يانگوم در لباس عروس!!

يانگوم

455 Responses

  1. ما هممون تابلوئيم!!!

  2. موضوع وبلاگ جزو موضوعات پرطرفدار بين جوونهاي امروزه و ميتونه وبلاگ موفقي هم باشه البته بشرطيكه روش كمي فعاليتتونو بيشتر كنين!

    يه خواهش و در عين حال نصيحت و …! براي يك موضوع واحد، ايجاد چند كتگوري (دسته) با نامهاي مختلف و قرار دادن اون مطلب توي همه اين كتگوريها، كار قابل قبولي نميتونه باشه! اين كار بجز شلوغ كردن محيط وبلاگ و ايجاد سردرگگمي و در نهايت دلزده شدن بيننده ها و كاربراي وبلاگ هيچ نتيجه ديگه اي در بر نداره!

  3. سلام
    من هم از آشنایی با شما خوشحالم

    قضیه این دختر کره ایه چیه؟ چرا اینقدر طرفدار داره؟!

  4. بستگی داره از کدوم تابلوها باشی.
    سعی کن از تابلوهای یانگومی نباشی که اصلاً جالب نیست .
    یک دختر 36 ساله ژاپنی ارزش دیدن نداره . وردپرس هم به درد فتوبلاگ نمی خوره .
    موفق باشی

  5. سلام همسايه
    هرچند لينكت را نگذاشته بودي ولي خوب شما تابلوييد ديگر راحت پيدا مي شويد . من هم خوشبخت شدم از آشنايي با شما .
    نكته : چرا دسته بندي وبلاگت همش مربوط مي شه به اين دختره . با خودت ولي چند وقت ديگه اين دختره ديگه از مد مي افته و از تابلويي در مياد . اونوقت علي مي مونه و حوضش . گفتم كه گفته باشم .

  6. اولا” خوش اومدی به وردپرس دوما” بابا تو چه تابلویی هستی! خیلی مرسی موفق باشی

  7. dar khosos lee yangom

  8. عكس هاي عروسي يانگوم بيشتر شود .

  9. سلام

  10. yangom koreii ast bache

  11. yangoom,jantoo,dar,har,lebaci,vaghean,zib,ahasti,iloveyou,byby

  12. اصلا هم ايندختر كره اي اونقذر هاكه ميگن زيبا نيست .
    زيبا يعني : جنيفرلوپز .

  13. چرا ما هميشه بايد از روي حسادت حرف بزنيم. مگر يانگوم كم زيباست. خيلي دلم ميخواد كساني كه اينطور نظر ميدن و ميگن اونقدرها زيبا نيست . مگر زيبايي يعني چشم سبز و لپ گلي . واقعا كه ما ايرانيها يا خيلي بدسليقه هستيم يا خيلي حسود. چون يانگوم بسيار هنرپيشه متبحر و زيبايي است.

  14. اگردوربين راكمي تكان ميداديدعكستان كامل پيدابود

  15. آخه يه دونه عكس از يانگوم كه فايده نداره

  16. واقعا از همه نظر زیباست

  17. عکس ها بیشتر شود

  18. یانگوم خدایی قشنگه..ولی داداش حمید کجای جنیفرلوپز قشنگه؟یه نشیمن گاه داره که اونم عمل شدس سلیقت بده…

  19. dafeye dige inqad zahmat mikeshi delet biya bishta ax bezar
    OK ?

  20. ای بابا یانگوم جان، یه دونه عکس که فایده نداره . بیشتر باشه که ایوله

    ممنون

  21. اوناييكه ميگن يه عكس فايده نداره نتونستند همه عكساشو ببينند ولي ruh149 تونسته

  22. مي دوني من احساس مي كنم به هر كس يه لباسي مياد يعني هر لباسي برازنده هر كسي نيست اينجوري تاثير يانگوم كمتر مي شه.

  23. deletoonam bekhoad yangom be in nazii.behtaraz bazi dokhtaran ke ba sad ghalam arayesh taze ye kam khoshkel mishan.enghad hasood nabashn

  24. خیلی خوبه

  25. بد

  26. نظراتون خیلی بده
    یانگوم به این خوشگلی …

  27. يانگوم سعي كن فيلم زيادبازي كني

  28. yangom kheili zibast va mehraboon man ke kheili dosesh daram va 1 ax az on faiedeh ie nadare

  29. یانگوم قیافه ی معمولی اما بسیار با نمکی داره که این با نمکیش باعث میشه مردم هوادارش باشن وگرنه خوشکل یعنی ایرانی

  30. با نمکه فقط

  31. يانگوم خوب جيگري هستش براي اون چرف در نياوريد

  32. nazarate badetoon rajebe yangoom kheyli tablo bid

  33. شماره تلفن يانگوم جان هم بذار

  34. hey khobe

  35. كمه عكس رو ميگم

  36. بانمك زيبا هنرمند

  37. خیلی یانگوم خوشگله خیلی.اگه میشه عکس های بیشتری ازش بذارید.

  38. عكسهاتون خيلي مسخره بود تجديد نظر كنيد و اينكه سايتتون اصلا با موضوع جور نبود
    اما با اينهمه خوب بود
    جو گير نشو شوخي كردم
    خلال دندونتم داش

  39. بد نبود بيشتر تلاش كنيد

  40. aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bood
    axhaye jalebi dari

  41. عالی بود

  42. باشه

  43. ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بابا!
    چند بار بگم !
    اين عكس هارو بيشترش كن!
    اينهمه هم چيز هاي بيخود نريز توي سايت!

