آمپول زدن تا دسته !!!!

آمپول زدن تا دسته !!!!

8 Responses

  1. خيلي بامزست. كوچولوي بيچاره چه توپولي هم هست

  2. bad jens in che aksie akhe

  3. عكس هاي وبلاگت دير يا اصلا باز نميشه
    اينم يه گله از وبلاگت تابلو خان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. salam,vebe jaleby darid! bichare bachehe…doostash behesh mikhandan!!!

  5. سلام من سپیده هستم.19 سالمه.دانشجوی اصفهانم.دیروز سرما خوردگی بدی خورده بودمو گلوم درد میکرد.رفتم دکتر و از به دکتر گفتم اگه میشه حدالامکان امپول بنویسید.اونم گفت باشه.بعد اومدم داروخونه و دیدم اونم نامردی نکرده و کلی امپول داده.دیروز 4تا امپول زدم.هر 12 ساعت 2تا.یه پنیسیلینه یک میلیونو دویستو یه امپوله دیگه.امروز صبح هم 2 تا دیگه زدم.شب هم بعد از شام باید 2تا دیگه بزنم.به خاطر ضعفی هم که دارم شاید شب که بخوام برم درمونگاه امپول تقویتی هم بگیرمو بزنم…

  6. سلام . نازي ايشاالله زودي خوب شي. يك كمي درد ميارزه به خوب شدن.

Leave a Reply

