تابلوترين عكس يادگاري با شيطان !!

عكس

30 Responses

  1. در ضمن عکس دکترپژو هان و الیاس هم می تو اند گو نه ای تابلو ئی از عکس یاد گاری گر فتن با شیطان می تو اند باشد

  2. سلام.

    اه این وردپرس انگار حالیش نیس من به تابیل جون(!) لینک دادم ترک بک بزنه

    http://raindigital.wordpress.com/2007/10/07/wordpress-white-space/

  3. راستی این عکسه هر چار تاشون خیلی بیریختن، خوشم میاد😀

  4. حالا شیطون کدومه؟خانومه یا اون سه تا پشتیا؟

  5. maryamss آخه اين سوال پرسيدن داره ؟؟؟

  6. سلام با با خیلی جالب من خوشم اومد ((((من فکر می کنماون دوتا پسر ها شیطا نند _________ ولی خیلی بی مزست___________

  7. سلام

    اين عكس نمونه اي از چهره هاي شيطان است

    مي خواهيد باور كنيد يا نكنيد

    من هميشه با شيطان ملاقات دارم . در هر ملاقات اورا با چهره اي ميبينم .

  8. يك دكمه مي زاشتين كنار شيطونا واسه آهنگ زدن جالب تر مي شد

  9. Badak nabod koja mishe az ein lebasa sefaresh dad?

  10. ز اينها ايكپيري تر كه تو خيابون هاي خودمون ريخته …
    فقط اينها شاخ دارن ، اونها دست يار اديسونن انگار برق گرفتتشون …

  11. در مورد عكس بايد بگم هي بد نبود.
    بابا داداش مجيد اي ول تيكت باهال بود حال كرديم.
    سارا خانم آخر ما نفهميديم كه جالب بود يا نه بي مزه بود.

  12. vay vay tarsidam

  13. he he he in ke khande dare

  14. ببین شیطون سیاهه یادش رفته پایین نافش رو سیاه کنه شیطون قزمزه هم دستاشو لطفا اصلاح شود

  15. خيلي عالي بود دست شما درد نكنه فقط من شما را لينك كردم از شما هم خواهشمندم من را لينك كنيد باي

  16. من میترسم

  17. خیلی بی مزه بود

  18. ina hame ke bache mosbatan ke …sheitoon nistan ke …mano bebini chi migi

  19. عکس بی ریخته

  20. man ke kheikhosham miyad

  21. بیشتر از این عکس ها بندازین

  22. mozakhraf bood

  23. چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت

  24. دست شیطون واز پشت بستید شما خود شیطونید

  25. kheyli bahali

  26. يك درصد هم نمي تونه واقعيت داشته باشه

  27. jallal khalegh daste sheytono az posht bstan

Leave a Reply

