ليلا فروهر هم عاقبت به خير شد!

ليلا فروهر

327 Responses

  1. تو که عاشق موسیقی تابلو هم هستی به جای عکس دو تا آهنگ هم بذار ببینم تابلو هست یا نه!!!!!!!!

  2. نانسي

  3. بسيار عالي

  4. بسيار عالي

  5. خيلي خوب است.جالب و ديدني

  6. kheyli aliye.

  7. خيلي خوب است
    اميدوارم هميشه
    موفق باشيد

  8. بازم خدا رو شکر

  9. اكبوم جديدت كي مياد

  10. قشنگه ممنون . اما منم با نظر lord13 موافقم

  11. mer30.kheily.jaleb.bood

  12. من خيلي دوستت دارم

  13. اميدوارم موفق باشي خدابه راه راست هدايتت كنه

  14. ممنون بد نبود

  15. با ارزوي بهترين بودن براي تو و يا شما دوستان عزيز

  16. سر پیری و معرکه گیری بقیشم خودتون حدس بزنید…………..

  17. خوب بود امیدوارم بهترم بشه موفق باشین

  18. كرج

  19. bahal bood mer3000000000000000000000

  20. با حال بود.

  21. manam ba nazar hate movafegham sar pireo mareke gire

  22. تو ازدواج كردي

  23. خوبه mer30

  24. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY BA BA MANAM BAVARAM SHOD

  25. بدك نبود

  26. خوب است
    مرتضي

  27. ايجا هواي خوبي است. لطفا تشريف بياوريد خوشحالمان مي كنيد

  28. man az leila motenaferam piri!

  29. عكسهات به روز باشه عالي عزيزم وگرنه ………حكت ميكنيم …..اره داش

  30. kheili alie mer30

  31. خيلي با حالي خوشمان امد

  32. خسته نباشید برو بچ سایت

  33. باز به شما ای ول به مدیر سایت

  34. kheyli khobe omidvaram movafagh bashid va roz be roz shahed movafaghiat roz afzoneton bashim

  35. خيلي عالي بود

  36. مرسي ممنونم از شما

  37. az zahamate shoma nahayate tashakor ro daram

  38. خيلي كارت با حاله نا اميد نشو ادامه بده

  39. دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم از نه ته دل و واقعا زیبا شده ای

  40. عكست خيلي قشنگه آهنگاتم قشنگه خودت هم قشنگي

  41. موفق باشي عزيزم

  42. خوب است

  43. mamnonam bad nabod

  44. سلام اینم عکسه برید از علی لهراسبی عکس بگیرید

  45. mersi khoub boud movaffagh bashid

  46. خوبه وقتشو بيشتر كنيد

  47. بدنبود

  48. kash aks bishtar bezari

  49. بدك نيست خوبم نيست متوسطم نيست ضعيم هست خيلي بي مزه است

  50. لیلا خانم چرا روی صحنه میری بدنت می لرز ………..پیرشی دختر

  51. من نميدونم اين ليلاي ديوونه كه اينقدر تو ترانه ها و كنسرتاش خوشكل و خوش تيپه ميمرد واسه عروسيش يه لباس خوشگل و يه آرايش خوشكلتر بكنه واقعاً كه بدسليقه است تازه اين كه همش موهاي خودشو رنگ ومش خوشكل ميكنه نميتونست به اسي جونش بگه واسه اين يه شب و حرفاي پست سرخودش حداقل يه كم رنگ به اون 4تا شويدموش بزنه آدم چه بيفكر واسه شب عروسيش پيش ميره خب شايد با اون مراسم بزرگ توكشتي ديگه پولي واسش نمونده خدا داند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!………

  52. علی بود

  53. khonak bud

  54. بد نیست قابل تحمله

  55. خیلی حوب است. موفق و موید باشید.

  56. دست راستش رو سر ما

  57. اگر عكسي نشون ميديد حداقل كامل و واضح باشه تا بيننده از ديدنش لذت ببره.بازم خسته نباشين.

  58. سلام خوبي؟خوبم!
    خيلي ممنون
    اماعكسايي ازبقيه هم بزاريكم تازه تر
    موفق باشي گلم

  59. shabihe LABO shode.

