من كه مهمون نوازم، ولي تو چرا فرت فرت مياي اينجا!!!

1656.jpg

15 Responses

  1. تابلوی قشنگیه! جون می ده واسه فصل امتحانات بزنی به در اتاقت!

  2. ایده ی خوبیه. عیدا میزنی دم در خونه!

  3. تابلو جون، این لینک رو فرستادم بالاترین. چون خیلی تابلو بود.

  4. البته روم به دیوار بیشتر شبیه پادریه!!!

  5. سلام
    منم وبلاگم رو با گذاشتن لینک وبلاگت ،تابوی وردپرس کردم!🙂

  6. هي هي هي….! خب! تابلو! پادريه ديگه!

  7. بابا تابلو هاااااااااا
    اکثرا فکر کردید این تابلو ست و چسبوندنش به دیوار. نه دادا
    پادریه. مگر اینکه بر بچه های وردپرس بخوان پادری بکوبن به در.

  8. خدائيش هم خيلي مهمون نوازي!

  9. میتونم به پرسم نظر من رو چرا حذف کردی!

  10. البته این فقط برای خانه خوبِ والا برای وب‌لاگ‌ها و وب‌سایت‌ها کاملا باید برعکس‌ش را گذاشت.

  11. نخيرم! من نظر هيشكيو حذف نمي كنم! اون بالاسش!

  12. فکر می کنم این هم یک جو ر ر ک گو ئی است بالاخر ه ما هم آن ضر ب المثل ایر انی ر ا داریم که می گو ید مهمان چشم ندار د مهمان ر ا ببیند و صاحبخانه چشم ند ار د هیچکدامشان را
    و اقعا تابلو بو د و لی حقیقتی است

  13. خیلی عکس خفنی بود، ای ول

  14. راست مگد بالام جان از قدیم ندیم گفتن فیروزه مهمان یه روز دو روزه

  15. lol bahal BOOD

Leave a Reply

