عكسهايي از كودكي و نوجواني يانگوم

مرسي از بيزبلاگر جونم بخاطر آلبوم قشنگ يانگوميانگوم -YANGOOM

128 Responses

  1. چه روزگاری شده این روزگار یانگومی !
    از یانگوم متنفرم

  2. يانگوم نقشش رو خوب ايفا كرد

  3. من با ديدن عكس هاي نوجواني يانگوم به خودم اميدوار شدم يانگوم جان بيا برو….

  4. نسيم اخه يانگوم هم ادمه كه همش از او عكس مي زاريد

  5. يانگوم هر چي داره از مين جانگ هو داره

  6. ای ولا خوشم اومد عکس های اون کشیشه با اون خانوم خیلی با حال بود بابا ای ولا

  7. چرا حسوديتون ميشه چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است

  8. يانگوم هر چي داره از مين جانگ هو داره

  9. هم قیافه ش و هم نقش و ….خلاصه همه چیزش مضخرفه

  10. بابا ! پيشرففت رو داشته باشين فقط تو تكنولوژي كه جلو نرفتن تو همه چي رشد كردن .

  11. به یانگوم اعظم بی احترامی می کنی ؟

  12. با با بي كار اي

  13. با با از شما ها كه بهتره

  14. heyyyyy ziyad khob nis

  15. عكسهاي بچگي من از عكسهاي بچگي يانگوم قشنگتره

  16. همتون به يانگوم حسوديتون ميشه***

  17. دخترها همشون حسودند
    خاك
    تو
    .
    .
    .
    سرتون

  18. لطفا’ بچه ها به يانگوم جونم نظر ندن

  19. مرغ همسايه غازه

  20. دختر همسايمون ازاون قشنگتره

  21. يانگوم اتگشت كوچيكه منم نميشه

  22. من از يانگوم قشنگتر هستم

  23. خوشگلترين كره اي به ايراني نميرسه!! نه!حال نكردي؟؟!

  24. يانگوم قشنگه . ولي دختر ايروني ها رو نبايد دسته كم گرفت

  25. يانگوم بايد حسرت يه چشم قشنگ دختر ايروني ها رو بخوره ولي در كل زشت نيست

  26. اگر ميشه جديد ترين عكس هاي يانگوم را بگزاريد

  27. asheghesham

  28. كاش مي شد با يانگوم حرف بزنم اخه من عاشقشم

  29. حال همتون خرابه برين دكتر نه توي اينترنت اخه واسه بچها خطرناكه

  30. يانگوم از من قشنگتره

  31. مي دونستم زشته ولي نه ديگه تا اين حد با نظر محمدرضا هم موافقم درضمن تو خودت را هم به دكتر نشون بده حتما يه مشكلي داري كه گير دادي به اين آدم جواد ولشم نمي كني

  32. baba yangomam ma ro kosht irani ha gharibe mibinan jav gir mishan

  33. baba yangom ham ma ro kosht az bas to hame saytha yangom hast ama man 2stesh daramm

  34. بهترين زني است كه ريره ام امايه كم لوس است

  35. عكسهاتوزيادكن

  36. كليپ هاي يانگوم راوارد كنيد

  37. مرغ همسايه يانگوم

  38. به نظر من دختر هاي ايراني از يانگوم زيباتر هستند
    برو خود كشي كن

  39. همتون حسودين

  40. ديگه بابا چقدر حسودين

  41. واقعا حسودين
    دختر به اين خوبي

  42. جان ايرانيان

  43. دوستاي خوبم شماها سوزه از يانگوم باحالتر پيدا نكريد

  44. اخه چرا اين قدر حسودي مي كنين

  45. ma ke khely khosham omad

  46. برو بابا همش همين بود مسخره كردي

  47. مسخره ها

  48. yangom dooset daram kheilh ziyad, akh ke man mimiram barat

  49. akh kr man mimiram barat, yangom jan

  50. yangom az hamatoon khoshkeltare hasooda

  51. man ke hichvaght negah nakardam vali khaharam kheili doosesh dare
    nafas …