  60. واقعاخوشگل شدي ما خيلي دوستت داريم

  61. عروس ملوسی شده

  62. خيلي مزخرف بود

  63. عروستون حامله بود

  64. leyla jon kheyli ziba shodi

  65. متشکرم عزیزم عالی بود موفق باشی
    همکارت فاطی حتما بهم سر بزن

  66. خيلي خوب بود ولي ليلا اصلا خوشگل نشده بود.عكساي جديد بزار عزيزم.mer30

  67. والا چي بگم خودتون بهتر از من ميدونيد

  68. سلام بدك نبود
    متشكرم

  69. لیلا جان، عزیز دلم چقدر شما خوشگل و خانومی. عزیز دلم امیدوارم همیشه خوشبخت و خوشحال باشی و هیچوقت غم و غصه سراغت نیاد. به اسی خان ، مامان و خواهر گلت هم سلام برسون.

    می بوسمت

    ماریا

  70. تو رو خدا انقدر ذوق نکن

  71. خيلري بي مزه بود

  72. سر پيري معركه گيري

  73. من 22 ساله از شهر قشنگم مشهد

  74. سلام بابت عکس ممنون

  75. سلام عزيزيم

  76. باحال بود فقط به قول شيما جون كمي واضح تر .

    با عرض معذرت از رو كنجكاوي مي خواستم بدونم اين ماريا خانوم كيه؟

  77. khube

  78. خیلی باحال بود دمت گرم

  79. الهي كه خوشبخت بشي ننه جون!!!

  80. خیلی باحالی

  81. براش زود بود

  82. لیلا جان، عزیز دلم چقدر شما خوشگل و خانومی. عزیز دلم امیدوارم همیشه خوشبخت و خوشحال باشی و هیچوقت غم و غصه سراغت نیاد. به اسی خان ، مامان و خواهر گلت هم سلام برسون.

    می بوسمت

  83. درهرصورت اين يه دخترترشيده ست

  84. مبارک باشه عزیزم اما نامردی خیلی خوشکل شدی

  85. sale khobi ra baraye hame arezo mikonam enghadr delam pore ke nemidonam az koja begam khoshbakht bashid

  86. خيلي عالي بود ليلا جون از بچگي عاشق تو و صداي گرمتم و منتظر آلبومهاي جديدت

  87. بشتر عکسات که دستکاری شدن …

  88. ليلا كه خوشگله اما اينجاiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  89. ماهی نازی دوست دارم لیلا

  90. لیلا عروسیم بیا برام بخون

  91. خوبه…خسته نباشي .. اگه قراره عكس باشه فقط رونالدو… تازه مادر خودم با ليلا فروهر عكس داره … ميشناسيمش..
    باي

  92. salam kheyli khube mercccccccccc

  93. سلام
    خوبه ولی یه کم بیشتر مطلب بذارید

  94. سلام خیلی باهالی

  95. duset daram

  96. خدايا همه دختران را عاقبت به خير كن

  97. خاک تو سرت با این قیافت،چه قیافه ایه که برا خودت درس کردی؟خدمتکارمونم از تو خوشکلتره

  98. salam,asheghetam

  99. با حاله

  100. ثابت كرد كه ايرونية

  101. خيلي حرفه با اين كه پير شده

  102. jaleb nabod

  103. اي ول ترشيدهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ه

  104. خوب بود ممنونم

  105. khob bod bad nabod axsa kheyli tekrari bodan kheyli vali bazam merci khob bod

  106. لباسش كرايه است تنپوش 256984
    مبلغ كرايه : 1500 ريال در 10 قست در 10 ماه

  107. خدا شما رو از ما نگیر هخیلی مرسی

  108. اخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش

  109. مادر بزرگم تعریف میکنه که همکلاسی لیلا بوده … لیلا جون شنیدم شیطون بودی و درس نمیخوندی !!! تو که بلدی دم پیری شوهر کنی بد نیست دم پیری درست رو هم ادامه بدی … ولی دم مه چهر گرم که به اسی جونت گفت : اخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش .. ولی اینی که من میشناسم حالا حالا ها به آخرین نفر نمیرسه !!!

