يانگوم بر روي ليوان دسته دار!!

ليوان

18 Responses

  1. فتوشاپش کردی!!!!!!!!!!؟
    موفق تر باشی

  2. اگر عکس های بیشتری از یانگوم باشد خیلی بهتر است

  3. اصلا خوب نيست

  4. خداوند به راه راست هدایتد کند

  5. چند كيلو هويج خوردي تا فهميدي رو ليوان دسه داره

  6. خداوندا یکم عقل به اینا بده.

  7. خیلی باحال بود

  8. man vaghe an azyangom joom
    khosham meyad doost daram
    aks haye yangom ra zeyadeesh
    konid mamnoom misam gooby

  9. آخه اين كافر چيه كه آدم بخواد رو ليوان چاپش كنه

  10. اگر بفهمه خفت ميكنه

  11. تازه سيني و كيف مدرسه ي يانگوم هم درومده…

  12. واقعا خیلی زیباست.

  13. ببخشید من تازه ایمیل باز کردم وزیاد اشنا نیستم اگه براتون زحمتی نداره یه ایمیل باهر عنوانی که میخواهید به من بزنید.با سباس

  14. باعرض بوزش برادر بی شعور دوستم که کم داره به اتاقم امده و این عراجیف رانوشته من را بخاطر این سهل انگاری بزرگ که خود را مقصر میدانم واقعا ببخشید.

  15. افتضاحه

  16. دوست دارم یانگوم

  17. salam man ashoqe in soryal jawahir dar qasr hastam

Leave a Reply