  52. واسه ي چي عكس اون دختره ي ايكبيريو انداخته اي؟

  53. اول شماها به خودتون نظر بدين بعد به يانگوم عزيزمن نظر بدين

  54. عكس هاي بيشتري بذاريد

  55. واقعا.خوشگلہ

  56. عكس كودكي هاي يانگوم جان زياد خوشگل نيست! موافق هستم كه ما ايروني ها واقعا قشنگيم مخصوصا ما دخترا

  57. سلام
    بچه ها چرا بحث ميكنيد الهام خانوم ما پسرا از شما ها قشنگ تريم

  58. بي مزه

  59. ما دختراي ايراني يه چيز ديگه اي هستيم.بخصوص دختراي كرد كه از نژاد آريايي اصيل هستيم

  60. بزرگ شده خوشگل تر شده

  61. عكسهاي بيشتري از يانگوم را بخش كنيد در ضمن كليبهاي يانگوم دانلود نميشود

  62. bacheha yangom zozoe ye shab to seryal gozid man motevage shodam

  63. ديوونه ها يانگوم از همتون بامزه تره

  64. دستت دارم يانگوم . فقط موي كوتاهاصلا بهت نمي ياد…

  65. زشت…. زشت…بی خیال شو

  66. نميدونم چي بگم

  67. بهنظر من خودم از همتووووووووون قشنگترم . اسب پيش كشي رو كه دندونشو نميشمرن جواد هم بايد از خداش باشه كه منو بگيره
    در ضمن يانگوم خيلي آشغاله

  68. رزيتا جان من عاشق اون قيافه ماهتم دوست دارم اميدوارم لس آنجلس خوش بگذره

  69. عزيزم از محبتي كه به من وخانوادم داري ممنون اميد وارم در كنار من در آينده اي نچندان دور بهت خوش بگذره

  70. يانگوم نفس منه

  71. be ma che marbote shoma az yangoom ghashang tarin arzonie khodeton vaghean aliye khosheman amad
    edame bedid

  72. بابا جون یانگوم کیلو چند هر چند که فیلم جواهری در قصر به قول بچه ها قشنگ بود ولی خوب بس کنید دیگه تا حالا پای فیلمش میشستید حالا عکساش و اگه همینطوری بخواین ادامه بدین فکر کنم نمیخواید اصلا به فکر خودتون باشید

  73. والا دختر هاي ايراني خيلي بهتراند از يانگوم حداقل چشم وابروشون صد تا يانگوم رو ميخره آزاد مي كنه

  74. يانگوم خوشكله بيشتر به خاطر پوستش وگرنهما از اون خوشكل تراشو كم نداريم

  75. نه به الان یانگوم نه به اون وقتا (ازنظر خوشگلی)

  76. ببخشيد! يانگوم يانگوم كه ميگن اينه? پس جنيفر لوپز كيه.ببخشيد من خيلي بچه مثبتم

  77. عكس هاي يانگوم خيلي بي خوده

  78. مريم جون من از يانگوم خوشگلتره

  79. مريم من از يانگوم قشنگتر است

  80. Ghablan Migoftan: javaheri dar ghasr
    Hala bayad began: mozali dar internet

  81. ببم يانگوم دستت تو دماغت نكن زشتست

  82. منم باصبا موافقم

  83. مریم جون من از همه دخترایه کره زمین خوشکل تره

  84. به نظر من خيلي كپلي بوده

  85. خوشم اومد كه همتون نظرات مختلفي داريد ولي ماريه من از همه دخترا سرتره.خيلي دوستش دارم.حالا به عشقم حسودي كنين:-P

  86. bahal bood eyval

  87. پخ بود داداش

  88. شماها به اوني هم كه اونور دنياس حسوديتون ميشه….واقعا عقده اي هستيد.اگه يانگوم زيبا نيست پس چرا انقدر معروفه.لابد شماها زيباي خفته هستيد………يانگوم واقعا زيباست حتي بدون ذره اي آرايش

  89. عکساتون جالبه (البته بعضی هاش) ولی اگه از به رپر ها عکس بذارید بهتره. اون وقت نشون می ده از دوره زمونه عقب نیستی .در ضمن رپم نمی ذاری سنتوری بذار رو دوره

  90. به نظر من اون پسر هايي كه گفتن يانگوم قشنگه خودشونم بربرين

  91. يانگوم هيچي نيست فقط مشهور شده

  92. خاك تو سرتون همش كه فيلتر شده

  93. داخل فیلم گیریمش عالی بود ولی زیر گیریمش را نمی دانم قشنگ باشد یا نه .