  44. سلام کی میگه یانگوم جون من زشت سلیقه نداری همون به جنیفر بکو خوسکل

  45. خوبه زياد زشت نيست

  46. كمي حال وهواي عكسهايتان را عاشقانه تر كنيد متشكرم

  47. ba salam. mamnoon. jaleb bood

  48. سلام لیلای من زیبا ترین همیشه بوده وهست

  49. با سلام اصلا از یانگوم خوشم نمی یاد چون چشماش کامل نیست.

  50. خیلی قشنگ

  51. جیگرشده

  52. hamid jon jenifer kojash khoshgele faghat taghche aghab dare ……………………………………….areeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  53. لطفا بیشترش کنید

  54. خودم ازهمه شما خوشكل ترم

  55. kheyli khooooooooooooooooob mer30000000000000

  56. مجازاتگر يانگوم كره ايه نه ژاپني بعد هم اصلا ما همه بيكاريم كه عكس اينجور آدمارو مي بينيم بايد سراغ كار خودمون بريم

  57. خيلي بيكارين به مولا

  58. خیلی خشکله

  59. عكس يانگوم با شوهرش خيلي بهتر است

  60. خوب بود

  61. يانگوم جان دوستت داريم

  62. خیلی خوب

  63. عکسهای عروسی یانگوم را زیاد کنید من خود نیز مانند یانگوم هستم نظر شما چیست ؟

  64. اين چرت وپرت ها چيه به جاي اين حرفها عكس يانگوم جان رو بيشتر كنيد

  65. يانگوم تو لباس عروس خيلي خشكل شده .عزيزم اگه ميشه مدل لباساي كره اي رو هم تو سايتت بزار ممنون ميشم

  66. khob in hame adam khodeshono jer dadan goftan akse yangom joon ro bishtar konid khob bokonid dige
    mer30

  67. دوست دارم يانگوم

  68. يانگوم هم خيلي خوشكله
    ولي مثل روياجون من نميشه

  69. baba in javad baziya chiye in dokhtarye zesht chiye ke hamash azash sohbat mikonan

  70. عكسهاي خوبي از يانگوم بديد

  71. عالیه

  72. خیلی خوشکله

  73. چشمهای ادم باید به صورتش بیاد که چشمهای یانگوم این خصوصیت و داره

  74. badak nist.

  75. سلام. به نظر من كه زياد خوشكل نيست.اگه مامان بزرگ من هم خودشو اونقدر گريم كنه از اون قشنگتر ميشه.در ضمن اگه عكس هاي بدون گزيمشو ديده باشين باور نميكنين كه اين شكلي باشه.از وبلاگ خوبتم ممنونم.

  76. بابا بي خيال اين يانگوم نميشيد شماها؟به جاي اين خزعبلات عكسهاي منو بزار توي وبلاگت…

  77. به نظر من یانگوم خیلی خوشگله ما ایرانی ها حسود هستیم

  78. به نظر من بد نيست مدل لباس مردونه وزنونه بزارين بيشتر طرفدار داره وهم مدل گوشي !

  79. خيلي يلنگوم خوشگله نه .هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  80. در ضمن يانگومو بيخيال شو بچسب به چيزاي ديگه مثل اس ام اس هاي توپ

  81. و….. هيچي كاري نداشتم فقط درباره مدل ها سريع اقدام كن به نفعته

  82. khobe az in aksa bishtar bezarid harki mige nazarid khodesh zeshte hasodish mishe misozeh nemitoneh bebineh kasi dige khshgel tar az khodeshe

  83. سلام
    به یکی از خوشگلای دنیاکه من خیلی دوستش دارم
    ای کسانی که از ایرانی ها بد گفتین ایرانی ها همشون خوشگلن

  84. بابا این مسخره بازی ها چیه

  85. يانگوم زيباترينه چه با آرايش چه بي آرايش

  86. همینکه از دیدن عکسهای خشگل مارو برخوردار می کنید تشکر .

  87. YANGOM KHOSHGELE VALI YEKAM CHESHASH RIZE SALMAN MAN KHOSHGEL TARE ALBATE AZIZE HAR KASI VASE KHODESH PARIE

  88. خيلي بد ايت خوشمان نيامد

  89. خيلي متوسط خوب

  90. خوشکل فقط دوست دختر خودم

  91. دستتون درد نکنه
    لطفا” عکس لباس شب هم تو سایتتون بذارین

  92. یانگوم خوشگله با نمکه به اندازه خودش قیافه مهم نیست اصل اخلاق و رفتار آدماست که زیباست.

