عكس يادگاري بهروز وثوقي و گوگوش!!!

76 Responses

  1. عكس جالبي بود.
    من مدتي هست كه بلاگت رو از طريق فيد دنبال مي كنم و بهت هم لينك دادم و خوشحال مي شم بهم لينك بدي
    مرسي

  2. این خوشکلترین عکسی بود که تاحالا ازگوگوش دیدم.

  3. عشق من وفقط گوگوش باید انو ببینم

  4. عشق من گوگوش

  5. بابا اینم خوبه عکس قدیمیاشو بزار حال کنیم

  6. فقط گوگوش

  7. عکس بسیار زیبایی بود ….

  8. فکر نمیکونم دیگه ستاره ای همچون بهروز یافت شود حتی در اینده

  9. گوگوش خوشگل با نمك جذاب تودلبرو

  10. گوگوش تحت عمل هر دو پا قرار گرفته واسه شاه ماهی دعا کنیم

  11. گوگوش عشق ومنم عاشق به اميد ديدار

  12. googoosh yani zendegi eshgh jun omr nafas hasti hame chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…ashshshshshshsheeeeeeeeeeeeeeeeeghghghghghghgheeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hamisheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee………

  13. گوگوش و بهروز …هنرمندهای فراموش نشدنی

  14. بهروز ستاره سینمای ایران

  15. خدای خوشکلی گوگوشه یه عشق دارم اونم گوگوش عزیزمه.عزیزم حاضرم یکبار از نزدیک تورو ببینم وبمیرم. این واقعیت زندگیمه

    • salam doste aziz khobid? mikhastam bebiinam ke emaile behroz vosoghi ro darid ya in ke che jori mitoonam be emaile behrooz dast peyda konam tnx

  16. عشقم فقط گوگوشه خانم اتشین ما مخلصیم

  17. خانم فاعقه اتشین یه مرحمی رو این دل ما بذار.بذار ما هم مهربونیتو حس کنیم.گدای مهربونیتم گوگوش عزیزم

  18. ای کاش هیچ وقت با مهرداد اواز نمیخوندی عزیزم

  19. ای کاش هیچ وقت شهرتی که داشتی بهمهرداد نمیدادی

  20. گوگوش عزيز تا صداي تو هست خاطرات نوجواني من زنده است

  21. من از بهروز وثوق متنفم

  22. عالیه

  23. ای چشم چرونا

  24. بازی بهرروز محشره ولی بیبند وبارا فققط فقط راجبه زنا نظر میدن

  25. فقط بهروز وثوق

  26. سلام امیدوارم حالتان خوب باشد اگه راستش را بخا هید همه مرا بخاطر شبا هت زیاد به شما بهروز صدا میزنند من هم خیلی خوشحال میشوم با ارادت به شما بهروز از سبزوار

  27. عكس خوشگلي بود

  28. عشق من نگیسا

  29. سلام.یه عکس بذارین که آدم وقتی نگاه میکنه جگرش حال بیاد
    درضمن با احترام می خوام یه بازیگر بزرگ رو بهتون معرفی کنم که برای 4ساله دیگه تبدیل میشه به یه سوپر استار
    اشکان آریا مهر
    این اسمو یادتون باشه
    اشکان آریا مهر

  30. hameye honar pisheha ba ham dg are, vali khob googoosh ba inke faAliate honari dare mardom dusesh daran ama behrouz bedoune hich faAliati hanoozam tooye ghalbe javoonhaye nasle 1 va 2 va 3 jaye khasi dare zende baaaaaad VOSSOUUUUUGHI, bemiram barash…

  31. behrouz vossoughi YANI akherat honar pishegio akherate zahmato akherate vojoode hameye GONDE LATA ghalandar hamishe zende bashi.

  32. من عاشق گوگوشم
    مرسی از عکس قشنگتون
    بازم اگه از این چیزا داشتین بفرستین

  33. من واقعا عاشق گوگوش هستم با اون زندگی میکنم. با این حال که تمام عکساشو دارم این عکس رو اصلا ندیده بودم خیلی عالی بود .مرسی

  34. ان که می گفت ان بهتر ز حسن گوگوش ما ان دارد و این نیز هم

  35. behrrroooooos delam tangete

  36. گوگوش خره

  37. اااانقددده خوخوبه

  38. اه*ازگوگوش بدم می اد

  39. من عاشق صدای گوگوشم
    می خوام برم به مایکل جکسون اهنگای بندری بفروشم

  40. گوگوش خودشو می گیره

  41. مثلا اگه اسم اشکان اریا مهرو یادم بره چی می شه!

  42. ای کاش ای کاش دیگه خودتون میدونیت

  43. سلام.بهترین نقش آفرین فیلم های فارسی یعنی بهروز.
    قضیه داشای رحیم خنچه…..

  44. سلام منم عاشق بهروز ان شالاه 10000000000000000 سال زنده بمونه به اميد روزي ك هبهروز به ايران بياد

  45. عشق فقط بهروز گوگوش با بهروز گوگوش شد عشقستو بهروووووووووووووووووووووووززززززززززززززز

  46. خیلی قشنگ بود منم عاشق گوگوش نازنین هستم، دوست دارم طفدارهای گوگوش رو.

  47. اگر امکان اش هست ایمیل بهروز وثوقی را بگذارید

  48. ایمیل بهروز وثوقی را اگر دارید بگذارید باتشکر

  49. اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخيييييييييييييييييييييييييييييي دلم سوخت

  50. علي بود

  51. فردین کجایی که عکس بهروز رو ببینی ازخنده روده برشی

  52. یکی به من بگه فردین بهتر بود یابهروز وثوقی؟؟

  53. من بیشتراز صدای بهروزوثوقی خوشم میاد که بازیگران جدید از ان محروم هستند

  54. بازیگری مثل بهروز وثوقی امکان نداره دیگه بیاد

  55. من عاشق اقای بهروز وثوقی هستم لطفا عکسهای بیشتری بگذارید

  56. hame migan man shebahat be googoosh daram vali khodam na

  57. پارساجان به نظر من فردین بهتره

  58. خشکلی عزیزم فردین نفس

  59. MAN ENGHAD ASHEGHE BHROZAM KE GAHI FEKR MIKONAM DARAM BAHASH ZENDEGI MIKONAM

  60. HAR KI MIKHAD RAJE BE BEHROZ BA MAN CHAT KONE BIAD BE IDE NAZANIN_YAVARI_20

  61. man khili doset daram

  62. آقا اگه ایمیل بهروز جان رو دارید حتما روی سایتتون بذارید

  63. BEHROOZ JOON VAGHTI FILMATO MIBINAM GERYEH MIKONAM

  64. من عاشقه گوگوشم و حاضرم جونم را براش بدم و بعد از خدا اول گوگوش را دوست دارم اما خيلي حيف شد كه گوگوش و بهروز وثوقي از هم طلاق گرفتن الهي باز هم با هم ازدواج كنند

  65. زنده وجاويد باد حكومت شاهكارهاي هنري گوگوشي

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

