عاقبت خيانت به همسر!!!

عاقبت خيانت به همسر!!!عاقبت خيانت به همسر!!!

90 Responses

  1. خیلی خیلی نامردی

  2. اوج نامردی اینه

  3. حيوان صفت

  4. سایتتون خیلی جالب و خوب و مامانی بود.عکسهای نانسی رو بیشتر بزارین پلیز….

  5. kheily khonak bood

  6. حداقل كاري كه ميشه كرد…

  7. Eyval.hal kardammmmmm.
    haghesh boOoOoOd.

  8. چه ربطی داشت ما که نفهمیدیم

  9. ehyanan yaroo oghde e naboode????!!!..

  10. حقش بوده آدم خائن كه اولش با عشق ازدواج مي كنه بعد خيانت مي كنه مرگ هم كمشه

  11. هر کی یه جور حال میکنه

  12. حقش بود بدتر از اين بايد ميكرد

    • فقط بهش محبت بيشتر كن به روي خودت نيارولشكن سوال پيچيش مكن بهش كمك كن اگر سوال پيچش كني ازت دلخور ميشه
      صبر كن
      وبه كسي هم نگو راض دار باش

  13. من و شوهرم با عشق ازدواج كرديم جديداً مرتب پيام هايي براي شوهرم مياد اونم از طرف يك خانوم خيلي نگردانم كرده اعصابم رو حسابي به هم ريخته نمي دونم بايد توي اين موقعيت چكار كنم و چه جوري تصميم بگيرم شوهرم ميگه مزاحم من اصلاً نمي شناسمش تو رو خدا راهنماييم كنين بگين چكار بايد بكنم؟

  14. Salam taze varede saytetun shodam.khosham umad ye nazari bedam agar layegh bedunid.

  15. salam man inghad moche shoharamo gereftam ke khodam az roo raftam be khoda vali un kheili porue delam mikhad ye khiyanate toop behesh bokonam vali az khoda mitarsam…chikar konam???daram divoone misham

  16. خیانت= مرگ

  17. خدا لعنت کنه تموم خائنین رو

  18. khiyan kheili ba mazast shoma ham mitavani emtehan konid pashimonnemishid…

  19. از نامردابدجوربدم میاد!

  20. عشق من هم بهم خیانت کرده و تنهام گذاشته.ارزوم اینه ازش انتقام بگیرم.توی اوج عشقمون بودیم که تنهام گذاشت و رفت با یکی دیگه .دارم از غصه میمیرم لطفا کمکم کنید.

    • lezati ke dar bakhshidane dar hichi nist aziiiiiiiizan

    • كاش ميشد بگيم به جهنم ولي وقتي به گذشته فكر ميكنيم ميبينيم اين ما بوديم كه حروم شديم آدم يه بار عشق واقعي رو تو زندگيش داره.شايد اون عشق نبوده.شايد عشق واقعيت هنوز نيومده منتظر باش و اميدوار به آينده

  21. خواهر هيچ وقت با عصبانيئت تصميم نگير صبور باش هيچ وقت كاري مكن بعدش پشيمان شي يكي پيداميشه اونه ازش ميگيره از قديم گفتن از كرده خودت قافل مشو به پدر مادرت نيكي كن تا خوبي ببيني راستي حرف دلتو به كسي نگو……..واست خوبه

  22. مادر زنم از همون اول ازدواج با دخترش تو نخم بود و بشرم که جایزالخطاست هرچی سعی میکنم کناربکشم بدتر میشه

  23. واسه بالاییه زهرا مینویسم تو برو با یکی دوس شو بعدم بهش خیانت کن عزیزم اون وقت دلت اروم میشه

  24. وقتی آدم با عشق وار زندگی می شه و فکر می کنه که همسرش همونیه که می خواد ولی بعد می بینه که اشتباه می کرده و واقعا نمی تونه دوستش داشته باشه دلیل موجهی م ی تونه باشه که بره و خیانت کنه

  25. حداقل اینطوری می تونه یه کم خودشو تخلیه کنه

  26. خیانت= آخر خط زندگی مشترک

  27. خیانت= اعلام تنفر از همسر
    خیانت= نا امیدی
    خیانت= دروغ بودن عشق

    • اینو برا سوگند مینویسم خیانت اعلام تنفر از همسر نیست دلیل پست و کثیف بودن خائنه

  28. wow
    dame man garm ke in cherto pertaye shoma ro mibinam

  29. بعضي ها خيانت ميكنند و بعضي ها هم مورد اتهام خيانت قرار ميگيرند اونهايي كه خيانت ميكنند فقط اين دنياشون رو ميبينند بدا به حالشون ولي اونهايي كه مورد اتهام قرار ميگيرند ميخوام بهشون بگم غصه نخورين مكافات خونه همين دنياست يكي هست كه به همه چيز اگاه

  30. be in migan shookhie ghar nshini

  31. واسه رویا نوشتم چرا زهرا بره با یکی دیگه دوست بشه و بهش خیانت کنه مگه اون چه گناهی کرده؟اون پسره آشغال رو بسپار به خدا،خدا خودش حالشو می گیره.