  110. خاك بر سرت

  111. ازتون ممنونم . خيلي جالب بود

  112. اينجا هركسي ميادو يه نظري ميده اما كاش ثابت كنن فرهنگ ايروني اونقدر هم پايين نيست بعضيا ترجيحا نظري ندن بهتره نه به خاطر اينكه عاشقانه ليلا رو دوست دارم چون از نظر من اون يه بيظر جاودانست

  113. دوست دارم ديوونه وار زيادي

  114. خوشگل خوشگلا چشم حسود كور

  115. تا حالا اينقدر بي مزه نديده بودم

  116. به به و دیگر هیچ ………

  117. لطفا عكس هاي بيشتري از ليلا بذارين ممنون

  118. باباتو از رو نرفتی بعد از 4تا شوهر خجالت داره نه به تو که 5تا5تا نه به ما که باید دبه تورشیمون را اماده بزاریم به به به به چشم نه نه ات روشن……………

  119. بزنم به.تخته مثل قالی کرمان میمونه تو هر سنی هم که باشه جذابیتش از 100تا دختر 20 ساله بیشتره lilai is number one

  120. خوب بود

  121. عالیه

  122. مدل موهايش زيباست اما لباس عروسش خيلي ساده است

  123. ah ah zanekeye pir che naziyam karde

  124. خسته نباشد عکسها خوب بود ولی یکیش بد بود.ببخشید ناراحت نشوید،از آقای ایمان هم عذر خواهی می کنم .آخه چرا به همه ی زنها توهین کرد .

  125. kheyli tupe

  126. قديما كه بچه محل ما بودي با مرامتر بودي خانومي.لااقل يه تعارف خشك وخالي هم به ما ميكردي.هي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

  127. سلام وبلاگ تون بدنبود سعی کنید بیش تر عکس بزارید ممنون می شیم سلام گرم مارا به لیلا جون برسون

  128. براي همه هنرمندان ارزوي سلامت و سعادت ميكنيم و اميدواريم كه ليلاي عزيز در پناه خداوند موفق و سربلند باشد و در كنار همسرش هم خوشبخت شود . سلام به اسي عزيز و خواهر و مادر گرامي اتان برسانيد .

  129. درود بر هنر و هنر مند .

  130. ليلا جون دوستت داريم و برايتان آرزوي خوشبختي ميكنيم سلام بر همه هنر مندان :
    ليلا ، شهره ، شهرام ، گوگوش ، حميرا ، عارف ، شهرام شهپره ، مرتضي ، بيژن مرتضوي ، معين ، اميد ، نوش آفرين ، عهديه ، رامش منوچهر سخائي و . ……………………………………….، زنده ياد ان هايده و مهستي ، ويگن ، گيتي ، دلكش ، الهه ، آغاسي و………………………………………………………….. و درود بر همه هنر دوستان

  131. مبارك باشد. انشاءالله در پناه خداوند هميشه موفق و سربلند باشي. برايت ارزوي سلامتي و سعادت و خوشبختي ميكنيم . و درود بر هنرمند ان و سلام بر هنر دوستان .

  132. شما جذاب هستيد ولي به قشنگي زن من نمي رسيد

  133. مگه كار بدي كرده كه شوهر كرده

  134. khube

  135. ليلا جون مبارك

  136. دختر خوبي من دوسش دارم

  137. بچه ها حتمآ عروسي دعوت تون مي كنم.

  138. لیلا جون خیلی قشنگه تا 140 سال دیگه زنده باشه تا بااون صدای قشنگش برای مردم بخونه به نظر من این سایت خیلی بی معنیه چون دارین لیلا رو مسخره میکنید بهتره خودتون رو مسخره کنید

  139. chiye baba dame margii

  140. چي مي گي ؟؟؟!!!!تازه اول جوونيشه

  141. khoob bood makhsoosan leila joonam

  142. سلام:خیلی تعجب میکنم بعضیها خیلی بدسلیقه ان اخه لیلا چی داره؟ اما هنوزم باب ترکوندنه!!!!!!!!!!

  143. salam mamnoonam khaili site bamazei darin ama laila ghablan ghashangtar bood bekhoda dorogh migam????????????????/alanam ghashange ha ama ghablana ye chiz dige bood.

  144. model moohash ke alieeeeeeee.

  145. خیلی خوب بود

  146. من هم ليلا رو خيلي دوست دارم خوش به حال اسي

  147. alie man az bachegi lila khanomo dost daram

  148. از این بهتر نمیشه

  149. من تازه وارد جمع شدم سلام به همه .به نظر من هم میتونست بهتر از این باشه ولی الان فوق العاده شده

  150. دوستت دارم لیلا …………..جون

  151. ليلا جون خيلي جيطره

  152. farzand soltane ghalbha va khode soltane sedaha

  153. من عاشقشم

  154. امیر حسین خیلی …………………………………………..
    دوستت دارم.

