تابلوترين عكس يانگوم با آرايشي متفاوت !

مرسي از بيزبلاگر جونم بخاطر آلبوم قشنگ يانگوميانگوم

225 Responses

  1. زیادم تابلو نیست ها!

  2. مفتخرت نمودیم. هااا

  3. فکر کنم مکستون همون MyIE2 باشه که بر پایه همون اینترنت اکسپلور خودمون کار میکنه. حتما شما از فایرفاکس استفاده کردین ولی من از مکستون استفاده نکردم پس درست نیست به شما پیشنهاد کنم از فایرفاکس استفاده کنین (چقدم پیشنهاد نکردم!!!) منم شنیدم که مکستون سرعت خوبی داره ولی مدتیه از IE و هر چیزی که به اون ربط داره زده شدم فایرفاکس هم خیلی خوبه و راضیم ازش
    امکان دستکاری قالب که نیست نمیدونم چرا نصفه میبینین!!!!!!!!
    راستی عکس پست قبلی خیلی تابلو بود. خیلی!

  4. عجب ، این یانگوما من نمیشناسم عجب دردی است

  5. تابلو ترین؟؟؟

  6. اينجا يانگوم واقعا خوشكل شده هااااااااااااا

  7. عكس به اين تريپي.با كجات معمولا فكر ميكني؟!

  8. سنتيتفن

  9. lotfan axaton ra baram mail koned ta man sayteton ra be dostam begam

  10. برو بابا خودت تايلويي

  11. yangoomjantoovagheanzibahasti.chebaarayeshchebiarayesh`vaaslanhamtablonisti.iloveyou`byby

  12. yangoom`jan`too`vaghean`zibahasti.che`ba,arayesh,chebi,arayesh`va,aslanham,tablonisti.iloveyou`byby

  13. tablo toii na yangom

  14. برو يره! كجاي اين تابلوي! خيلي هم خشنگه! يانگوم جان ديگه

  15. اتفاقا اصلا تابلو نبود …………………………….
    خیلی هم قشنگه

  16. نه بابا”خودمونیم ها” یانگوم قشنگه.

  17. adam nadidi tahala

  18. میخوای از من چی بشنوی!!!!!!!!!!؟
    تلاشت رو بری بقا می ستایم.
    موفق تر باشی

  19. در این عکس خیلی مامانی و خشکل شده

  20. خوبه

  21. رضا‏_‏بقول‏ ‏مينا‏ ‏خانم‏ ‏اصلان‏ ‏هم‏ ‏تابلو‏ ‏نيست‏ ‏_‏نه‏ ‏مينا‏ ‏جان

  22. اين عكس بسيار زيباست

  23. من ميگم كه شما خيلي هم اشتباه مي كنيين يانگوم خيلي هم تابلو نيست خيلي هم قشنگه

  24. در فيلم زيباتر بود

  25. نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من ميگم شايد شما اشتباه مي كنيد آخه من فكركنم كه اين عكس افسر مين جان گو

  26. نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بدم نيست فقط يكم قيچ تشريف دارن

  27. يانگوم واقعنخشكل و زيبا است

  28. بابا خسته نباشي.زحمت كشيدي.

  29. خیلی ناز اکه من جاش بودم……………………..gogolemagole_1

  30. خوب بود ولي اگر بيشتر بود

    بهتر ميشد وترفداران اين سايت از همه ي سايت ها بيشتر مي شد
    متشكرم

  31. (1) عدد عكس يا نگولي كم نيست؟

  32. سلام لی خیلی ناز شده البته ناز بود

  33. بد نبود ، بدرد عمه ات ميخورد

  34. رنگ قرمز واقعا بهش میاید خیلی خوشگل شده

  35. aslan yangoom zeba nest man az yangoom zebataram.taze chesham ham bozoagtare

  36. خوب بود

  37. يانگوم خيلي جيگره !

  38. خیلی چرته

  39. يانگوم خيلي خوشگله وهركي ميگه زشته پس يعني حسوديش ميشه

  40. خيلي اي ول داره.