  93. این قشنگه ولی اگر بیشترباشه بهتره

  94. یانگوم یک عجوبس

  95. با اون قته قیافه یانگوم همتون سر کارین

  96. ايول

  97. بیمزه لوس وبلاگت هیچ وقت در دسترس نیست

  98. بابا این فیلم تموم شد هنوز بی خیال یانگم نمیشید

  99. خیلی زاقارت بود دختریه ابکمه ی

  100. بد نسيت ولي بايد بيشتر از ايتا روش كار كنيد

  101. عکس های یانگوم را بیشتر بزارید

  102. بد نيست

  103. فیلم عروسی یانگوم رابگذارید

  104. عكس هاي بيشترلطفا

  105. یانگوم مدش رفت یا من یاهیچ کس دیگه

  106. وقتی من هستم یانگوم خان چیکاره باشه

  107. وقتی من هستم یانگوم خان چیکاره باشه

  108. عکس بیشتری بگذارید

  109. سلام عکس بیشتر

  110. یانگوم عشق من

  111. nazare khasi nadaram

  112. یانگوم خیلی خوشگله طوری که دل همه رو برده

  113. يانگوم زيباست ولي زياد نه

  114. عزيزم عكسارو بيشتر كن

  115. اگر میشه چنتا از یانگم برای ما بفر ستیید و همچنین عکس های عروسیشو زیادتر کنید

  116. خداييش ازكجا معلوم كه واقعاً لباس عروس تنشه حداقل تمام قد مينداختي روصفحه كه معلوم باشه چي به چيه اما واقعاً خيلي مليح و نازه ونمكيه .عززززييييييزم…..

  117. dokhtara hamashon tuo lebase aruos khoshgelan.

  118. valah banamaki ke banamak vali man hanoz nemidonam shohare yangom hamon asghare

  119. valah banami ke banamke vali man hanoz nemidonam shohare yabgom hamon asghare ….bad raje be telesh fekr konam 1 az hamon shomare haye ronde irancel bashe

  120. یانگوم جون به اندازه ی وسعت دنیا دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  121. زياد خوب نبود بيشتر از اين فكر مي كردم عكس با شه خوشمان نيامد

  122. با سلام وعرض ادب بسیار ازلطف شما ممنونم

  123. یانگوم بد نیست ولی این قد که تعریف میکنن خوشگل نیست از این خوشگلتر که خیلی فراوونه

  124. يانگوم زيبا است ولي به حوشكلي من كه نيست

  125. خیلی با حال بود

  126. مثل خر ميمونه

  127. بابا تو ديگه كدوم تابلويي

  128. يانگوم جون خيلي باحاله فقط عكسهاشو كاملتر نشون بدين

  129. سلام
    جان من ديگه اين يانگوم رو ولش كنيد حال و احوال ادمو مي زنه به هم
    موفق باشي باي

  130. وووووواااااييييي

  131. خيلي عالي بود

  132. بسيار خوب است

  133. عاطفه جون شمار ه بده

  134. چشم افسر مين جانگو روشن كلاهشو بذاره بالاتر

    aderor_m@yahoo.com

  135. Dokhtar bi abero

  136. ایران خودمون خیلی از یانگوم بهترش داره بابا.

  137. چون اولین بار بود که از این سایت بازدید می کردم برایم بسیار جالب بود

  138. عکس بسیار بدی است

  139. ما که مردیم از بس عکس یانگوم خانومو دیدیم . نمی دونم مردم ایران عادم ندیده هستند

  140. سلام خيلي خوب بود

  141. vaghean mardome iran adam nadedeh hastan badesham yangoom tofe hast adam nabordeh

  142. یانگوم جان از ته دل دوستت دارم

  143. يانگوم جالب نيس

  144. salam khobi khaste nabashid aksa ro ziyad konid mer30 azizam

  145. شما خودتون نظر بديد خداييش جنيفر لوپز قشنگ و زيباست يا اين يانگوم ؟!

  146. خيلي قشنگه

  147. يانگوم عشق منه خيلي قشنگه ***

  148. خیلی جونن

  149. دختر ایرونی شاید صورت زیبایی نداشته باشه اما سیرت زیبایی داره ، هیچ جای دنیا هم نمی تونی دختر با شرم و حیا مثل دختر ای ایرونی پیدا کنی ، دخترای ایرونی صد تا مثل یانگوم رو می کنند تو جیبشون باهاش راه می رن

  150. هر كسي كه من را مي بيند ميگه خيلي شبيه يانگوم هستي

  151. بسيار عالي است

  152. ziad jaleb nist

  153. ba in ke khoshgel nis vali marof shode ama beyne khodemon bemone man khoshgeltaram

  154. خوبه بد نيست

  155. خوبه بد نيست

  156. az nazar man behtarinr yangom dostet daram

  157. ببينم شما چرا عكس هاى بازيگران ايرانى را بيشتر نمىكنيد مثل مهدى سلوكى

  158. دستون درد نكنه عكس توپيه

  159. ridam kalleye yangom…. akhe inam adame shomaha vaghteteuno vasash talaf mikonid

  160. salam akseshe khili bahale chra yangom be in khoshgeli labas aroseshe jaleb nist bishtar aks yangoom ra bezarin man parisa daneshjoo kamputer az babolllllllllllllllllllllllllllll khili dosteon darim gorbaneton parisa

  161. har kas mige yangom jaleb nist manoreshon chon khodeshon jaleb nistan be yangom migan gorbaneton parisa va melinda

  162. خيلي خوبه

  163. راست مي گه بابا ول كنين اين يانگومو ،امروز يانگوم فردا جان هو آ تا پس فردا هم خدا كريمه

  164. عكسهايش بيشتر شود

  165. خیلی مسخره بود

  166. عکس خوبی نبود

  167. eftezah

  168. salam

  169. salam [inb

  170. آره خيلي قشنگ بود. من عاشق يانگومم .

