آنجلينا جولي و برد پيت، ماچاي الكي، عكساي يواشكي!!!

bpitt2.jpg

40 Responses

  1. سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    من نیز یا مطلب
    محض بيكار نبودن شركت كنيد و راي بدهيد!
    در وبلاگ شـمـسـه
    منتظر پیامتان هستم .

  2. باحاله

  3. eshghe man eanjelina joli bahale
    tanx

  4. سلام به طرفداران برد پیت و آنجیلا جولی.
    من یکی از طرفداران برد پیت – تام کروز- ادیسن چن اکین چنگ-لیون لی-کیانو ریوز – جکی چان وجت لی هستم.
    اگه می شه از این بازیگران عکس های بیشتری قرار دهید.

    با تشکر

  5. عشق من آنجلينا جولي

  6. جالب بود

  7. eshgh be in migan khune ro vel kardan umadan tu khiyabun vali har chi bashe bazam 2ta shuno dust daram

  8. salam bare avale miam .vali bazam khobe mishe tahammolesh kard

  9. ُُمن عاشق اندام خوشکل انجلینا جولی هستم .. واقعا دست مادرش درد نکنه “

  10. رز عشق من تویی

  11. همسر سابق براد پيت ، بالاخره به آنجلينا جولي اعتراض كرد

    جنيفر آنيستون – همسر سابق براد پيت – در جديدترين مصاحبه اش آنجلينا جولي را با كلمات زشت و تندي مخاطب قرار داده است. بازيگر فيلم ” دوستان ” و همسر سابق براد پيت از اينكه براد او را كنار گذاشته و با بازيگر فيلم آقاو خانم اسميت – آنجلينا جولي – زندگي كرده و الان شش بچه دارند حسابي ناراحت و شاكي است و بالاخره زبان به اعتراض گشوده است .

    او گفته كاري كه آنجلينا با من كرد بسيار ناجوانمردانه بود. آنجلينا وقتي هنوز براد و جنيفر از هم جدا نشده بودند،‌ گفت سر صحنه فيلمبرداري ” آقا و خانم اسميت “‌ من و براد عاشق هم شديم كه اين گفته آن موقع ها حسابي جنيفر را شاكي كرده بود.

    به گزارش اين اولين بار است كه جنيفر اينقدر راحت درباره رابطه خودش و براد در يك مجله صحبت كرده است و اين يعني اينكه او ديگر از آنجلينا نمي ترسد. ظاهرا حرمت هاي بين اين دو ستاره هاليوودي از بين رفته و بايد ديد در آينده چه پيش مي آيد.

  12. یعنی زن خوشگلتر از آنجلینا میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. من عاشق آنجلینام اون فوق العادست مثل شوهرش

  14. زیبا تر از تو ندیدم و نمیخوام ببینم.

  15. به به!!!!!!!!!!

  16. manam age in hame amal konam mazanam ro daste hame!!!!!!!

  17. چه عاشقانه!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. من انجی رو دوست دارم همچنین براد

  19. آنجلینا عشق منه خیلی دوست داشتنیه کمتر کسی ژیدا میشه که دوستش نداشته باشه من که عاشقشم

  20. anjelina kheyli kasife halam azash beham mikhore heyfe brad pit

  21. very good

  22. i love angelina

  23. خوش به حاله شوهرش. کاشکی من به جای براد پیت بودم

  24. ای همه جا اومدن کجا لب میگیرن

  25. خاک ثو سر شوهر بی غیرثش کنن

  26. …تا حالا فیلمی از آنجلینا ندیدم

  27. !ای ول؛ موافقم؛ واقعا که خاک تو سر شوهر بی غیرتش کنن

  28. خوشگلن

  29. سلام عکسهای جدیدشون روبذارید خیلی عکسها خیلی زشته
    به امیدعکسهای جدیدوشیک

  30. من عاشق این دو تا زوجم واقعا محشرا به هم میان

  31. کاش لب من جا لب انجلینا بود

  32. براد از انجلینا قشنگتره
    میدونم گفتن نداره

  33. واقعا به هم میان
    من عاشق این دو ستاره هستم

  34. دم هردوشون جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییز

  35. هر دوشون یک جور هستن خیلی فرق ندارن
    مهم تر از زیبایی بازی خوب هردوشون است که واقعا استاد هستن

  36. هیچکدوم از اون یکی سر تر نیست دو تاشون تکن خوش بحالشوووووون

  37. واقعا که بيکاريد هيچ کس نيکول نميشه فرشتست

  38. i love you brad pitt and angelina jolie

  39. من شما را دوست دارم براد پیت و آنجلینا جولی

  40. هردوشون نازنو به نظرم واقعا ستاره هستن النا جان عکس بچگیای انجلینارو نگاه کن میفهمی هنوزم خودشه هیچ تغییری نکرده فرهنگ اونا هم با ما فرق داره ربطی به غیرت نداره اگه داشت حرفه شونو باید کنار میذاشتن فرهنگ درستو اونا دارن

Leave a Reply

