پارك عشاق دلخسته!!!

14 Responses

  1. سلام برادر!
    این پارک لاله توی تهران نیست؟!
    فکر کنم اینو دیدم!
    درسته؟!

    پارک عالی عشقولانه!

    یاعلی
    التماس دعا
    یونس

  2. عكس خيلي مذ خرفي بود چون جاي ما خالي بود

  3. واااای من این پارکو میشناسم .. پارک لالس صندلی پنجمشم من بودم و مش غلامحسین که تو عکس نیوفتادیم

  4. جای من و مملی خالی

  5. چرا مملی پس من چیکاره هستم

  6. mamnon az saet zebaton baram chez beferested

  7. مريم جان الهي من فدات ما هم بوديم ولي چون زيادي تند رفتيم مارو سانسور كردن

  8. پسرهاهمه دروغ ميگن حتي دوست پسرتو

  9. مرسی از سایت خوشگلتون کاش تو اصفهان هم این سایت ها بود

  10. مرسی از سایت خوشگلتون کاش تو اصفهان هم این پارک هابود

  11. جای منو شوهرآیندم خالی

  12. خیلی مزخرفه

  13. اینه دیگه
    انگار همه با هم می خان دلشونو خالی کنن
    اما عجب پارکیه که فقط صندلیاش (اونم بی مزاحم ) از ادما بهره بردنو یه مزاحمم پیدا نمیشه ( الا عکاس هنریمون ) که …

Leave a Reply