    واقا قيافه ي يانگوم آرامش بخش

  171. KHEILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII shoresho daravordin baba khoshgel yani maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

  172. be nazare man khoshgele vali be nazare khaharam neda man khoshgeltaram mage na???///??

  173. عکس بسیار جالبی بود در جواب اون شخصی هم که میگفت یانگوم زیبا نیست باید بگم خودش رو به یک چشم پزشکی ببره

  174. یانگوم جان دوستت دارم

  175. taheram khele doset daram elahe ghorbone taheram beram ghalbame taheram…….khahesh mekonam doa koned mano taheram male ham beshem

  176. تو رو خدا بی خیال این یانگوم بشین

  177. sallllllllllllllllllllllam man umadam

  178. baiad begam asal jan chesh pezeshk niaz nist

  179. baba goftam ke khoshgel yani maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan shab khosh

  180. مزحک بد قیافه مزخرف

  181. ايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
    چقدر ازش بدم تو ام خيلي بيكاري كه مي ري دنبال عكساي اين

  182. خوبه فقط اگه ممکنه وقتشو بیشتر کنید

  183. سلام عالی بود گالری عکستون ولی یانگوم دیگه قدیمی شده غکس های جدید رو گالری تون بزنید

  184. khak bar sare pesaraye hize irani ke faghat cheshmeshon donbale in honarpishehast akhe ona shomaro aslan adam hesab nemikonan badbakhta

  185. با همتون موافقم زحمت من و برای نظر دادن کم کردین.

  186. من یه دختر افغانی هستم ولی همه به من میگن شبیه یانگوم هستم یا بلکه قشنگتر از اون از این بابت متاسفم

  187. يه دونه عكس كه كمه يه كم بيشتر وايسا يانگوم

  188. به به ! جاي مين جانگو خالي است.

  189. خيلي دوستش دارم لطفا عكس ها را بيشتر كنيد اونايي كه مي گن يانگوم زشته يك بار برند خودشونو تو اينه ببينند مطمئنم از حرفشون پشيمون ميشن چون خودشون از يانگوم زشترند .حسودآره باتويم باتويي كه ميگي يانگوم زشته

  190. خيلي معموليه انگشت كوچيكي دختراي ناز ايرون نميشه

  191. بيشين بينيم بابا

  192. آدم قحطی بود یه عکس نانسی میذاشتین

  193. عكس ليلافروهر

  194. ازقديم گفتن ديركردي ،خيركردي . خوشبخت باشند.

  195. عکسهای بیشتری از عروسی یانگوم بزارین

  196. عکسهای قشنگتر وزیباتری از یانکوم بگذارید.

  197. ملاحت خاصی داره اما نمیشه گفت خیلی زیباست.

  198. salam kheili khobe.

  199. salam bad nist

  200. ye kam ax ha ro ziad kon

  201. salam kheili ba hala

  202. salam

  203. bad

  204. bade zeshte

  205. lose

  206. bad

  207. خيلي خوشكله

  208. هیچکدومتون شبیه یانگوم نیستید
    یانگوم فقط شبیه خودشه
    احساس خوشگلی نکنید
    درضمن عکس یانگم هم عالی بود مرسی
    I LOVE YOU YANGOM
    چشتون دراد

  209. خیلی خوبه بابا تو دیگه کی هستی

  210. مگه چيه كه اينقدر بزرگش كردين اصلا اين دختره حسوديم داره؟ خداوكيلي ما ايروني ها خيلي بهتريم اينقدر ازش بدم مياد!!!!!!

  211. عکس خیلی جلبی و قشنگی نبود

  212. یانگوم جیگر من است بابا ایوول داری.

  213. درسته که نظرات متفاوته اما من میگم که یانگوم ماهه وعکساشو بیشترکنید

  214. نجیمه و فریده زیبا تر از یانگوم هستند از طرف موتورضا و مشتی

  215. سلام خيلي عالي نبود.بيشتر سعي كنيد تا بهتر بشويد.

  216. اه اينكه مثل منه ولي من خشكل ترم

  217. بابا

  218. سلام عکس عروسی یانگوم بیشتر کن جذاب تر می شود
    دوست دارم با یکی دردودل کنم دوست دارم زیاد

    ILOVEYOU
    من دوست دارم هر چه سریع تر ازدواج کنم

  219. یانگم در لباس عروس خیلی خشکله ولی ای کاش عکس هایش بیشتر بود

  220. به نظر من باهال

  221. سلام. يانگوم واقعا قشنگ بازي ميكرد به خاطر همين طرفدار داره به خصوص در جواهري در قصر

  222. دوستت دارم

  223. من فاطمه هسستم و 10 سالمه از این عکس یانگوم خیلی خوشم امده … خوشگل بود خوشگلتر شد…! بوس بوس بابای

  224. هالم از این یانگومه به هم می خوره! قوربون اعتماد به نفسش برم!

  225. اینقدربه این خارجی های چشم بادامی روندیدچه خبره این همه سایت دربارشون درست کردید پرومی شن

  226. vaghan khobe daset dard nakone hatman az in hame nazar khoshali are?

