عكس فيگوري دلربا از نيكول كيدمن!!!

عكس فيگوري دلربا از نيكول كيدمن

33 Responses

  1. نیکول هر جور باشه زیباترین ستاره هالیووده

  2. تابلو جون
    بازم كارت خوب بود
    ولي اين عكس كه مال دوره خشايارشاه هخامنش است.

    بيا عكس صدام و زناش رو ببين و حال كن

  3. اوف… این خانوم دلربا چرا این شکلیه پس؟! جل الخالق!

  4. be nazare man leila hatami khodemon khoshgel tare

  5. شکار لحظه ها

  6. be nazare man khili ham bahal shode behtar az bazigaraie khoshke khodemone saf mesle kafe dast

  7. زياد چنگي به دل نميزنه

  8. intori shodi chra………………….

  9. اين عكس خرس يا مورچه

  10. فكر كنم عكس خرس

  11. نه باباعكس مورچه

  12. مسخره

  13. جون خودت اين چلغوز رو از كجا گير آوردي! واسه در قندون خوبه ديگه بچه ها دست به قند نميبرن

  14. I LOVE Nicole Kidman

  15. خداوند رحم کند بر ما ما آدم بزرگها می ترسیم دخترم تا او
    را دید فرار کرد

  16. نیکل بیچاره

  17. وژداني چه بدن سفيدي داره!!!!!

  18. ببینم جناب ناشناس شما خودت چه شکلی هستی که داری اینجوری میگی
    به نظر من نیکول یه زن خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییی زیباست فقط این عکسش یکمی بد شده وگرنه خیلی هم دوست داشتیه من اینو به همه کسایی می گم که فکر می کنن از اونا خشکل تر وجود نداره

  19. مردید عکس خوشگلاشو بذارید اونوقت حالیتون میکنم

  20. من که اصلا ازش خوشم نمیاد

  21. شبیه سوسکیه که هنگام خوردن غذا روش دمپایی خورده

  22. MERSYYYYYYYYYYYYY
    KHEILY ALY BOOD

  23. ای جان

  24. خدایش من خوشگلترم

  25. لطفا برای من عکس زنان زیبا بفزستید
    ممنونم

  26. از زحمات شما قدر دانی می کنم

  27. اینم شد عکس آخه دخترای ایران زیباترند به خدا

  28. حالا

  29. خوشم میاد ازش

  30. دماغ همه تون بسوزه دیروز با نیکول شام خوردم کلی به شما ها خندیدیم

  31. khob bod

  32. man ke dosesh daram vali bichare

  33. نیکول واقعآ جذاب و دوست داشتنیه من یکی از طرفداراشم.www.marmar@yahoo.com

Leave a Reply