    • Bahat movafegham sheyda joon, khoda khodesh halesho migire, baziha mese roya vaghan nazariate ahmaghane daran, bebakhshid ke ino migam, vali akhe khanoome mohtaram adamaie mese to badtar gand mizanid be in donya, Zahra mige mige man asheghe eshgham boodam va delsh khoone, va shoma roya mese bachehaye 10 sale vaghan ke rah jelo pash gozashtia, kheili agheli damet garm :DDD

    • Bahat movafegham sheyda joon, khoda khodesh halesho migire, baziha mese roya vaghan nazariate ahmaghane daran, bebakhshid ke ino migam, vali akhe khanoome mohtaram adamaie mese to badtar gand mizanid be in donya, Zahra mige mige man asheghe eshgham boodam va delsh khoone, va shoma roya mese bachehaye 10 sale vaghan ke rah jelo pash gozashtia, kheili agheli damet garm :DDD

  32. واقعا حقش بدترازاین بوددددددددددد

  33. بي خيال شوووووووووووووو منم مثل تووووو ولي از حالا به بعد فكر خودمم البته نه با خيانت……………..اگه اين كارو كنم شدم خودش ولي فكر خودممممممممممممممممممم بدترين زجر واسشون اينه كه هميشه شك دارن كه بشي مثل خودشون……………….تو هم خرش كن و بگو من از همسرم الگو مي گيرم …تو راهت درسته…. مي خوام مثل تو شم تا عزيز شم………..آخرشم بي خيال مگه چه قدر عمر ميكني كه از عاقبتش مي ترسي

  34. دوست عزیزی که نوشتی که از طرف یک دختر پیام به موبایل همسرت فرستاده میشود … منم همین مشکل را داشتم البته خودم فهمیدم … حالا بعد از 4 ماه فهمیدم که اشتباه نکردم اون زن شوهر دار با شوهرم بوده منم موندم چه کنم؟؟؟ هر بار که نماز می خوانم نفرینش می کنم … نمی دانم چه کار کنم باهاش … به خاطر بچه هام چه کار کنم؟؟؟

  35. kheili hal kardam eival

  36. سلام بچه ها من همش فكر ميكنم كه نامزدم با خواهرم رابطه دارن چون همه ي حرفايي رو كه بين ما رد و بدل ميشن رو خواهرم به يه نحو ديگه بهم ميگه چي كار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  37. به خدا همه عشق و عاشقی خالی بندیه همه عشقا یک طرفست به قول شازده کوچولو همیشه یه جایه کار میلنگه

  38. بای بای

  39. در جواب همه ی این ضدو نقیضها : دولت خویش خسروان دانند اگه روراست به همسرت بگی دوسش نداری تکلیف همه رو روشن کردی نیاز به خیانت نیست . جدا شین بی هراس اگه فکر میکنین با کسه دیگه ای خوشبخت میشین خیلی مودبانه عذرشو بخواین . از هر دست بدی از همون دست میگیری یادتون باشه مکافات خونه همین دنیاست …روراستی بهترین روش برای تعغییر موضه است

  40. متاسفانه مردها را هیچ جوری نمیشه باهاشون کنار اومد از هر دری وارد میشی یه بهانه دیگه واسه خیلنت بهت پیدا میکنند منم همین بلا سرم اومد بعد از 8 سال زندگی با یه بچه فهمیدم شوهرم با دوست دختر قبلی اش رابطه داره در حال که عاشقم شده بود و با سختی بسیار بهم رسیدیم.

  41. salam khoda nakone shak khodesho to zendegi pida kone .atishi behet mizane ke ta akhare omr misozi?man faghat be khoda tavakol kardam azash khastam shakhay man bi mord bashe.man be shoharam iman daram vali az bazi dokhtarha khili kar bar miad baray manfeate khodeshon hame kar mikonan mesle joday bine zano shohar

  42. سلام چهارسال باهاش دوست بودم حتی فکرخیانتو هم بهش نکردم امااون این کارو کرد تواوج عشقمون کرد شکه شدم هنوزم باورم نشده

  43. مردها وقتي با احتمال بسيار ضعيف خيانت همسر خود مواجه مي شوند آيا ديوانه نمي شوند و خود را براي اقدامات جدي توام با انواع خشونتها آماده نمي كنند ؟
    پس چرا وقتي كه خودشان با چنين شرايطي مواجه مي شوند ، به اين موضوع توجه نمي كنند كه چگونه كانون گرم خانواده را قرباني هوسهاي لحظه اي مي كنند و محيط نفرت آميزي براي خانواده فراهم مي آورند !