  227. به نظر من یانگوم همون به ترشه خیلی بهتره چون لباس عروس اصلا بهش نمییادشبیه……………..میشه

  228. manam migam yangom kheyli zesht shode>
    mesle ……

  229. من یانگوم رو خیمی دوست دارم طوری که 3بار DVDهاشو گرفتم ولی یانگوم توی این عکس خیلی زشته
    لطفا عکسهاشو زیاد کنید و…………………………

  230. يعني يانگوم از من خوشگل تر والا نه

  231. با هاله

  232. عكس ها رو بايد زييا د كنييد

  233. چرا یه دونه عکس تازه تمامش هم که پیدا نیست

  234. کجاش تابلو بود؟

  235. khak too sareeeeeee christian ronalllllldddddo
    azash motenaferammmmmmmmmmmm

  236. hala k chi?khili maskhare bod.en hame vaght sarf kardi bara ye axse nime?

  237. خیلی مزخرفه.ok

  238. یانگومی ام ادم شد.

  239. خيلي بي كاريد . عوض اين كارا دو تا شماره بديد زنگ بزنيم.

  240. همه ميگن من هم مثل يانگوم هستم . خدايش منم مثل او ميشم

  241. be nazare man aslanam khoshgel nist
    shoma ham bi karida

  242. نميدانم ما ايراني هاچرا اينقدر ساده ايم او فقط يك فيلم بازي كرده كه ما داريم خودمان را برايش ميكشيم به نظر من دختران ايراني از همه ي دختر هاي جهان زيباتر هستند.

  243. اگه من هم اينقدر ارايش كنم خوشگل ميشوم

  244. به نظر من دختران ايراني از همه ي دخترهاي جهان زيباتر هستند .يكي از ان ها خود من………..

  245. كاشكي ميشد برايتان عكس فرستيم كه ثابت كنيم ما خشگل تر هستيم

  246. يانگوم عشقه . عشق
    جيگر

  247. خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي زشت بود .من اينقدر خوشگلم كه ……………
    بماند

  248. دختر به اين خوبي خيلي هم دلت بخواد

  249. خوبه اما میتو نه بهتر از اینا هم باشه

  250. سلام به تابلو
    امیدوارم تابلو دردهای مردم ایران هم توی سایتتون پیدا بشه.سلامت باشین وموفق

  251. اگه می شه اهنگ های رضایا جون مخصوصا اهنگ تولد نازنین وکراوات
    وسایتتون خوب بود

  252. بابا به خدا اگه دختر کور و کچل رفتگر محله ما رو هم روزی صد بار ماساژ صورت و بدن بدهند و هر روز ببرن ارایشگاه و ورزش و رژیم های مختلف و …. به خدا اگه دختر رفتگر محله ما هم پول داشت می شد : ملکه ی زیبایی

  253. یانگوم خیلی خر است

    بگو ماشااله

  254. yanghon kheyli ham khoshghele ay hasoda cheshm nadarin bebininesh?
    hasoda
    yanghom jan to nazi

  255. دالداد

  256. یانگوم بهترینه

  257. یانگوم خیلی بی حیا است

  258. خاک برسریانگوم با لباس های عطیقه

  259. از هرچي آدم كره اي و چيني و ژاپني و . . . .خلاصه از هرچي آدم چشم تنگ!!!!!!بدم مياد

  260. حالا این معروفه شونه گدا گشنه هاشون چین؟دختر باغبون خونه ما عروسیش از این بهتر شده بود خاک بر سر یانگوم!!!

  261. سلام. امروز 20/5/1387 است. هی بچه ها چرا دیگه هیچ کی نمیاد چت کنیم. خدا از این ایرانسلی ها نگذره یانگوم هم که کارتونش درومده الان فقط ترانه ی مادری و بهرام سیاوش خیرابی

  262. سیاوش خیرابی ومحسن افشانی در ترانه ی مادری . عشق هستند.

  263. الان داره بازی های olampike 2008

  264. خیلی زشت بود

  265. ببخشید اون قبلیه رو اشتباه نوشتم بهرام رادان هیچی رو دوست نداره می خواستم بگم هیچ کی نیست که بهرام رادان رو دوست نداشته باشه.

  266. خوب داشتم میگفتم الان بازی های olampik 2008 در pekan است.

  267. نظرم راجع به یانگوم در تابلو اینه که paiinesh رو sansor کردن. راجع به خوده یانگوم با همه ی نظر ها موافقم.bye

  268. ای یا نگوم بی ادب

  269. akhe in lebas aroose jam kon babaaaaaaaaaaaaaa

  270. سلام به همگی چرا فحش میدید!!!!!!!!!! شما ایرانیا بی ادب هستید!! نا مردا!!! ماماااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی بدید دیگه فیلم بازی نمیکنم خوبه!!!!! :-(

  271. جیگره

  272. ها ها ها . بد نبود.

  273. همتون ديوونه هستين
    يانگوم هر چي هم كه باشه يك غير مسلمونه

  274. اخخخخخخخخخخی فدات شم . چرا

  275. حالا واقعا تو یانگومی چاخان

  276. درضمن سیما خانوم وقتی می گم سانسور کردن یعنی سانسور کردن.فهمیدی….یا بفهمونمت….

  277. تو واقعا یانگومی چاخان…………….

