تابلوترين رئيس جمهور مردمي : هوگو چاوز

هوگو چاوز

15 Responses

  1. اون پسر پشت سريه خيلي باحاله! … چه بد نگاه ميكنه … !

  2. من هم یه جورایی تابلو هستم. به من هم سر بزن.

  3. چاوز رفيق صميمي ما هم هست

  4. سلام مهر بون
    من آمد م سفر بو د م و لی امرو ز با پست جدیدی آمدم

  5. راست میگه خیلی تابلوی ! دی: ببینم چند وقت داری مینویسی

  6. اوخ!
    من موندم این عکس هارو از کجا میاری!

  7. تكراري (قديمي) بود. توي يك مطلب تحليلي سياسي ديده بودم اما اين از “تابلو”يي مطلب كم نمي‌كند.

  8. دارم به نقش اون بچه فكر مي كنم!!!

  9. از استیل چاوز مشخصه که میگه دیگه نوبت منه. منم بغل می‌خوام!

  10. واقعا که …

  11. عالی بودعزیزم نمی دونم این عکسارو ازکجامیاری تابعد

  12. 27

  13. ZANG BEZAK

  14. پسره که اون پشته عجب آدم فاکریه از ممه چشم بر نمی داره

  15. همین عیاش کلی از ایران سود می برد

Leave a Reply

