کنید چقدر معمولیه وزشته به قول بعضیها گویی از دهات فرار کرده.در حالیکه گوگوش از 6 ماهکی از خوشگلی شبیه ملکه هاست. ای بابا این پیرزن خیلی خرج خودش کرده با پولهای چسی

  182. باهاله

  183. فدای سینه های ناز لیلا بشم من که حالا بزرگ شده.

  184. قربون دست و پنجه ي دكترا برم!!! زشت بيا خوشگل شو بروووووووووووو!!

  185. لیلا از بچگی زشت بوده تو فیلم سلطان قلبها را ببینید یک دختر بچه با چهره سیاه معمولی یعنی لیلا بچگی قشنگی نداشته وگرنه هزار باره تو ماهواره یا تو سایتش نشون میداد.توفیلمهای دیگری که تو بچگیش بازی کرده بیریخت ومعمولیه.لیلا تا حالاش صد تا قیافه عوض کرده. حالا هم عکس جوو نیاشو میبینید بازم بیریخته. لیلا فروهر بعد از گذشت زمان قیافه اش بهتر شده .حالا هم که تو آمریکا همه تجهیزات جراحی حی وحاضر چه غمی داره تا میتونه پوست صورت ومیکشه. هیکلش هم گورزاست.

  186. گو تو حلق لیلا فروهر بی هنر پاپتی

  187. جوانی کجائی که یادت بخیر

  188. mahan chetor delet omad in harfaro darmored leylaye man zadi

  189. mahan joon damet garm

  190. زششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششت

  191. فاجعه است………. خوب شد عمل کرد وکرنه آبروی هر چی زن ایرونی بود رو میبرد

  192. لیلا ملاحت و نمک داره خداییش زشت نیست

  193. خیلی خیلی خوشگله و واقعا تکه… و روز به روز خوشگل تر هم میشه.

  194. ليلاحساس ترين خاننده اي است كه دوستش دارم فقط به صداش مهرومحبتش والله بس

Leave a Reply