  278. اخه چرا دروغ می گی……

  279. حالم به هم خورد

  280. من نمي دونم چرا همه گير سه پيچ دادن به يانگوم اخه ما اينقدر بدبخت و بي كس شديم

  281. ادم حسابی چرا به یانگوم جان فحححححححححححححححححححححححححححححششش می دین یانگوم که زن خو بیه نازی فدات بشم الهی

  282. aaaa

  283. yangom shefte kosaki bish nist ke dar kore pastakash ra joshondan va dadan sag khorde

  284. yangom manam afsar vele kon ina mano toro dark nemikonan man afsr ninjangoam hamato badid

  285. من از یانگوم متنفرم

  286. دروغ نكو حتما لباسش شبيه لباس عروسه

  287. عالي

  288. یلدا جان زیاد ذهنت رو درگیر نکن (:

  289. كاش مي شد ايروني ها دست از سر اين يانگوم لعنتي بردارن آخه هر جا ميري هي يانگوم رو مي بيني

  290. خوب نیست کمی کار حرفه ای خوبه

  291. خیلی بی خوده جمعش کنید یانگوم هم شد ادم یهboy با حال جواب منو بده

  292. mesle gavaheri to ghasr nist

  293. doostat daram yangom

  294. yangom ye bazigare mamolie ke naghshe khodesho khob bazi mikone dar vaghe honarmande khobie

  295. بیخود نیست که میگن مهدیه خوشگله پس هیچ کس به خوشگلی خودم نمیرسه

  296. خوش به حال یانگوم لااقل افسر مینجانگو رو داره اما من چی؟

  297. من دوست پسر میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم

  298. اخه مگه یانگوم چی داره

  299. یانگوم خیلی هم زشته…..

  300. با بيل جمعش كنم يا با دست؟

  301. همیشه از آدمهای مغرور بدم میاد مثل یانگوم.
    در ضمن یلدا خانم تو خیلی حرف بیخود و چرند میزنی…

  302. باحاله

  303. این همه عکس خوب از یانگوم هست .چرا زشتاشا می ذارین

  304. ملودی جون فکر کنم از حسودیت این حرفارو زدی ها. بخشیدمت . دیگه تکرار نشه

  305. من از یانگوم خوشم نمیاد ولی چهره ی دوست داشتنی داره

  306. مجازاتگر چه قدر تو خنگی یانگوم کره ای احمق به جای نوشتن تو وبلاگ یه کم برو کلاس و سواد تو زیاد کن

  307. سلام و توآ آدم
    در سکوتم ره یافته سفری به درون خود می کنم…
    همتون حرفهاتون رو گفتین ولی شما فقط زیبای ظاهر رو مبینید اما در زیر این چهره حیا ی وجود داره که ما نداریم
    من واقعا عاشق young ae هستم و دوستش دارم چون تلاش برای زندگی رو اون به من یاد داد .
    من الان تا نیمه وقت هم میشنم درس می خونم و گیتار می زنم و طراحی کار میکنم ورزش کانگ فو هم میرم و تازگی مربی شدم .
    دوست دارم یانگوم که به من امید میدی راستی یانگوم اهل کره ی جنوبی

  308. عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگوممعاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگوممعاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم یانگومم عاشقتم

  309. I Love you

  310. لطفا فیام جواهری در قصر را دو باره نشان دهید

  311. اين افغانيه ديگه كيه

  312. ایمیل های همه رو خوندم
    راستی چه حالی دارید
    می گم :درسته خوشکله ولی باور کنید به پای دخترای IRANنمیرسه

    باور کنید

  313. چقدر بعضی از شما حسودین یانگوم به این نازی

  314. آقا شهاب خداکنه هم شما به یانگومت برسی

    هم ما به عشقمون

  315. خوشكله .ناز .ماماني

  316. سلام اگه من ببينين ديگه اسم يانگوم نمياريد

  317. باباخوشگله دلم رابردی

  318. خیلی بی ریختی

  319. چراتو اینقدر طرفدارداری خیلی مشتی مثل من اخه توادمی

  320. خیلی جالبی لباست عالیه من فاطمه 12ساله از اصفهان
    فقط خیلی تو تو فیلم گریه می کردی و حال همه رو میگرفتی
    ولی جالب ودیدنی بود بای بای

    بیا بما یه سر بزن

  321. زشت

  322. دوستت دارم

  323. باحال

  324. خیلی متا سفم بر ا ی تما م افر ا د ی که این چنین تحت تا ثیر تعد ا د ی با ز یگر خا ر جی قر ا ر می گیر ند و ا گر ما به ا طر ا ف خو د بنگر یم مطمئنا الگو ها ی منا سبی خو ا هیم یا فت

  325. یانگوم سفید وخوشگله من دوستش دارم خیللللللللللللللللللی

  326. بهترین وبلاگی که توعمرم دیدم

  327. لباسش خيلي زشتهههههههههههههه!!!!!!!!اخه به اينم ميگن لباس عروس!!!!!!!!!!قوربونه همهيه پسرا و دخترايه تهروني مخصوصاپسرا

  328. اخه شهاب مگه منگلي 2 ساعت نشستي نوشتي عاشقتم يانگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  329. یا نگوم خانم خوبی به ما هم کمی آشپزی یاد بده OK

  330. خدا همه ی اونایی که عاشق یانگومند و شفا بده.اخه چی داره بیریخت.با اون لباس عروس مذخرفش و گوش بزرگش!

