صخره اي ناياب با طراحي شگفت انگيز براي جذب گردشگران خاص!

صخره جالب

16 Responses

  1. اجازه ما هم ÷یش شماست…

  2. سلام دوست تابلوی من.
    نه من اینقدر مسن نیستم ولی دارم تلاش می کنم ریشم رو به اندازه ی عکسم برسونم.:)
    لینک شما را در وبلاگم قرار دادم.

  3. من لینک شما را اضافه کردم اگر شما هم خواستید ما را به جمع دوستان خود بیفزایید(چه قدر ادبی شد!)

  4. واقعاً عکس جالب و منحصر به فردی است . خیلی جالب و “تابلو” است . بابت لینک هم ممنون اما من ترسناک نیستم . اتفاقاً خیلی هم آراسته و مرتب هستم.

  5. خواهش مي كنم باعث افتخاره : دي
    مطمئناً شما هم درخواست منو در اين زمينه رد نمي كني . لينكيدم .
    اوه راستي بتركي با اين عكسي كه اينجا گذاشتي . تركوندي بابا !!!!

  6. يعني البته لطف مي كني كه رد نمي كني . نه اينكه من تحفه باشم . نه ؟ : دي

  7. هه! چه جالب…
    يكي از اينها(يه چيز شبيه آلت مردانه) تو پارك كوهسنگي مشهد هم هست… ولي فكر كنم باعث فرار توريستها بشه…

  8. این مرد با صخره بقلش خیلی مچه!

  9. آره خیلی خوشحال میشم لینکم کنی منم الان لینکت می کنم;)
    با فونت Tahoma 10pt می نویسم با چند بنویسم؟!

  10. سلام. خواهش میشه. نیکی و پرسش؟ اگه گذاشتید اطلاع بدید.

  11. لطف کنید اسم بلاگ من رو به ” زندگی پیش از مرگ” اصلاح کنید. خودم این عبارت رو بیشتر می‌پسندم. ممنون از زحمتی که می‌کشید

  12. سلام
    لينكيده شديد😉

  13. خوشحال ميشم لينکم کني . ممنون

  14. خوشحال مي شم لينكم كني.جگر

  15. واقعا من كه جذب شدم

  16. شماها درباره عكس نظر ميدين يا لينك بازي و تعارف و خواهش ميكنم و…..

Leave a Reply