  155. فدات یه عکس خوشگل بیار

  156. خيلي خوبه عزيز

  157. این مرد بلوچه اخه بلوچا که عقل درستی ندارن عشقشون زن گرفتنه هر چنتا که شد

  158. این مرد بلوچه اخه بلوچا که عقل درستی ندارن عشقشون زن گرفتنه هر چنتا که شد

  159. شماییزاده خشگل تره

  160. خیلی زیبا است امیدوارم همیشه خوش باشه من خیلی دوستش دارم

  161. گل های خوشگل خدابعضی ازحرفای شما درست البته نه همشون مثل محمد !!!!!!!!!!فکرکنم با شمایی زاده اینا فامیلندبعضی هام که جک گفته بودندمثل آقا احسان بچه هامسخره نکنید روزی هم میرسه که اوناشما رامسخره میکنن حالااونا نه بقیه افرادعادی ؟@!تعریف کنیدازهم دیگه عاشق تمام مردم ایران به جزمتاداوشراب خوراوآدم های منحررررررف********************

  162. khili bahaoliiii tala

  163. لیلا جون همیشه عالی چشم حسوداش کورررررررررررررررررررررر

  164. لیلاجون سلام من همیشه ارزوی سلامتی برات دارم

  165. از همون بچگيش ورپريده بود

  166. قشنگه ولي توي اجراهاش بيشتر سعي ميكرد اسي را جذب كنه خب مهم هم همين بود ديگه.

  167. جديد بيارين اينا همش قديمي اما بد هم نيست

  168. شكيلا خوشگل تر است

  169. عروس باید ببوسه شادومادو…..
    الاهی همه ی دختر ترشیده ها بختشون واشه

  170. خیلی خوشتیپ وخوشگل وخوش صدایی

  171. ليلا جون دوست داريم

  172. خیلی با کلاس بود بترکه چشم حسود

  173. بی خیال

  174. ما همین جوریش از اون خوشگلتریم

  175. بهتر نیست عکس را که دیدید اینقدر زر نزنید و مزخرف ننویسید حالا فکر کردید لیلا مطالبتون را می خونه ! هر چی باشه اون هموطن ماست پس بهتره یکم با ادب باشید.

  176. در خانه اگر كس است يك حرف بس است

  177. سلام لیلا زیبا تو خوب میخوانی.

  178. سلام لیلا زیبا تو خوب میخوانی.

  179. حیف شد من میخاستمش ولی بابام نذاشت راست میگما

  180. cdfhsj

  181. mer30

  182. لیلا جون یه نصیحت میکنمت حتما گوش کن. عوض این ادای جوونارو در بیاری برو به فکر اون دنیات باش!چون که صدای بیل و کلنگ قبرت به گوش میرسه!!!!!ها ها ها ها…….

  183. خيلي عالييييييييييييييييييييييي

  184. عالی بود

  185. خيلي زيادي تحويلش گرفتيد

  186. خيلى نازى

  187. لباش گندس

  188. میشه تحملش کرد.

  189. 68 سال دیگه فرزندشو به دنیا میاره

  190. خودمونیم خوشگل شده بو من شنیدم داره مادر میشه. . .

  191. باحال بود مثل خودم

  192. علی بود پسر (نه دختر) حالا هرچی ولی ایول داره .

  193. ایشالا مبارکش باشه چشه اونایی هم کور که نمی تونن خوشبختی دیگران رو ببینن

  194. دوست عزیز خیلی جالب بود اگه میشه برام میل کنید

  195. می خوام بهتون بگم خیلی بااااااااااااااااحالید

  196. خيلي دختر ماهيه اما به من كه نمي رسه!!!!!!!!!!!!!!!!