  331. يانگوم تون تن تني بيش نيست برداشتي از تفكر خانداني بزرگ سمت

  332. یانگوم قشنگه ولی اگر سریال های کره ای را در شبکه arirang ماهواره ببینید بازیگر های زن کره ای خیلی قشنگ تری هم هستند مپل park sun-young یا jang seo-hee یا hong soo-hyunحتما سریال های کانال arirang را ببینید

  333. I LOVE YOU

  334. salam
    yangom kheli doostdashtanie lotfan bazam ax bezar

  335. یانگوم دوستت دارم

  336. من خيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي دوستدارم من 11سال بيشتر ندارم خدافظ

  337. زشت بود

  338. یانگوم جان چه زیبای

  339. چقدرنازی یانگوم دلم میخوادکه…..

  340. salam be hamegi,mikhastam begam ke hich ko2metoon mese yangom khoshgel nistid!!!!!!!!!!!!

  341. i love you yangom.vaghean 2set darim…!!! khob bod vali mikham behtar bashid ke mokhatebane behtari dashte bashid!!!!!! bye bye

  342. یانــــــــگوم میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت یانــــــــگوم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتخوامت

  343. یانگوم خیلی هم خوشگله

  344. اصلا قشنگ نیست تار موی دختر ایرونیم نمیشه

  345. یانگوم من ازشما خوشم می آید

  346. براي همتون متاسفم حيف وقت كه اين چرنديات رو مي نويسيد

  347. خیلی بد بود

  348. خوب بود

  349. اه اه اه

  350. يانگوم خيلي خوشگله راستي من شماره اش رو دارم ويكبار باهاش تماس گرفته ام اگر شماره اش را مي خواهيد به من ايميل بزنيد

  351. زيادي تابلو بود

  352. shayad yangom ghashang bashe vali…………..

  353. خيلي زولي

  354. بهتره کلیپ های کشتی کج کار ها رو بزاری

  355. كدبانو ي من تو نه يانگوم از قديم الايام گفته اند اشپز كه دو تا شد اش يا سور است يا كله با نمك خوشگل من توهمينش هم شوري تو را بخدا يانگوم نزار بيشتر از اين مزه بره بااااااااااا مزه والا فشارم ميره بالا ايندرال من

  356. خشگل نيست ولي خداييش با نمك . شما هم زيادي سخت نگيرين عزيزان دل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  357. يانگوم يه پير زن خرفت فقط همييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

  358. چقد شماها بدبختين كه اين دختره چشم ارزن به نظرتون زيبا مياد!!1

  359. خوبه

  360. بد نبود

  361. اصلا وابدا قشنگ نیست.

  362. سلام این لباس را از کجا اوردی خوشگله

  363. خیلی بیریخت بود بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  364. یانگوم به هرچی ان تو دنیا گفته زکی

  365. یانگوم خوشگله حسودا

  366. یانگو به این خوشگلی کی دیده ؟

  367. اخه کجاش خوشگله

  368. مريم جون هووي يانگوم ميشي اره يا نه!!

  369. lebasesh kheyli javade age lebas aroose mano bebini chi migi salighe nadarina

  370. خاک بر سر شما
    که اینقدر بیکارید
    2صفحه کتاب بخونید به جای این که راجع به قیافه آدما نظر بدید.

  371. خدا شهاب و بی بی خدیجه رو شفا بده

  372. دختر خوبي بود اين كارا ازت بعيده يانگوم

  373. خیلی جالب نبود

  374. يانگومم با اون قيافش

  375. خسته شدیم از این یانگومه همه جا یانگوم

  376. این خواهر اوشین یا خواهر رییوزو

  377. ای بدک نیست

  378. با حال بید هه برا دافاش مهمه نه برا من و شما

  379. bahal bod

  380. young ae عشق منه هر کی ازش بد بگه با من طرفه.

  381. young ae عشق منه هر کی ازش بد بگه با من طرفه از همین جا داد میزنم و میگم عزیزم دوستت دارم

  382. همه شما بی ریخت هستین.شما ها برین یخ حوضتون رو بشکنید.زیبا فقط عشق من young ae

  383. خیلی بد بود

  384. عشقت رو عوض کن ، این که خیلی چرت بود

  385. مي دونستيد يانگوم 36 سالشه

  386. حالا چرا یانگوم .اونکه دیگه ازمد رفت. خشکل نیست ولی قیافه ی مهربونی داره

  387. يانگوم ديگه قديمي شده نميگم زشته ولي خيلي ام قشنگ نيست ميشه گفت با نمكه عكسش هم بد نبود

  388. kojash khoshgele akhe?

  389. خود تونو کشتین با این لباس عروس نشون دادنتون

  390. خیلی دوستت دارم یانگوم عشق من

  391. قشنگ ……………

  392. عزیزم

  393. خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ضایست

  394. یانگم گله گله بلبله من خیلی عاشقشم میگن سنش بالاس خدا نکنه

  395. یانگوم بی نظیره.

  396. ziyad khosham miyad az yangom nemidonam chera.be nazare shoma chera?

  397. هيچ جاي جهان دختري به خوشگليه دختراي ايروني وجود نداره

  398. من نه با ملیسا و نه با حمید موافق نیستم .
    فقط می خوام از یانگوم بپرسم که چه وردی خونده که با این بازیگری مزخرف و احمقانه و این لباس عروسه مضحک خودشو تو دله این ایرانیا جا کرده !!!!!!!!!!!!!!