  41. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي مامانم اينا بابا حسود شناس

  42. خيلي خوسگل وباحالي يانگوم عزيز

  43. خیلی با حالی یانگوم جاااااان دستِ گلت درد نکنه آقا سامان

  44. khili nazi man khili doset daram fadat

  45. MANAM MIMIRAM BARAT SAHAR JON

  46. توپ!!!البته يه كم بادش خاليه

  47. قشنگ بود

  48. yangomkheyli chehrash masome aslan tablo nist

  49. خيلي خوشگل وجذاب و دوست داشتنيه.من كه خيلي دوستش دارم

  50. احسان
    leeyoungaeعشق
    همه
    است

  51. جوات ترين هنر پيشه ايه كه تا حالا ديدم

  52. اووووووووووووووووو؟چی قشنه

  53. بابا تو دیگه کی هستی ؟

  54. باباقشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششنگگگگگگگگ!!!!!!!!!!!!!!

  55. ali bud

  56. مثل منه

  57. قیافش کپی منه

  58. به نظر من يانگوم بسيار بسيار زيباست

  59. خيلي نازه….

  60. khoshkel shode bad nabod

  61. من هم با نظر مينا موافقم ………………………..

  62. salam
    khob hastin khili doseton daram alei hastin

  63. ازين خوشكلترم پيدا ميشه
    در كل قشنگه

  64. نوشتم دیگه

  65. خيلي عشقه

  66. بابا خوشكل

  67. اصلا هم قشنگ نيست

  68. salam
    khobin kare jalebiye khaste nabashi yangoom hamkheyli zibast bye

  69. tablo nist zibast

  70. دوست دارم جيگر طلا

  71. سلام دخترخوب

  72. فيروز كريمي هم از اين قشنگتر

  73. مجيد يانگوم خيلي خوب است

  74. بد نبود

  75. عکس قشنگتر پیدا نکردی.

  76. خوب بود بد نبود

  77. عالي بود

  78. سلام من از همون اول از یانگوم بدم میامد قیافه لوس ونونری داره

  79. خيلي خيلي خيلي خيلي خوب -بد -بدك نبود

  80. Be yeki migan ba yangom jomle besaz mige: man raftam moozeye iraniyan gom shodam.

  81. اشوب جان اي كوجاش تابلويه ولي هموجوريم دمت گرم سالاري

  82. يانگوم عكس روي روزنامهاي غربي قشنگتره با تشكر ازشما به خاطر ويلاگ باحالتون

  83. يانگوم خيلي خيلي خوشكله نظير نداره

  84. BaaaaBaaaa
    Bi nazir

  85. واقعا خوشگل

  86. عالي واقعا كه مين جانگو حق داشته عاشقش بشه
    يانگوم دوستت داريم .

  87. يانگوم خيلي خوشگلي

  88. خوشگل شده

  89. خيلي رديفه

  90. خيلي بد است چراعكس زيبا نيست

  91. نه باباخوشم اومد خيلي حال كردم ايولا

  92. کجاش تابلو بود؟

  93. عكس از اشواريا بفرستيد

  94. خوبه ولي اگه عكسهاي جديدتري هم باشد ممنون ميشم

  95. khili naze mesle ungome

  96. fiuona az in ghashantare ham kgoshtip tar

  97. fiuona az in ghashangtare ham khoshtip tare hamchenin akse myminimals

  98. تا حالا آهو ندیدید که این توری نگام می کنید.

  99. سلام.اولین بارمه اومدم تو سایتت.

  100. خیلی بلایی

  101. بابا فهمیدیم خوشگلی

  102. مسخره است فقط همين

  103. واقعا خوشگله.منكه دودارم شبيهش باشم.

  104. پیش ما بیا جیگر

  105. راست مي گي خيلي تابلو و زشته

  106. یانگومم من خیلی دوستت دارم تو بی نظیری فدات؟

  107. عکست خیلی قشنگ است دوست دارم از نزدیک ببینمت

  108. ظاهری زیبا دارد

  109. khiyli bahale

  110. خيلي خيلي و… خوشگل دلت بخواد از تو كه خوشگل ترهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  111. ميناي من از يانگوم خوشگل تره

  112. يانگوم خيلي خوب بود ولي اگر ازدواج نميكرد خوبتر بود

  113. يانگوم قرن 21

  114. فقط میخوام بگم از همه وب لاگها باحال ترین —باور کن جدی میگم

  115. بد نیست اما خشگل نیست.سرور خوشگلایه دنیا انجلینا جولیه که واقعن ناززززززززززززززززه و رو دست نداره.