  197. عالی بود

  198. خیلی ما ایرانی ها بی فرهنگ هستیم که با یه هم وطن این طوری صحبت میکونیم

  199. خودمونیم همچین مالی هم نیست

  200. خودمونیم همچین مالی هم نیست

  201. لیلا جون بیا مشهد دلم برات تنگ شده گوسفند

  202. منم با نسیم موافقم لیلا جان همیشه سلامت باشی

  203. بینظیری دوست دارم دختر کوچولو ت سیبی باشه که با کودکی تومو نزنه و ما آن به زودی ببینیم

  204. سلام حبيب و كبري يك زوج خوشبخت هستند اميدوارم تو زندگي مشترك مثل ما خوشبخت باشي و هميشه برامون بخوني و از اينكه مثل خواننده هاي ديگه مثل شهره حرمت ها را نشكستي دوستت داريم و خانوادگي آهنگ هاتو مي بينيم و لذت مي بريم

  205. از اينكه مثل شهره جلف نيستي و حرمت نگه مي داري متشكريم

  206. اخی نازی هنوز زود بود واست

  207. اگر نمیخندید بهتر بود

  208. انشاا… من هم عاقبت به خیر میشم آمین

  209. يعني واقعا عاقبتش به خير شد؟…من كه فكر نمي كنم…

  210. دوستاي عزيزي كه ميگيد ليلا پيره شما كه جوونيد مثل اون خوشگل هستيد؟ ليلا تك.

  211. سلام خانم گل من یکی از طرفداران پر و پا قرصتم به سه دلیل 1-به خاطر اینکه هم اسم خودمی 2-صدا قشنگه 3- خیلی با حالی

  212. امیدوارم سربلند باشی

  213. سلام عزیزم خوشهال میشم به وبلاگ ما سری بزنی و اون رو به دوستات معرفی کنی

  214. من که در کردستان عراقم لیلا جان.بدون همه ما کردستانیا دوستت داریم وعاشق صداتیم.میبوسمت

  215. دوست داریم همه

  216. I LOVE YOU ziyadddddddddddddd

  217. jigareto kham kham leila.fadat besham.naze.doshmanash fadash shan.

  218. عجب دنياييه

  219. love leila

  220. لیلا همیشه دوست داشتنی بوده وهست

  221. موهایت خیلی خوشگلهههههههههههههههههههههههههههههههههه

  222. خیلی خوشگله مخصوصا موهاش ولی دیگه واسه این حرفها وعکسها دیر شده به فکر چیزدیگری باش

  223. خداییش خیلی خوشگله من که خیلی دوسش
    داشتم ولی
    از قدیم گفتن آدم
    باید بعضی وقتا از عشقش
    بگزره
    به قول شاعر گفتنی من بشکنم به درد و
    غم مهم تویی نرنجی
    برس به آرزوهات

  224. سلام من دوستون دارم فقط همین

  225. فوق العاده است

  226. همیشه درقلب بهمنی هستی زیبای غربت

  227. عالیه

  228. خوب بود ولي 0000000000000

  229. واقعا خیلی مزخرفه

  230. bad nist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  231. بده

  232. boos boos leyla…..

  233. خيلي نازه مخصوصا مدل موهاش و لباسش

  234. خودم خوشگلترم

  235. سلام خیلی دوست دارم

  236. sayte khobiye

  237. ghashang bood afarin

  238. من عاشقت هستم لیلا جان خیلی زیباشدی اما من از تو سرترم

  239. میشه عکس لباس عروستو واسم میل کنی

  240. man ashege leila hastam
    i love youuuuuuu LEILAA

  241. سر پيري و معركه گيري زنگوله پاي تابوت مي خواي فكر كردي چي هستي و كي هستي ابله .تو كه همه غلطي كردي ديگه شوهر ركدنت چي بود ازت خيلي متنفرم بيشتر از اون چيزي كه فكر مي كني اخه مي دوني نه كه عاشقتم و ميميرم برات به همون خاطر اگه عقده نئداشتي كه همچين مراسمي نمي گرفتي

  242. شما فقط يك متري خودت را مي بينيد لطف

  243. حامد جان تاقیام قیامت دوستت دارم عاشقتم

  244. مبارکه.

  245. سلام
    ليلا جون مي توني يك شب را با ما صبح كني بد نميگذرد

  246. عاليه اميدوارم خوشبخت شوند

  247. لیلا جون توخیلی خوشکلی ومن دوست دارم برای یک بار هم که شده تو را در آغوشم بگیرم وآنقدر ببوسمت که سیر بشوم ولی باز میدانم که سیر نخواهم شد.قربونت=جلال از ایران