  44. بر اساس پژوهش علمي ” دكتر مصطفي اقليما ” استاد دانشگاه بهزيستي و رئيس انجمن علمي مددكاري ايران ، علت 67% از قتل مردان به دست همسرانشان ” خيانت ” بوده است .

    33% مردان هم با واكنش در برابر خشونت و حمله ناگهاني يا تهديد همسر مواجه بوده اند .

    ماده 630 قانون مجازات اسلامي مردان را در صورت مواجهه با خيانت همسر به قتل وي مجاز مي داند ! اما نتايج اين تحقيق تاكيد دارد كه مردان نيز در اغلب موارد ، بدون اطمينان داشتن از خيانت همسر و در صورت شكست در زندگي زناشويي و نافرماني تمكين نكردن جنسي و حتي سهل انگاري زنان در داي وظايف زناشويي عمدي و يا غير عمدي و با دست آويز قرار دادن قانون و تحريك غير عادلانه مرتكب رفتارهاي خشونت آميز يا قتل مي شوند ! و جالب است كه خودشان را نيز تبرئه مي كنند !

    از علتهاي مهم خيانت رنگ باختن عشق و علاقه ، احساس جذاب نبودن همسر ، سهل انگاري زنان در برخورد قاطع با رفتارهاي مشكوك يا خيانت اثبات شده مردان ، بروز اخلاق و رفتار تحمل ناپذير ، بروز عقده هاي جنسي ، بي خطر شمردن خيانت ، زياده خواهي و تنوع طلبي ، رغبت نداشتن بر روابط زناشويي است .

    دكتر اقليما تاكيد كرد كه يكي از عوامل بسيار مهم براي خيانت مردان ايراني اين است كه آنان همسر را براي گذران امور زندگي اختيار مي كنند . در اين ميان عشق و محبت بسيار كمرنگ است ؛ اما زنان بلافاصله پس از ازدواج خود را عاشق و وابستۀ عاطفي همسر مي بينند و در زندگي زناشويي فقط به همسرانشان فكر مي كنند !

    بررسيهاي علمي و حقيقي نشان مي دهد كه تفاوتهاي بسيار بين آمار خيانت در شهرهاي بزرگ و شهرهاي كوچك و محيط هاي غير شهري وجود دارد .

    هر قدر كه افراد از محيط هاي كوچك زندگي دور شوند و زندگي در شهرهاي بزرگ و شلوغ را تجربه كنند ، مهارهاي محيط اجتماعي نيز كمتر مي شود !

    بدين ترتيب افراد با سو ء استفاده از شرايط موجود زمينه را براي خيانت بي سر و صدا به همسرانشان فراهم مي بينند .

    همچنين خود نمايي مردان و تلاش براي اثبات ويژگيهاي فردي به همسر يا ديگران نيز از علل ديگرخيانت مردان است .

    برخي از مردان ، به تصور اينكه همزمان با افزايش سن كمتر مورد توجه همسرانشان قرار مي گيرند ، از نظر روحي و رواني تحريك مي شوند و براي آرام كردن خود به سمت خيانت مي روند .

    نقش تربيت در بروز خيانت :

    تربيت خانواده ها در بروز زمينه هاي خيانت در زندگي مشترك نقش بسزايي دارد ؛ زيرا دختران و پسران به دو شكل مختلف تربيت مي شوند .
    براي نمونه از دوران كودكي به دختران تذكر داده مي شود از نگاه كردن به پسران و صحبت كردن با آنان بپرهيزند ؛ اما بر عكس براي پسران چنين محدوديتهايي اعمال نمي شود و برخي از خانواده ها ، با تشويقهاي نادرست ، زمينۀ انحراف او در آينده را نيز مساعد تر مي كنند .
    امروزه از زبان برخي از مادران به صراحت مي شنويم : ” دخترها دست از سر پسرم بر نمي دارند ” و…. ؛ اما آنان نمي دانند كه با بيان چنين جملاتي چگونه زندگي آينده فرزندشان را به سوي تباهي و بدرفتاريهاي اجتماعي هدايت مي كنند .
    متاسفانه امروزه برخي از مردان را در جوامع شهري مي بينيم كه با افتخار در ميان دوستان و آشنايان از روابطشان با زنان سخن مي گويند و احساس شخصيت هم مي كنند !