  116. ش دوست دارام

  117. اخي نازي نارحت نشو مي نويسم برات

  118. عكس از شكيرا بفرستين

  119. salam doston daram bay

  120. اين كه چيزي نيست يه عكس ازش دارم كه نميتوني بشناسيش

  121. خيلي نازشدي كوچولو بپا چشم بادومي ها ندزدنت

  122. زن به اين خوشگلي.بهترازليلا فروهر خودمونه .آخه كجاش تابلوه

  123. بهترين عكسي بود كه از اون ديدم …

  124. رنگ لباسش خيلي قشنگه

  125. are range lebasesh khube

  126. گفتم ، من دوسش دارم.

  127. ما ها به اين ميگين خوشگل خيلي شاسكوله………

  128. خیلی خوشگله
    خودت تابلویی
    دیگه به یانگوم توهین نکنی ها
    وگر نه……………

  129. بنظر من خیلی هم خشکل افتاده کجاش تابلوا

  130. بابا بی خیال دیگه ناز کردن هم حدی داره

  131. نمیدونم که تو را نفرین کنم یا این دلم!!!

  132. ببخشيد يانگوم تصميم ازدواج نداره

  133. خيلي بازيش قشنگه
    هر كي ميگه نه حسوده

  134. خیلی زیبا نیست ولی به آدم آرامش می ده

  135. کاملا با نگین موافقم.

  136. میپسندیمش

  137. ميگم اين خانومه دوست پسر نميخواد؟

  138. کجاش تابلو به این نازی چهرش به دل میشینه

  139. خودت تابلويي ! به اين خوشكلي !

  140. خوشگل وخوش تيپ بود.

  141. وای چه خوبست خوبست خوبست

  142. چه قدر نازه.

  143. akhey yangumam ghorbonesh beriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

  144. ay baba chera shomaha be man gir dadid?
    hala omadam marof shodam shoma ha nabayad in ghadr mano maskhare konid
    :((

  145. na baba man az yahgoom khoshgel taram mage na?

  146. na baba yangoomojash naze?????????????????????????

  147. yangoom kojash naze?

  148. giomiong saket bashhhhhhhhhhhhhhhhh

  149. kheily ham khoshkele

  150. به يانگوم بگين ميتونه فردا به جاي من كنكور بده ؟چون خيلي شبيه منه.(البته من پسرما)

  151. الهي من فداش بشم خيلي ماهه اون ستاره شباي منه

  152. چه کار به کار مردم دارین به جای درست کردن یک سایت علمی-فرهنگی نشستین چرتوپرت به هم می بافید..

  153. kojash tabloe

  154. خوب بود مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  155. يانگوم همه جوره عزيز دلمه

  156. عاليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

  157. بدنبود

  158. اونايي كه ميگن يانگوم زشته از زشتي خود عقده دارند

  159. in azxs kojash tablo bod kheyli ham ghashang bod

  160. برو بابا خودت تابلويي

  161. شما بیکارین دنبال این عکسها میگردین؟

  162. خیلی بد بود

  163. چرا ایراد الکی میگیری؟یانگوم به این خوشگلی!؟

  164. در کل میشه تحملش کرد

  165. يك بار هم يك عكسي بذار كه نوشته روش نداشته باشه.