  248. من از این که لیلای عزیز بالاخره یک ازدواج موفق داشت خیلی خوشحال شدم خصوصا که شنیده ام همسرش مردی جاافتاده و حسابی ست کاش همه همین طور عاقل بودند و عاقبت به خیری پیشه می کردند فی المثل خانم شهره که در دوره ی سابق در زیبایی بلامعارض بودند بعد از انقلاب و کوچ به آمریکا همراه برادرشان هرجفتشان به دو موجود معتاد، مبتذل و نفرت انگیز بدل شدند گوگوش عزیز هم که بیست و اندی سال اینجا بست نشست و مرارتهای زیادی را متحمل شد و با این امروز دوباره دراوج درخشش خود به سرمی برد دیگر آن گوگوش شاد و سرزنده ی سابق نیست من از صمیم قلب خوشحال شدم وقتی شنیدم که حتی الامکان یک نفر از این قدیمیها توانست لذت خوشبختی را بچشد برای او و خانواده اش تمام شادیهای عالم را آرزو می کنم

  249. من خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم که لیلای عزیز نهایتاً یک ازدواج موفق و سعادت آمیز داشته لااقل از قدیمیها یکی عاقبتش به خیر شد خصوصا که شنیده ام همسرش مردی جاافتاده و حسابی ست کاش همه عاقل بودند و این طور عاقبت به خیری پیشه می کردند فی المثل شهره که مثلا در دوره ی سابق در زیبایی بلامعارض بود با برادرش شهرام بعد از انقلاب و کوچشان به دو موجود معتاد، هرزه خوان و نفرت انگیز بدل شده اند حتی گوگوش عزیز که بیست و اندی سال در ایران ماند و مرارتها و آزارهای زیادی را متحمل شد و دوباره پا به عرصه گذاشت اگرچه امروز در اوج درخشش به سرمیبرد ولی دیگر آن گوگوش شاد و سرزنده ی سابق نیست و به یک زن شکسته و افتاده می ماند من از صمیم قلب خوشحالم که بالاخره یکی از این قدیمیها حال لیلا جان بود یا غیر به سرمنزل مقصود رسید و عاقبت به خیر شد …

  250. خوب بود امیدوارم که روز به روز بهتر بشه

  251. میدونستید قبل از انقلاب برنامه لیلا که شب رو با کی بگذرونه دست باباش بوده!!!!!!!!!
    یکی از قدیمیای صدا و سیمای اون زمان میگفت

  252. یادش بخیر تو مرز با اون چوپونه

  253. مثل همه فارسها بي شخصيت و لوسه

  254. خاک تو سرت این عکسه مال سه هزار سال پیشه

  255. موفق باشه براش ارزوی سلامتی دارم عاشق لیلافروهرهستم امیدوارم مثل همیشه

  256. لیلاجان خیلی دوستت دارم ولی حیف که دستم بهت نمی رسه ولی بازهم عاشقتم وبه یادت زندگی می کنم

  257. زیاد خوب نبود

  258. زشت ترین عروس دنیا

  259. دوست دارم 15 تا (7 اسمون+7دریا+1زمین=15)ارزوی من اینست دیدن روی گلت

  260. واقعا به بای هم÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

  261. che ghad khoshgele

  262. چه صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری

  263. leyla jan salam kheily duset daram omidvaram khosh bakht shave

  264. از لیلا عاقبت به شرتر دیگه نیست

  265. جگر ليلا فروهر

  266. خیلی ناز شده

  267. خوب بود اما اگه عکساي رضايا رو بذاري خيلي بهتره رضضضضضضضضضضاااايييييييييااااا عشششششششششششششششششششششششق منه

  268. من خیلی خیلی اهنگ های شما را دوست دارم وبه عقیده یه من شما بهترین خاننده هستید وبهترین میمانید

  269. تو خوبی؟

  270. خوب بود

  271. هرررررررررررررررری

  272. اگه یه لنگ حمام روی خودش می انداخت از این لباس قشنگتر بود…

  273. سلام به همه من خیلی صدای لیلا رو دوست دارم خیلی هم خوشگله ولی حیف که خودشو خراب کرد با فیلمهای … که البته من ندیدم ولی میگن فیلم … خیلی افتضاحه امیدوارم که اینطور نباشه

  274. من بااینکه دخترم ولی عاشق لیلا فروهر هستم از کارت خوشم اومد

  275. جيگرشو بخورم

  276. خوشحالم شاید یکمی برای تبریک گفتن دیر باشه ولی من بازم تبریک میگم

  277. خيلي خوب است.جالب و ديدني

  278. همیشه خوشگل بودی و هستی لیلا جون .دوستت دارم خیلی زیاد

  279. عکس قشنگی بود.خسته نباشین

  280. خیلی دوستت دارم

  281. amir shoharesham jigare toro mikhore,alie tabrik migam pas damad ko?