    وحشت از طلاق :

    ترس از طلاق و عوارض اجتماعي پس از آن نيز يكي ديگر از موارديست كه به تداوم خيانتهاي مردان دامن مي زند .
    زنان و خانواده هايشان پس از اطلاع از خيانتهاي مردان ، ابتدا سياستها وتدابير ويژه اي براي برخورد با اين مشكل اتخاذ مي كنند ؛ اما متاسفانه پس از مدتي وقتي ماجرا به مراحل حساستري نزديك مي شود ، خانواده زن و اطرافيانش ( كه او را در آستانۀ طلاق مي بينند ) ناچار از ادامه مسير خودداري مي كنند و براي تسلاي خاطر زن نگونبخت به او مي گويند : ” متاسفانه برخي از مردان به طور ذاتي هوسبازند و چاره اي براي مقابله با رفتارشان نيست ” بدين ترتيب به بحراني اجتماعي دامن ميزنند كه به سست شدن بنيان خانواده و تربيت نادرست فرزندان و رشد چنين مواردي در جامعه مي انجامد . در حاليكه با بهره مندي از راهكارهاي علمي و اجتماعي و برخورداري از مشاوره هاي مطلوب مي توان به نتايج مناسبتري براي اين مشكلات دست يافت .

    مردها وقتي با احتمال بسيار ضعيف خيانت همسر خود مواجه مي شوند آيا ديوانه نمي شوند و خود را براي اقدامات جدي توام با انواع خشونتها آماده نمي كنند ؟
    پس چرا وقتي كه خودشان با چنين شرايطي مواجه مي شوند ، به اين موضوع توجه نمي كنند كه چگونه كانون گرم خانواده را قرباني هوسهاي لحظه اي مي كنند و محيط نفرت آميزي براي خانواده فراهم مي آورند !

    منبع : تلتكست
    __________________

  45. سلام خدای مهربونم
    دیگه خسته شدم ازبس سایه هم جنسای خودمو رو عشقم حس میکنم چقدر تحمل کنم آخه خودتم میدونی خیلی زجر آوره وقتی یه لحظه فکرشو میکنم داره با کس دیگه حرف میزنه میخنده نگاه میکنه.وااااااااااااااااااای خدای خوبم مگه غیر از اینه که گفتی فقط منو بپرستید حتی تو هم از شریک خوشت نمیاد
    پس من چه کنم با دردی که حتی تو با خداییت نمیتونی قبول کنی؟؟؟؟؟؟؟

  46. تو اگر میدانستی خنجر از دست رفیقان خوردن چه سخت است ازمن نمیپرسیدی که چرا تنهایی؟؟

  47. خیانت یعنی خداحافظ عشق

  48. کسی رو که دوست داشتم و دارم فهمیدم با کس دیگه ای رابطه داشته منم می خوام ازش انتقام بگیرم و زیر پا لهش کنم نمی دونم چرا دخترها اینقدر پست و بی وفا اند

  49. سلام،به منم خیانت شده ،میگه بدون تو نمی تونم زندگی کنم ولی دوست دختر داره ما هنوز ازدواج نکردیم وقتی فهمیدم دیوونه شدم با پرویی برگشته میگه من که کاری نکردم میگین چی کار کنم؟

  50. baraye hame azizani ke moshkelateshoono neveshtan 2a mikonam

  51. بايد اون مرد رو كشت

  52. چطور ميشه كه ادم يك سال خودشو فداي يه مرد ميكنه با همه چيزش ميسازه تابهش سابت كنه كه مرد ارزوهاشه بعدش ميفهمه كه همه فقط به خاطر اينكه اوقاتش بگذره هيچ علاقه اي نسبت به اون نداره تازه ازش روز به روز متنفرهم ميشه چطور چطور يكي جوابمو بده

  53. وقتی تمام نوشته های شما عزیزان را می خوانم اشک توی چشمام حلقه می زنه راستش من بعد از هفت سال چشم انتظاری درست در لحظه ای که قرار بود به آرزوی هفت ساله ام برسم مورد خیانت دوست دختر م قرار گرفتم والان وقتی این همه نوشته را می خوانم احساس می کنم که گویی دنیا در درست خیانت کارهاست واقعا این خیانت کارها از چیزی بنام زندگی و ضایع کردن عشق و احساس و عاطفه دیگران لذتی می برند یانه

