جرج بوش ، رئيس جمهوري كه از هيچ زني نمي گذرد ، حتي زن پوتين

جرج بوش

11 Responses

  1. سلام
    دلت خواست يه سري بزن:
    http://yekmard.wordpress.com

  2. مثل هميشه جالب بود. كم‌كم دارم از اين “تابلو” خوشم مياد. فكر كنم داري پيشرفت مي‌كني.
    موفق و پار باشي.

  3. من از این نوع عکسها از بوش دارم!

  4. البت ما نیز که چشم از زیبایی های دنیوی بسته ایم و گوشه ی عزلت در پیش گرفته ایم هم اگر جای بوش بودیم بدمان نمی آمد!!!

  5. چند روز پیش من هم در یه برنامه دیدم که بوش رفته بوده شونه خانم مرکل رو ماساژ داده بوده وسط یک جلسه مهم! که خیلی به خانم مرکل بر خورده بود! بوش یک کم قاطی داره. من هم ازاین تابلو خوشم داره میاد🙂

  6. پوتین هم نمیگذره ولی زن بوش چیز خوبی نیست

  7. خوب

  8. man na jorj busho mishnasamo na afkaresho midoonam,amma yeki az arezoohame ke too piyaderohaye amrika ghadam bezanam.kari nadaram ke jorj bush kiyeo che afkari dare,amma ino midoonam ke haddeaghal mardomesho keshvaresho razi negah midare.ghorboone shoma,bye

  9. نانسي

  10. هعف6خ8745قخ7

  11. سلام . مطالب جذاب میخوای به من سر بزن

    ترانه ی زندگیم

Leave a Reply