  399. salam
    دوست عزیز موضوع خوبی را به بحث گذاشته اید .بله درسته هنوز هم در اقسا نقاط این مرز و بوم انسانهایی هستند که با اهدافی والاتر از یانگوم مبارزه و مقاومت و ایثار نموده و این وظیفه نویسندگان و گارگردانان و تهیه کنندگان است که از زندگی و تلاش آنان فیلم وبرنامه تهیه نمایند.
    خوشحال میشم فرصت شد به وبم سر بزنید .

    شاد وتندرست
    …..وهنوز هم وقت رویش هست اگر …

  400. ILOVE YOU

    خیلی خوب بود

  401. بيچاره پيرزن خرفت ذوق كرد

  402. شاید یانگونم قشنگ باشه اونم با یک من آرایش وگریم ما ایرانیا حسود نیستیم واقعیت تلخ یانگوم شاید بازیگر خوبی باشه اما اونقدرهاهم که میگن زیبا نیست زیبا یعنی این که همه چیه طرف تک باشه یعنی هیکلش که یانگوم گوشتی وچاق وچس مثقال قد داره واین که صورتش خیلی زیبا باشه

  403. یانگوم خوشگل نیست بانمک چون هیکلش بیریخت وچاق فقط دخترایرونی صدتا زشتش می ارزه به این یانگوم خانم .

  404. شما ها تا کی میخواهید عمرتون را با این چیز ها بگزرانید

  405. اونایی که می گن یانگوم زشته حسودن بعدشم مثلان برای اینکه نگن ما حسودیم یه چیزی سر هم می کنند* جیگیلی دست تو هم درد نکنه* قربون کیت

  406. خیلی باهالی

  407. شما ایرانی ها فقط دوست دارید با ارایش و خوش تیب کردن خودتان به همه بگئیید ما زیبا هستیم در صورتی که …..

  408. salam az ashnaei shoma khoshhal shodam

  409. دوسسسسسسسسسسسسسست دارم یانگوم خیلی نازی

  410. زشته

  411. به جونه شما لباس عروسی مامان بزرگم قشنگ تره

  412. یعنی اینم مثل لیلا عاقبت به خیر شد………………..

  413. شما چقدر ساده اید این دختره افغانیه بچه قندهاره
    شنیدین میگن کلاغ رو رنگ می کنند جا قناری می فروشند
    ولی الان افغانیو رنگ کردن به جا کره ای می فروشن

  414. این لباس عرو30شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  415. من فكر ميكنم دندوناش رو مسواك زده تمييز و سفيد بود دختر هاي ايراني ياد بگيرند كه از بيست متري نميشه بهشون نزديك شد.البته دخترهاي ايراني خوشگل ترند

  416. دوست دارم يانگوم جان عشقمي فدات شم

  417. يانگوم خيلي محشره دوسش دارم

  418. دوست دارم يانگوم جان

  419. دوست دارم يانگوم جون

  420. ترشی لیته

  421. عزیزان من دعوانکنید من زیبایم

  422. با يه عكس كه نمي شه نظر بدي در كل زشت نيست ميشه نگاش كرد

  423. خودش خیلی ماهه اما لبا سش به قول یهنف دیگه عین افغانیا

  424. بابا صد رحمت به سوسانو

  425. baba khafe shed degi shoma iraneha ke astid ke dar bere man nazar medahed aslan dorod ba har chi cheshm badami ast chon to jahan harfe aval ra hamona mezana chi japani chi koree va chi Afghani

  426. shoma iraneha hamaton hasod hastid chon khodeton aslan geyafe nadarid ba on damaghaye gonde cheshmhaye az kase dar amade ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hale adam be ham mekhore

  427. خیلی بیمزه اید

  428. اگه تو آينه نگاه خودتون كنيد اونوقت عيب از دختر به اين خوشگلي نميگرفتيد

  429. خیلی بیکارین وحوصله دارین

  430. دعا مي كنم كه بار ديكه كه مي بينمت با حجاب باشي همه بكين ااااااااامين

  431. songg il gook i love you

  432. منا جقذر عكسا تون زياده

  433. خیلی قشنگ بود

  434. سسسسسسسیبببببببببنتثصذبذقثبذعذقعصبذلعقذلبقذنلذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذ

  435. bad nabod lotfan aksaye jadidesho biyarid

  436. yangom manam afsar kojayi manam afsar ninjango biya bara yebaram ke shode dat az on joshndeye ashaghe bardar biya ina kale pacheyatara bar gozashtan

  437. bikhial baba yangome aneeeee baba boro biron begard to hamin tehran alan yeki mese in zanike yangom biyad to khiayabon kasi mahlesh nemizare badbakht shabihe badkonak foroshaye park melate

  438. daran javonaro mikoshan shoma koskhola neshestin sare yangom bahs mikonin az in koreyia adam lashitar man nadidam

  439. سوسانو خوشگل تره

  440. خوشكلى

  441. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشکله

  442. چقدر زشت خیلی زحمت نکشید ضرب میخورید

  443. یانگوم بیا ایران

  444. یانگوم دوست داشتنیه

  445. خيلي خوشكل است يانگوم

  446. عكس هاى هنرمندان ايرانى بذاريد ,مثل مهدي سلوكي جووووووووووووووووووووووون

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