  166. خودت که زشتی چرا از یانگوم اشکال می گیری یانگوم من زیباست و من این حرف تورا به او می گویم

  167. yangom too har lebasi ba har arayeshy khoshkelo naze khailiam naze makhsoosan labash.mamnoonam ama man axaye ziadi az yangom daram kash mishod be sitetoon befrestam ama nemidoonam che joori

  168. این زهره خانم چقدر خودشو تحویل میگیره خودت اینجوری فکر می کنی نه باباااااااااااااااااااااااااا .اتفاقا یانگوم زیباترینه هر کی میگه نه حسسسسسسسسسسسوده قابل توجه بعضیا

  169. خطاب به پسرای ایرونی:این همه دخترخوشگل چش وابرومشکی دوروبرتون هست چسبیدین به یه کره ای که چشاشونوباتیغ بازکردن!بعضی ازشماپسراهم واقعامضخرفیدهااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  170. عکس به این نازی خجالت نمیکشی……

  171. tannaz cheghadr khasheniiiiiiiiiiiiiiii:

  172. khili naz

  173. من از این تابلو ترشم دارم

  174. خيلي بابا فكرت خرابه كجاش تابلو بود؟

  175. اخه اين يانگوم چي داره اه اه!!!!!!!!

  176. زیادم جالب نیست

  177. چقدر ماهه

  178. تناز فكر كنم ترشيدي ؟اره؟

  179. asheghe yangomam.kheili dosesh daram.jigare be khoda.

  180. واسه چی به یانگوم توهین کردی.من کاراته کارم حالتومیگیرم..یانگوم خیلی هم زیباست دلتم بخواد

    حسود هرگز نیاسود.بهار

  181. etefaghan nazare man khalafe nazare sany yangom kheili bahale kash ye sar ham miamad ghazvin

  182. تاريخ گذشته شده

  183. هرکی با من موافقه دمشو تکون بده

  184. عكس

  185. hay

  186. چرا عكس سر لختي منو اينجا گذاشتي

  187. اين قدر مي گيد يانگوم خوب ببريدش تو موزه

  188. يانگوم اين جاخيلي باحاله باهميشه فرق داره!

  189. صددفعه نگفتم دست به آلبوم من نزنيد.
    چراعكس قشنگموبدون روسري گذاشتين اينجا؟

  190. تمومه

  191. are.bahal bod.man ke khosham omad

  192. این عکس خانوم لی واقعا زیباست دستتون درد نکنه

  193. یانگوم نسبت به کره ایها خوشگله من که دوسش دارم

  194. تکراری بود عکس جدیدتر نداشتین

  195. aslanam tabl000 nist ziyadam ziba nist bishtar aramesh mide

  196. جاهاي خوبش بسته بود

  197. وا سامان جون من که از این خوشکلترم چرا عکس منو نذاشتی

  198. خیلی قشنگه ……..اره جون عمت””

  199. f

  200. اه اه خدايي خيلي زشته من كه ازش خوشم نمياد.

  201. يانگوم دوستت دارم

  202. چزا فکر کردین این عکس خیلی جالبه
    من 100000000000000برابر یانگوم خوشگلم فقط لو نمی دم

  203. یانگم جان دوستت دارم قد تموم دنیا

  204. مزخرف ها

  205. كسي اينجا نيست؟

  206. oghdeiiiiiiiiiiii ha badbakhtha

  207. چرا من اينجام

  208. خيلي نازه كاشكي مال من بود

  209. سلام خوشبختم شما

  210. khobe baba kojash tablost ye chi migia

  211. بی کاره ها برا یه عکس بی قابل این همه سر کاررفتن خوشگل یازشت به شما چی میرسه جز سرکاری

  212. آره خوشگله/ولی…

  213. گم شو بابا

  214. yangom to har halate ba har arayeshe khoshgele to in aksam malose

  215. یانگوم خیلی خوشگله عزیزم به نظر من هر کی میگه یانگوم زشته خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی حسوده

  216. u are so ugly with that dress u nid to know that orit undrestood.

  217. با اون لباس توی یانگوم خوشگل تره!!

  218. ki goft cheshaye ina ro ba tigh baz kardan eeeeeeeefatttttteeeeeeeee kalam dashte bassssssssshhhhhhhhh .khobe man behet begam oooooooollllagh khanooooooooom bishoorrrrrrrrrr

  219. یانگوم ایییییییییییییییییییییییییییییییییییی بدم میاد

  220. قشنگه

  221. بازم الهي كه مسلمان شدنتو ببينم

  222. اینجا بد افتاده

  223. یانگوم دوست داریم

Leave a Reply