  282. عزیزی می خوامت خواهر لیلا عروسیت مبارک انشالله هر چه زودتر پیر شی تا نبینی غم روزگارو به امید آلبموم جدید . سی یو

  283. bad nabod

  284. دوست دارم

  285. میمون هرچی زشت تر بازیش بیشتر

  286. ماه ماه خیلی عزیز و خوب امیدوارم خوشبخت بشن

  287. وای …………………. خیلی عروس ناز و با نمکی شده

  288. lotfan age mishe ahange aroos bayad beboose shadoomado ro baram bezarid kheili karam gireshe ba tashakor booooooooooooooooooos

  289. همتون خليد

  290. سلام من عاشق هنگامه هستم ولی از لیلا هم بدم نمیاد. خواستم بگم لیلا جان موفق باشی

  291. میگن ادم تو جوونی قشنگه نه تو پیری لیلا فروهر هم تو پیریش به سن بلوغ رسیده که قیا فه اش بهتر بشه توپیری ازدواج کنه تو جوونیش مثل باباش لب نداشت لباش باریک بود حالا با زدن امپول لباش کلفت و قلو ه ای بشه شو های قدیمیش هم که چقدر زشت ودها تیه انگار کت وشلوار باباشو پو شیده اونزمان نه قیا فه داشت نه لباس پوشیدن بلد بود خب بعضیها تو پیری به بلوغ فکری میر سن

  292. زود بود هنوز خیلی جوون بود حیف کردن لیلا رو…

  293. خیلی خوشکلی خوشکل

  294. با تشکر از شما

  295. همون یک عکس ولی خوب بود

    • khoshkel nashode

    • عکسهای بازیگرهای قدیمی را هم بگذارید مثل بروین سلیمانی فرخ لقا هوشمند وبوبک گلدره وعکس وثوقی وگوگوش هم عالی است البته این عکسها مجانی باشد فرخ لقا هوشمند هم عالی ولی خیلی کم سلیمانی که اصلا عکس نداشتید راجع به فیلم گربه اسثنایی که برای کودک است وجندی بیش از شبکه سیما بخش جیزی نداشتید وجگونه میتوان فیلم گربه اسثنایی تهیه کرد راجع به اموزش فیلم نامه نویسی بطورمفصل مطلب تهیه شود البته همه اینها مجانی باشد

  296. با سلام .مي خوام در گروه شما عضو بشم .لطفا مراحلش را بهم بگيد .

  297. من خیلی خوشگل تر از اونم ایکبیری تر از لیلا ندیدم

  298. چرت بود

  299. ……………………………….ماکه ترشیدیم خوش بحال لیلا که شوهر کرد

  300. خوب بود اما کم

  301. ليلا خيلي دوستت دارم

  302. خيلى خوشكلى دوست داريم ما

  303. kheily khosh hal hastam ke ba agayee chon essi ezdevac karde omid varam hamishe movafgh v shad bashad

  304. منم دارم

  305. salam leyla joon az shiraz bau sohbat mikonam mikham biyam pishet 1 mahe dige

  306. بنده خدا لیلا ترشیده بودشوهرش ام برای ترشی بندر ازدواج کرده که از ش ترشی بندری بگیره

  307. in post male chand sal pishe valy man baz payam mizaram leila kheily ziba hasti ashegetam

  308. امان از حسادت ما ايرانيها ،خاك بر سر همه تان بيخود نيست جهان سوم باقي مونديم

  309. اميدوارم هميشه به كوري چشم دشمنان حسودت هميشه همينطور زيبا و جذاب بموني

  310. لیلا حان واقعا خیلی آهنگهایت رادوست دارم وخودت را خیلی علاقه مندت استم

  311. آخه ليلا 50 سالش شده ديگه اين همه تحسين براي چي

  312. افتخار مي كنم به ايراني بودنم و اينكه هم وطن مني. هميشه موفق و پر طرفداري چم حسودا كور بشه اينقدر طرفدار تا حالا براي هيچ خواننده اي 500 هزار نفر جمعيت يكجا نيومده كه تو واسه اولين بار تو كنسرت تاجيكستان اين تجربه كردي … بهتريني و زيباترين

Leave a Reply