  54. دوسش داشتم و هیچی براش کم نزاشتم اما امروز فهمیدم که بهم خیانت کرده
    تنها کاری که باهاش می کنم اینه که ترکش کنم
    اگه تنهات گزاشت بدون با تو بودن لیاقت می خواهد
    من بردم خدایا ممنونم

  55. چه هدفگيري باحالي داشته

  56. من یه پسرم مورد خیانت یه دختر خانم قرار گرفتم دخترخانمی که اول بقول خودش همه چیزش بودم بعد از پیدا کردن یه آقای دیگه من براش شدم بده ما هفت سال باهم بودیم و درست موقعیکه قرار بود با هم ازدواج کنیم رفت اون برای جدا شدن از من دنبال بهانه می گشت اما نمی تونست چیزی پیدا کنه تا اینکه در یکی از قرار هامون گفت تو میدونی که من به شلوار معمولی حساسم چرا لی نپوشیدی این در صورتیکه که من فقط برای اولین بار بود که شلوار معمولی پوشیده بودم راستش در خودش احساس عذاب وجودان می کردن اما دلیلی برای این جدایی و پس زدن پیدا نمی کرد راستش خیلی سخت تحمل این موضوع ولی من مطمئنم که روزی تقاص این احانت و بی احترامی از طرف خدا گرفته میشه مطمئنم و امروز خوشحالم که خیانت نکردم و مورد خیانت قرار گرفتم

  57. این ها همه نشانه ی فر هن میباشد.

  58. manam khianat didam zandadasham behem khianat kardeo ba eshgham dost shode va … hame marda va pesara ashghalan hamin

    • مرسي مينا
      من پسرم خوشم امد از حرفت كه گفتي همه پسرا اشغالن ولي اين جنس مونث كه همه را در بدر كردن

  59. امان از آن روزي كه بفهمي خيانت كرده . نميدانيم كه چكار كنيم؟ جالب اينكه خودش را مقصر نميداند بلكه طرف مقابل را مقصر ميداند. جالبه

  60. 3 sal ba ye pesar refigham ye hafte fahmidam k behem khianat kar madrake mohemi daram ke be hame befahmonam beham khianat kard ama ta alan be rosh nayavordam hata akhlagham ham avaz nakardam chon dosesh daram…….

  61. سه سال باهاش دوست بودم با خوب و بدش کنار اومد همه به خاطر عشقم بهش بهم توهین کردن.بعد از سه سال با دختر عمم دوست شد تو یه نگاه عاشقش شد.حالا دختر عمم جلوی من بهش زنگ میزنه باهاش حرف میزنه وبلند بلند جلوی خودم بهم فوهش میده ….. فقط از خدا میخوام بهم صبر بده من هنوزم با خیانت بزرگش عاشقشم
    امیدوارم اگه دختر عمم به صلاحشه با هم خوشبخت بشن من فقط خوشبختیشو میخوام.

  62. salam inja kheyli bahale b manam sar bzanid man gonah daram

  63. سلام
    پس من چی بگم بعد 15 سال زندگی فهمیدم همه چیز دروغ بود ه و همسرم با دوستم که متاهله و هفت سال بزرگتر از من و بچه های بزرگ و و دو خانم متاهل دیگه ارتباط داره اونم پنج سال

  64. باحال بود

  65. خانمی که نوشتی یه دختر به موبایل شوهرت اس ام اس میه! مطمئن باش اون اگه شوهرت رو می شناخت وبا هم دوست بودن زمانهایی که شوهرت بیرون با هم در ارتباط بودن که روح تو هم خبردار نمی شد. احتمالاً کسی هست که از حساسیت های شما با خبره وقصدش به هم زدن رابطه زناشوئی شماست. مثبت وبا دید خوب فکر کن. ان شاء الله که این حدس من درست باشه

  66. من زنم بهم خيانت كرد و خودشم بهم گفت . چه كار كنم

  67. 2ساله ازدواج کردم حالا 5 ماهه حامله ام فهمیدم بهم خیانت میکنه واقعا چطور وقتی من دارم با زجر بچشو تو شکمم بزرگ میکنم و میتونه انقدر پست باشه؟1111

  68. salam be hame hame pesara yejoran asan tavileshon nagirin kam daran to donya ke khianat mkonan

  69. salam be hame

  70. in pesara hamshon namardan donbale soestefadan nabayad tahvileshon begirin hame dostia yejor shoro mshe yejoram tamom pas nabayad khodetono baziche koonid boooooos be hame dokhtaray top

  71. زهرا جان صبر ….کن رویا ادم بدبختی

Leave a Reply