  94. يانگوم پري آرزوهاي همه پسراي ايرونيه چون:غذاش نميسوزه بدون آرايش هم قشنگه و . ………

  95. ازیانگوم اصلی عکس بگذار او همه این کارها را کرده است

  96. chera be in badbakht gir dadid?

  97. بابا یانگومو ولش کنید پریتی زینتا رو بچسبید

  98. يانگوم واقعا دختري خود ساخته است

  99. اگه واضح تر بود بهتر بود

  100. yangoom? baba hosele darin ha……ino az koja gir ovordid?????

  101. اصلا خوشکل نیست

  102. حسودي به يانگوم راه به جايي نمي بره هرچي باشه اون وظهره از همتون خوشگترن

  103. خیلی خوشگله

  104. من با یانگوم در ارتباط هستم

  105. من خوشگل ترم!!!

  106. دخترخالم مينو خوشگلتره!!!!!!(اميد وارم ادامه زندگيتو همراه…..به خوبي سپري كني)

  107. خوشگل ندیدی که به یانگوم می گی خوشگل ……برو بابا”

  108. كسي اينجا نيست؟

  109. من حوصله ام سر ميره هيش كي نيست؟

  110. دختر های ایرانی قشنگتر هستند.اگه پیر نشن اما نه همه ی انها.لر وترکها قشنگتراند.

  111. لوتیها از همه قشنگتراند

  112. فهیمه فکتو ببند از یونگ آئه من بد نگو

  113. اه…………………………….

  114. salam , kheili axash ghashangeeeeeeeeeeeeee , bazam bezarin .

  115. یانگوم واقعا قشنگه

  116. تشكر.عكساي يانگوم خيلي خوشگله . لطفا ازش عكساي بيشتري بذارين .با

  117. همه میگن یانگوم مثل منه ولی من قشنننننگترم.

  118. ییییییییییییییی

  119. دلتون بخواد

  120. به خدا خيلي خوشگه يانگوم جونم از اين بهتر ديگه تو كره شمالي گير نمياد كسي اگه در مورد يانگوم چيزي نميدونه يه سر به من بزنه يانگوم با اينكه خيلي ريز نقشه 37سالشه ان شاالله يانگوم خانم پيشرفت داشته باشه منم خيلي دوسش دارم از دوستان خواهش ميشود در مورد يانگوم كه چيزي نميدونن حرف نزنن

  121. منم میگم خیلی باحال بود وبا عباس موافقم.

  122. یانگوم در همه حال زشته
    راستی امیر جون شما چه جوری با یانگوم در ارتباطی؟

  123. من درباره ي مسلمان شدن ان فرشته نما مي خواهم بدانم لطفا در يه جاي خوب واسه همه ي عاشقهاي خدايي بنويسيد تا بدونن

  124. ببينين اكه واقعا اونو از ته دل وفقط براي خدا مي خوايدش براش دعا كنين( كه حداقل قرأنو بخونه ومطمئن باشيد كه مي فهمه بهترين كلامه) زيرا كه خداوند دعاي بندكانشو به خصوص مسلمانهارو زمين نمي زاره

  125. خيلي باحالي

  126. يانگوم خيلي خوب و نازه.خيلي به شوهرش تو فيلم مي اومد.كاش1فيلم ديگه مثل همين با همين2هنر پيشه ميذاشتن.يانگوم جون منو خانوادم دوستت داريم.كاش ميتونستي اين مطلب بخوني!!

Leave a Reply

