تصويري از تابلوترين كيك عروسي در راستاي تحكيم مباني خانواده!

كيك

24 Responses

  1. مرسی تگ منو برداشتی…..دمت گرم..آره بلاگت باز شد ولی حواست باشه با یه اشتباه تابلو رو ندی دست فی//////////////ل////تر

  2. چه کیک بامزه ای؟

  3. سلام
    من با آدرس اصلی و بدون دردسر وارد شدم
    برای من که فیلتر نبود

    این کیک هم ظاهریه! حداقل توی ایران همچین چیزی کمیابه!

  4. چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني (يا يه چيزي تو همين مايه ها)😉

  5. سلام
    من تازه وبلاگ شما را ديدم .براي من هم فيل طر نبود . عالي است . با آرزوي توفيق.
    در جواب آناهيتا بايد بگويم اصلا ساختگي نيست. در ايران روي کيک عروسک آن را نميگذارند بلکه آن را اجرا ميکنند! اصلا هم کمياب نيست فقط کاري کردن آقايان پشت سرشان را نگاه نکنند .

  6. اول اینکه از وبلاگت خیلی حال کردم. دوم اینکه خیلی بده ادم زن ذلیل رفیقه اش باشه. سوم اینکه دیوید بکام همین پارسال کلی حاشیه درست کرده بود فراموش کردی؟

  7. حقه شه همه ي مردارو بايد اين جوري آدم كرد و الا … مي مونن.

  8. خيلي سايت باحاليه،خودتم بايد آدم باحالي باشي.موفق و پيروز باشي دوست عزيز.

  9. ایول. خیلی کیک باحالیه. مردا حقشون همینه

  10. بدبختا اول ببينيد كسي مي ياد خواستگاريتون بعد بياييد ازاين حرف هاي مفت بزنيد!!!!!!!!!!!

  11. عجب عروسی گربه رو قبل حجله داره می کشه به نظر من این مردا حقشونه البته به جز علیرضا عشق قشنگم
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuu

  12. هوي مواظب خودت باش

  13. ميام مي كشمت احسان مواظب حرف زدنت باش بدبخت ما زنا نباشيم كه شما مردا مردين

  14. با یکتا موافقم.اگه زنا نباشن وای به حال ما

  15. gar bemirad dokhtari az ghabre o royad goli
    gar bemirand dokhtaran donya golestan mishavad

  16. خیلی توپ بازم ازاین عکس هابزارید

  17. بااحسان بی اعدب موافقم بای

  18. عکسه جالبیه . و همچنین اسمه جالبی هم داره . کسی که گفته کیک رو اینجوری درست کنن ، سعی کرده مقامه شوهر رو تا حد سگ نزول بده . بقیه با من موافقن ؟

  19. اره منم با تو موافقم به این می گن زندگی

  20. حقیقته ، جالب بود

  21. کجا باید سفارش همچین کیکی را داد؟
    برا مزاح

  22. !!!!!!!!اينا همش شايعه است اين عكسو با فوتوشاب درست كردن!!!!!

Leave a Reply

